Téma této bakalářské práce je projekt marketingového řízení firmy Avex Trade, spol. s r. o. V teoretické části je podrobně rozebráno marketingové řízení a konkurenceschopnost. Obsahem praktické části jsou představení Avex Trade a výrobního programu, analýza konkurenceschopnosti tj. situace na domácím trhu, analýza konkurence, dodavatelsko-odběratelské vztahy, SWOT analýza firmy, Porterova analýza, směřování v EU a inovace jako konkurenční výhoda. Náplní projektové části jsou návrh zdokonalení marketingového řízení v podniku, riziková a nákladová analýza a analýza efektivnosti.
Anotace v angličtině
This them of this master is the Projekt of Marketing Management as a necessary condition of competitive advantage of Avex Trade Ltd. In the theoretical part you can find what is marketing management and competitive advantage in detail. Abstract of the practical part contains information about Avex Trade, its production programme, analysis of competitive advantage, situation on internal market, analysis of competition, relations between supliers and customers, the SWOT analysis of company, Porter´s analysis, direction in EU and inovation as a competitive advantage. Project part contains proposal propose of upgrade of marketing management in company, hazard operation study, costs analysis and efficiency analysis.
Marketing, Marketing Management, Marketing planning, marketing communication mix, capable of competing, risk, efficiency, innovation
Rozsah průvodní práce
66 s., 3 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Téma této bakalářské práce je projekt marketingového řízení firmy Avex Trade, spol. s r. o. V teoretické části je podrobně rozebráno marketingové řízení a konkurenceschopnost. Obsahem praktické části jsou představení Avex Trade a výrobního programu, analýza konkurenceschopnosti tj. situace na domácím trhu, analýza konkurence, dodavatelsko-odběratelské vztahy, SWOT analýza firmy, Porterova analýza, směřování v EU a inovace jako konkurenční výhoda. Náplní projektové části jsou návrh zdokonalení marketingového řízení v podniku, riziková a nákladová analýza a analýza efektivnosti.
Anotace v angličtině
This them of this master is the Projekt of Marketing Management as a necessary condition of competitive advantage of Avex Trade Ltd. In the theoretical part you can find what is marketing management and competitive advantage in detail. Abstract of the practical part contains information about Avex Trade, its production programme, analysis of competitive advantage, situation on internal market, analysis of competition, relations between supliers and customers, the SWOT analysis of company, Porter´s analysis, direction in EU and inovation as a competitive advantage. Project part contains proposal propose of upgrade of marketing management in company, hazard operation study, costs analysis and efficiency analysis.
Marketing, Marketing Management, Marketing planning, marketing communication mix, capable of competing, risk, efficiency, innovation
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingovému řízení a konkurenceschopnosti firmy.
Analyzujte současný stav úrovně marketingového řízení ve firmě Avex Trade spol. s r. o.
Vypracujte doporučení pro zavedení marketingového řízení jako podmínky konkurenceschopnosti firmy Avex Trade spol. s r. o.
Doporučení podrobte rizikové a nákladové analýze.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingovému řízení a konkurenceschopnosti firmy.
Analyzujte současný stav úrovně marketingového řízení ve firmě Avex Trade spol. s r. o.
Vypracujte doporučení pro zavedení marketingového řízení jako podmínky konkurenceschopnosti firmy Avex Trade spol. s r. o.
Doporučení podrobte rizikové a nákladové analýze.
Seznam doporučené literatury
1. ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti (1). 1. vyd. Praha: Radix, 2002. ISBN 80-86031-35-7
2. GLOGAR, A. Jak děláme marketing. 1. vyd. Liberec: Institu průmyslového inženýrství, 1999. ISBN 80-902235-4-0.
3. GLOGAR, A. Úloha marketingu pro strategii dosažení konkurenčních výhod podnikatelských jednotek. Výzkumný záměr MSM 265300021. Výzkum konkurenční schopnisti českých průmyslových výrobců. Zlín: FaME, 2003. ISBN 80-7318-117-7.
4. NOVÁČEK, V. Teorie konkurenceschopnosti. Výzkumný záměr MSM 265300021. Výzkum konkurenční schopnosti českých průmyslových výrobců. Zlín: FaME, 2003. ISBN 80-7318-117-7.
5. ŽÁK, M. a kol. Velká ekonomická encyklopedie. Praha: Linde, a. s., 1999. ISBN 80-7201-172-3. s. 351,352
Seznam doporučené literatury
1. ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti (1). 1. vyd. Praha: Radix, 2002. ISBN 80-86031-35-7
2. GLOGAR, A. Jak děláme marketing. 1. vyd. Liberec: Institu průmyslového inženýrství, 1999. ISBN 80-902235-4-0.
3. GLOGAR, A. Úloha marketingu pro strategii dosažení konkurenčních výhod podnikatelských jednotek. Výzkumný záměr MSM 265300021. Výzkum konkurenční schopnisti českých průmyslových výrobců. Zlín: FaME, 2003. ISBN 80-7318-117-7.
4. NOVÁČEK, V. Teorie konkurenceschopnosti. Výzkumný záměr MSM 265300021. Výzkum konkurenční schopnosti českých průmyslových výrobců. Zlín: FaME, 2003. ISBN 80-7318-117-7.
5. ŽÁK, M. a kol. Velká ekonomická encyklopedie. Praha: Linde, a. s., 1999. ISBN 80-7201-172-3. s. 351,352