Cílem bakalářské práce bylo navrhnout zlepšení úrovně marketingového řízení ve firmě Apos-Auto, s.r.o. Na základě analýzy okolí firmy, interních faktorů firmy se zaměře-ním na marketing, konkurenční pozice firmy a konečném zhodnocení stavu marketingu bylo smyslem najít slabší stránky marketingového řízení. Na jejich základě poté definovat doporučení na zlepšení a navrhnout marketingovou strategii.
Anotace v angličtině
The goal of the bachelor piece of work was to suggest improvement of the level of marketing management of Apos-Auto, ltd. The meaning was to find the weak points of the marketing management based on analysis of the firm surroundings, internal factors of the firm focused on marketing, competitive position of the firm and final evaluation of the marketing condition. Then, on the basis of the weak points, to define recommendations for improvement and to suggest marketing strategy.
Klíčová slova
Analýza okolí firmy, SWOT analýza, hodnota vnímaná zákazníkem, product, price, place, promotion, EDI komunikace, nákladová a riziková analýza.
Klíčová slova v angličtině
Analysis of the firm surroundings, SWOT analysis, value sensed by customer, product, price, place, promotion, EDI communication, cost and risk analysis.
Rozsah průvodní práce
66
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce bylo navrhnout zlepšení úrovně marketingového řízení ve firmě Apos-Auto, s.r.o. Na základě analýzy okolí firmy, interních faktorů firmy se zaměře-ním na marketing, konkurenční pozice firmy a konečném zhodnocení stavu marketingu bylo smyslem najít slabší stránky marketingového řízení. Na jejich základě poté definovat doporučení na zlepšení a navrhnout marketingovou strategii.
Anotace v angličtině
The goal of the bachelor piece of work was to suggest improvement of the level of marketing management of Apos-Auto, ltd. The meaning was to find the weak points of the marketing management based on analysis of the firm surroundings, internal factors of the firm focused on marketing, competitive position of the firm and final evaluation of the marketing condition. Then, on the basis of the weak points, to define recommendations for improvement and to suggest marketing strategy.
Klíčová slova
Analýza okolí firmy, SWOT analýza, hodnota vnímaná zákazníkem, product, price, place, promotion, EDI komunikace, nákladová a riziková analýza.
Klíčová slova v angličtině
Analysis of the firm surroundings, SWOT analysis, value sensed by customer, product, price, place, promotion, EDI communication, cost and risk analysis.
Zásady pro vypracování
Vypracujte literární rešerši vztahující se k marketingovému řízení firmy.
Analyzujte současný stav úrovně marketingového řízení ve firmě Apos-Auto, s.r.o.
Formulujte návrh zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě Apos-Auto, s.r.o.
Návrh podrobte rizikové a nákladové analýze.
Zásady pro vypracování
Vypracujte literární rešerši vztahující se k marketingovému řízení firmy.
Analyzujte současný stav úrovně marketingového řízení ve firmě Apos-Auto, s.r.o.
Formulujte návrh zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě Apos-Auto, s.r.o.
Návrh podrobte rizikové a nákladové analýze.
Seznam doporučené literatury
1. KEŘKOVSKÝ, M., VYKYPĚL, O. Strategické řízení. Teorie pro praxi. Praha: C.H.Beck, 2002.
2. KOTLER, P.: Marketing podle Kotlera. Management Press, Praha 2004. ISBN: 80-7261-010-4.
3. PAVLÍČKOVÁ,M.: Praktický marketing. Ekopress, s.r.o., Praha, 2004. ISBN: 80-86119-81-5.
4. PŘÍBOROVÁ, M., Marketingový výzkum v praxi. Praha, Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-299-9.
5. STORBACKA, K., Řízení vztahů se zákazníky. Praha, Grada Publishing, 2002.
Seznam doporučené literatury
1. KEŘKOVSKÝ, M., VYKYPĚL, O. Strategické řízení. Teorie pro praxi. Praha: C.H.Beck, 2002.
2. KOTLER, P.: Marketing podle Kotlera. Management Press, Praha 2004. ISBN: 80-7261-010-4.
3. PAVLÍČKOVÁ,M.: Praktický marketing. Ekopress, s.r.o., Praha, 2004. ISBN: 80-86119-81-5.
4. PŘÍBOROVÁ, M., Marketingový výzkum v praxi. Praha, Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-299-9.
5. STORBACKA, K., Řízení vztahů se zákazníky. Praha, Grada Publishing, 2002.