Má bakalářská práce je zaměřena na analýzu možností zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Slunce. Hlavním cílem práce je shromáždění širokého komplexu informací o sou-časném tržním postavení hotelu Slunce, získané informace budou podrobně analyzovány a na základě provedené analýzy budou navržena možná opatření, jak konkurenční schopnost hotelu na trhu zlepšit.
Anotace v angličtině
My Bachelor thesis is based on analysis of posibilities how to raise compatitive strenghts of hotel Slunce. The main aim of the Bachelor thesis is to make summary of complex of in-formation about present situation, than make analysis of this information and on the base of this analysis to suggest how to improve competitive strength of the hotel in the market.
Má bakalářská práce je zaměřena na analýzu možností zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Slunce. Hlavním cílem práce je shromáždění širokého komplexu informací o sou-časném tržním postavení hotelu Slunce, získané informace budou podrobně analyzovány a na základě provedené analýzy budou navržena možná opatření, jak konkurenční schopnost hotelu na trhu zlepšit.
Anotace v angličtině
My Bachelor thesis is based on analysis of posibilities how to raise compatitive strenghts of hotel Slunce. The main aim of the Bachelor thesis is to make summary of complex of in-formation about present situation, than make analysis of this information and on the base of this analysis to suggest how to improve competitive strength of the hotel in the market.
Proveďte literární průzkum dostupných odborných pramenů týkajících se konkurenční schopnosti podniku.
Stanovte obecné faktory konkurenceschopnosti v oblasti hotelnictví.
Proveďte marketingový průzkum zaměřený na zjištění konkurenčního postavení Hotelu Slunce.
Zhodnoťte výsledky provedeného marketingového průzkumu a navrhněte možná zlepšení pro zvýšení konkurenčních schopností Hotelu Slunce.
Zásady pro vypracování
Proveďte literární průzkum dostupných odborných pramenů týkajících se konkurenční schopnosti podniku.
Stanovte obecné faktory konkurenceschopnosti v oblasti hotelnictví.
Proveďte marketingový průzkum zaměřený na zjištění konkurenčního postavení Hotelu Slunce.
Zhodnoťte výsledky provedeného marketingového průzkumu a navrhněte možná zlepšení pro zvýšení konkurenčních schopností Hotelu Slunce.
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, J.; KOTEK, P. Řízení hotelového provozu. Praha: MAG Consulting s.r.o, 2003. 220 s. ISBN 80-86724-00-X.
BERÁNEK, J. Provozujeme pohostinství & ubytování. Praha: MAG Consulting s.r.o, 2004. ISBN 80-86724-02-6.
KESNER, L. Marketing a management muzeí a památek. Praha: Grada Publishing a.s., 2005. ISBN 80-247-1104-4.
MORRISON, A. M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. I.vyd., Praha: Victoria Publishing, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2.
KOTLER, P. Marketing management. I.vyd. Praha: Victoria Publishing, 1992. 789 s. ISBN 80-85605-08-02.
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, J.; KOTEK, P. Řízení hotelového provozu. Praha: MAG Consulting s.r.o, 2003. 220 s. ISBN 80-86724-00-X.
BERÁNEK, J. Provozujeme pohostinství & ubytování. Praha: MAG Consulting s.r.o, 2004. ISBN 80-86724-02-6.
KESNER, L. Marketing a management muzeí a památek. Praha: Grada Publishing a.s., 2005. ISBN 80-247-1104-4.
MORRISON, A. M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. I.vyd., Praha: Victoria Publishing, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2.
KOTLER, P. Marketing management. I.vyd. Praha: Victoria Publishing, 1992. 789 s. ISBN 80-85605-08-02.