Hlavním cílem bakalářské práce je analýza zájmu spotřebitelů o environmentálně prospěšné výrobky na zelených trzích. Bakalářská práce se dělí do dvou částí. První část poskytuje teoretické informace o chování zákazníků a zelených marketingových strategiích. Druhá praktická část je zaměřena na výzkum různých faktorů, které ovlivňují zákazníky během nákupu zelených produktů.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelor thesis is to analyse the interest of customers about environmentally friendly products in green markets. This study is divided into two parts. At first Literature review provides the necessary theoretical background of this topic about customer behaviour and green marketing strategies. The second practical part is research focused on various factors, which influence customers during purchase of green products.
green marketing, greenwashing, customer behaviour, green consumer, green products, green markets
Rozsah průvodní práce
68 s. (106 672 znaků)
Jazyk
AN
Anotace
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza zájmu spotřebitelů o environmentálně prospěšné výrobky na zelených trzích. Bakalářská práce se dělí do dvou částí. První část poskytuje teoretické informace o chování zákazníků a zelených marketingových strategiích. Druhá praktická část je zaměřena na výzkum různých faktorů, které ovlivňují zákazníky během nákupu zelených produktů.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelor thesis is to analyse the interest of customers about environmentally friendly products in green markets. This study is divided into two parts. At first Literature review provides the necessary theoretical background of this topic about customer behaviour and green marketing strategies. The second practical part is research focused on various factors, which influence customers during purchase of green products.
green marketing, greenwashing, customer behaviour, green consumer, green products, green markets
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice zákaznického chování na trhu.
Praktická část
Proveďte analýzu zájmu o environmentálně prospěšné výrobky na speciálních zelených trzích.
Analyzujte zákaznické preference při zvažování koupě na základě vlastností zelených produktů.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice zákaznického chování na trhu.
Praktická část
Proveďte analýzu zájmu o environmentálně prospěšné výrobky na speciálních zelených trzích.
Analyzujte zákaznické preference při zvažování koupě na základě vlastností zelených produktů.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ELKINGTON, John a Julia HAILES. The green consumer guide: from shampoo to champagne : high-street shopping for a better environment. London: V. Gollancz, 1989, 342 p. ISBN 0575041773.
FULLER, Donald A. Sustainable marketing: managerial-ecological issues. Thousand Oaks, Calif.: Sage Publications, c1999, 395 p. ISBN 0761912193.
JOBBER, David. Principles and practice of marketing. 6th ed. London: McGraw-Hill, 2010. ISBN 9780077123307.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th ed., global ed. Boston: Pearson, 2014, 720 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
SOLOMON, Michael R. Consumer behavior : buying, having, and being. 8th ed. Upper Saddle River, N.J.: Pearson Prentice Hall, 2009, 720 s. ISBN 978-0-13-515336-9.
Seznam doporučené literatury
ELKINGTON, John a Julia HAILES. The green consumer guide: from shampoo to champagne : high-street shopping for a better environment. London: V. Gollancz, 1989, 342 p. ISBN 0575041773.
FULLER, Donald A. Sustainable marketing: managerial-ecological issues. Thousand Oaks, Calif.: Sage Publications, c1999, 395 p. ISBN 0761912193.
JOBBER, David. Principles and practice of marketing. 6th ed. London: McGraw-Hill, 2010. ISBN 9780077123307.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th ed., global ed. Boston: Pearson, 2014, 720 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
SOLOMON, Michael R. Consumer behavior : buying, having, and being. 8th ed. Upper Saddle River, N.J.: Pearson Prentice Hall, 2009, 720 s. ISBN 978-0-13-515336-9.