Cílem mé bakalářské práce bylo vytvoření marketingové studie pro zvýšení prodeje pneumatik ve firmě MITAS, a. s. Analyzovala jsem současný stav prodeje na českém i světovém trhu. Na základě analýzy doporučuji, aby se firma více prezentovala na motocyklových závodech. Další možností zviditelnění je spolupráce se zpracovateli výsledků. K danému tématu jsem zpracovala teoretická východiska.
Anotace v angličtině
The aim of my bachalor thesis was to develope marketing study to increase tire sales in the firm MITAS, Ltd. I have analysed the Czech and the international trade market. On the basis of analisis I advise the firm to present itself more on motorcycles races. Next posibility to promote the firm on the market is to cooperate with timekeepers at the races. I have supported my research with the theoretical bases.
Marketing communication, sales promotion, sponsorship of riders and sponzorship of events
Rozsah průvodní práce
87 s., 7 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé bakalářské práce bylo vytvoření marketingové studie pro zvýšení prodeje pneumatik ve firmě MITAS, a. s. Analyzovala jsem současný stav prodeje na českém i světovém trhu. Na základě analýzy doporučuji, aby se firma více prezentovala na motocyklových závodech. Další možností zviditelnění je spolupráce se zpracovateli výsledků. K danému tématu jsem zpracovala teoretická východiska.
Anotace v angličtině
The aim of my bachalor thesis was to develope marketing study to increase tire sales in the firm MITAS, Ltd. I have analysed the Czech and the international trade market. On the basis of analisis I advise the firm to present itself more on motorcycles races. Next posibility to promote the firm on the market is to cooperate with timekeepers at the races. I have supported my research with the theoretical bases.
Marketing communication, sales promotion, sponsorship of riders and sponzorship of events
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární poznatky z oblasti teorie marketingových komunikací.
Analyzujte současný stav světového a českého trhu motoplášťů.
Proveďte analýzu marketingové koncepce firmy Maxxis z hlediska její aplikace v podmínkách společnosti Mitas.
Na základě analytických poznatků navrhněte firmě doporučení k podpoře prodeje.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární poznatky z oblasti teorie marketingových komunikací.
Analyzujte současný stav světového a českého trhu motoplášťů.
Proveďte analýzu marketingové koncepce firmy Maxxis z hlediska její aplikace v podmínkách společnosti Mitas.
Na základě analytických poznatků navrhněte firmě doporučení k podpoře prodeje.
Seznam doporučené literatury
[1] BLACK, S.: Nejúčinnější propagace Public Relations, 1. vydání, Praha: Grada Publishing 1994. 208s. ISBN 80-7169-106-2
[2] FORET, M. a kol.:Marketing základy a postupy, Praha: Computer Press, 2001. 162s. ISBN 80-7226-558-X
[3] MACHKOVÁ, H.: Mezinárodní marketing, 1. vydání, Praha: Oeconomica, 2003. 149s. ISBN 80-245-0496-0
[4] TELLIS, G.J.:Reklama a podpora prodeje, 1. vydání, Praha: Grada Publishing 2000. 602s. ISBN 80-7169-997-7
[5] VYSEKALOVÁ, J.; KOMÁRKOVÁ, R.: Psychologie reklamy, 2. rozšířené vydání, Praha: Grada Publishing 2002. 264s. ISBN 80-247-0402-1
Seznam doporučené literatury
[1] BLACK, S.: Nejúčinnější propagace Public Relations, 1. vydání, Praha: Grada Publishing 1994. 208s. ISBN 80-7169-106-2
[2] FORET, M. a kol.:Marketing základy a postupy, Praha: Computer Press, 2001. 162s. ISBN 80-7226-558-X
[3] MACHKOVÁ, H.: Mezinárodní marketing, 1. vydání, Praha: Oeconomica, 2003. 149s. ISBN 80-245-0496-0
[4] TELLIS, G.J.:Reklama a podpora prodeje, 1. vydání, Praha: Grada Publishing 2000. 602s. ISBN 80-7169-997-7
[5] VYSEKALOVÁ, J.; KOMÁRKOVÁ, R.: Psychologie reklamy, 2. rozšířené vydání, Praha: Grada Publishing 2002. 264s. ISBN 80-247-0402-1