Ve své bakalářské práci se věnuji marketingovým příležitostem firmy Furch. V první části se zabývám teoretickými poznatky o marketingu, o jeho úlohách a cílech. Dále o vnitřních a vnějších analýzách společnosti a marketingovém mixu.
V analytické části představuji společnost a srovnávám ji s konkurenty. Též zde provádím Porterovu analýzu, SWOT analýzu a GE matici, jenž jsou základem pro doporučení firmě. Dále se věnuji marketingovému mixu do něhož patří výrobková, cenová, distribuční a ko-munikační politika. V závěru práce je doporučení firmě do budoucna.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I am paying attention to the marketing opportunities of the company Furch. In the first part I am dealing with the theoretical knowledge of marketing, about its facts and aims. Then I am dealing with the company internal and external analysis and about the marketing mix.
In the analytical part I am introducing my company and comparing it to the competitors. I am making the Porter analysis as well as the SWOT analysis and GE matrix, which are the basis for the company recommendation. After that I am paying attention to the marketing mix which includes the product, price, place and promotion. In the ending of this work there is a recommendation for the future.
Klíčová slova
Marketing, vnitřní analýza, vnější analýza, marketingový mix, konkurence, Porterova analýza, SWOT analýza, GE matice, výrobek, cena, distribuce, komunikace, doporučení
Ve své bakalářské práci se věnuji marketingovým příležitostem firmy Furch. V první části se zabývám teoretickými poznatky o marketingu, o jeho úlohách a cílech. Dále o vnitřních a vnějších analýzách společnosti a marketingovém mixu.
V analytické části představuji společnost a srovnávám ji s konkurenty. Též zde provádím Porterovu analýzu, SWOT analýzu a GE matici, jenž jsou základem pro doporučení firmě. Dále se věnuji marketingovému mixu do něhož patří výrobková, cenová, distribuční a ko-munikační politika. V závěru práce je doporučení firmě do budoucna.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I am paying attention to the marketing opportunities of the company Furch. In the first part I am dealing with the theoretical knowledge of marketing, about its facts and aims. Then I am dealing with the company internal and external analysis and about the marketing mix.
In the analytical part I am introducing my company and comparing it to the competitors. I am making the Porter analysis as well as the SWOT analysis and GE matrix, which are the basis for the company recommendation. After that I am paying attention to the marketing mix which includes the product, price, place and promotion. In the ending of this work there is a recommendation for the future.
Klíčová slova
Marketing, vnitřní analýza, vnější analýza, marketingový mix, konkurence, Porterova analýza, SWOT analýza, GE matice, výrobek, cena, distribuce, komunikace, doporučení
Zhodnoťte teoretické poznatky o marketingových příležitostech využitelné v analýze.
Analyzujte momentální marketingové příležitosti produktu firmy Furch.
Na základě analýzy navrhněte řešení, která by vedla k zlepšení postavení na trhu.
Zásady pro vypracování
Zhodnoťte teoretické poznatky o marketingových příležitostech využitelné v analýze.
Analyzujte momentální marketingové příležitosti produktu firmy Furch.
Na základě analýzy navrhněte řešení, která by vedla k zlepšení postavení na trhu.
Seznam doporučené literatury
1.DEDOUCHOVÁ, M., CSc.: Strategie podniku, 1. vydání, VŠE v Praze, Praha: 1997, ISBN 80-7079-713-4
2.KOTLER, Phillip, Armstrong, Gary: Marketing, Grada, Praha: 2004, ISBN 80-247-0513-3
3.BOUČKOVÁ, Jana a kol.: Marketing, C. H. Beck, Praha: 2003, ISBN 8 -7179-577-1
4.PORTER, M. E.: Konkurenční strategie, 1. vydání, Victoria publishing, a. s, Praha: 1994, ISBN 80-85605-11-2
5.PORTER, M. E.: Konkurenční výhoda, 1. vydání, Victoria publishing, a. s, Praha: 1994, ISBN 80-85605-12-0
6.MEFFERT, H.: Marketing-Management, 1. vydání, GRADA Publishing, s.r.o., Praha: 1996, ISBN 80-7169-329-4
7.PŘIBOVÁ, M. a kol.: Marketingový výzkum v praxi, Grada Publishing, Praha: 1996, ISBN 80 -7169-299-9
Seznam doporučené literatury
1.DEDOUCHOVÁ, M., CSc.: Strategie podniku, 1. vydání, VŠE v Praze, Praha: 1997, ISBN 80-7079-713-4
2.KOTLER, Phillip, Armstrong, Gary: Marketing, Grada, Praha: 2004, ISBN 80-247-0513-3
3.BOUČKOVÁ, Jana a kol.: Marketing, C. H. Beck, Praha: 2003, ISBN 8 -7179-577-1
4.PORTER, M. E.: Konkurenční strategie, 1. vydání, Victoria publishing, a. s, Praha: 1994, ISBN 80-85605-11-2
5.PORTER, M. E.: Konkurenční výhoda, 1. vydání, Victoria publishing, a. s, Praha: 1994, ISBN 80-85605-12-0
6.MEFFERT, H.: Marketing-Management, 1. vydání, GRADA Publishing, s.r.o., Praha: 1996, ISBN 80-7169-329-4
7.PŘIBOVÁ, M. a kol.: Marketingový výzkum v praxi, Grada Publishing, Praha: 1996, ISBN 80 -7169-299-9