Tato bakalářská práce se věnuje teorii vzdělávání v podniku XY.
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou, která je zaměřena na teoretické informace o řízení lidských zdrojů a vzdělávání pracovníků v podniku, a na prak-tickou část, která se zabývá vybraným podnikem XY a jeho vzdělávacími aktivitami. Prak-tická část je založená na dotazníkovém šetření, jež proběhlo mezi zaměstnanci vybrané fir-my a zaměřilo se především na spokojenost pracovníků se vzdělávacími aktivitami v jejich podniku. Na základě získaných dat byla poté provedena analýza, zhodnocení celkové situ-ace a identifikace klíčových informací.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the theory of employee training and professional develop-ment in an unnamed company labelled XY.
The paper is composed of two main parts a theoretical one and an empirical one. The the-oretical section provides an overview of major theoretical threads on human resources man-agement and employee training and professional development. The following empirical section then focuses on the selected unnamed company XY and its educational and train-ing activities. The findings presented in this section stem from a questionnaire distributed among the company employees, which focused on their satisfaction with training and pro-fessional development activities in their respective firm. The collected data were subse-quently analysed and evaluated, and served as the basis for identifying significant facts and assessing the overall situation.
Klíčová slova
Lidské zdroje, vzdělávání, rozvoj zaměstnanců, analýza systému vzdělávání, dotazníkové šetření.
Klíčová slova v angličtině
Human resources, education, training and professional development of employees, analysis of development and training system, questionnaire survey.
Rozsah průvodní práce
63 s. (11 503 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se věnuje teorii vzdělávání v podniku XY.
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou, která je zaměřena na teoretické informace o řízení lidských zdrojů a vzdělávání pracovníků v podniku, a na prak-tickou část, která se zabývá vybraným podnikem XY a jeho vzdělávacími aktivitami. Prak-tická část je založená na dotazníkovém šetření, jež proběhlo mezi zaměstnanci vybrané fir-my a zaměřilo se především na spokojenost pracovníků se vzdělávacími aktivitami v jejich podniku. Na základě získaných dat byla poté provedena analýza, zhodnocení celkové situ-ace a identifikace klíčových informací.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the theory of employee training and professional develop-ment in an unnamed company labelled XY.
The paper is composed of two main parts a theoretical one and an empirical one. The the-oretical section provides an overview of major theoretical threads on human resources man-agement and employee training and professional development. The following empirical section then focuses on the selected unnamed company XY and its educational and train-ing activities. The findings presented in this section stem from a questionnaire distributed among the company employees, which focused on their satisfaction with training and pro-fessional development activities in their respective firm. The collected data were subse-quently analysed and evaluated, and served as the basis for identifying significant facts and assessing the overall situation.
Klíčová slova
Lidské zdroje, vzdělávání, rozvoj zaměstnanců, analýza systému vzdělávání, dotazníkové šetření.
Klíčová slova v angličtině
Human resources, education, training and professional development of employees, analysis of development and training system, questionnaire survey.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši zaměřenou na oblast vzdělávání zaměstnanců v podniku.
Praktická část
Charakterizujte podnik XY.
Analyzujte vzdělávání zaměstnanců v uvedeném podniku.
Na základě analýzy vzdělávání zaměstnanců zhodnoťte situaci a podejte návrh jak zlepšit vzdělávání zaměstnanců v daném subjektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši zaměřenou na oblast vzdělávání zaměstnanců v podniku.
Praktická část
Charakterizujte podnik XY.
Analyzujte vzdělávání zaměstnanců v uvedeném podniku.
Na základě analýzy vzdělávání zaměstnanců zhodnoťte situaci a podejte návrh jak zlepšit vzdělávání zaměstnanců v daném subjektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael. A handbook of human resource management practice. 10th ed. Philadelphia: Kogan Page, 2006, 982 p. ISBN 07-494-4631-5.
BARTOŇKOVÁ, Hana. Firemní vzdělávání. Vyd. 1. Praha: Grada, 2010, 204 s. ISBN 978-80-247-2914-5.
HRONÍK, František. Rozvoj a vzdělávání pracovníků. Vyd. 1. Praha: Grada, 2007, 233 s. ISBN 978-80-247-1457-8.
TURECKIOVÁ, Michaela. Řízení a rozvoj lidí ve firmách. Vyd. 1. Praha: Grada, 2004, 168 s. ISBN 8024704056.
VODÁK, Jozef a Alžbeta KUCHARČÍKOVÁ. Efektivní vzdělávání zaměstnanců. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2011, 237 s. ISBN 978-80-247-3651-8.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael. A handbook of human resource management practice. 10th ed. Philadelphia: Kogan Page, 2006, 982 p. ISBN 07-494-4631-5.
BARTOŇKOVÁ, Hana. Firemní vzdělávání. Vyd. 1. Praha: Grada, 2010, 204 s. ISBN 978-80-247-2914-5.
HRONÍK, František. Rozvoj a vzdělávání pracovníků. Vyd. 1. Praha: Grada, 2007, 233 s. ISBN 978-80-247-1457-8.
TURECKIOVÁ, Michaela. Řízení a rozvoj lidí ve firmách. Vyd. 1. Praha: Grada, 2004, 168 s. ISBN 8024704056.
VODÁK, Jozef a Alžbeta KUCHARČÍKOVÁ. Efektivní vzdělávání zaměstnanců. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2011, 237 s. ISBN 978-80-247-3651-8.
Přílohy volně vložené
1 x CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP, Jana Matošková, 14 bodů: Na s. 34 uvádíte, že společnost by neměla nechat odejít mladé pracovníky. Jaká opatření pro zabránění tomuto odchodu navrhujete? Zodpovězeno částečně. Na s. 50 navrhujete využívat k informování zaměstnanců o školení nástěnek. K informování o jakých školeních by podle vás byly nástěnky vhodné? Zodpovězeno částečně. Na s. 52 doporučujete využití on-line vzdělávaích kurzů. Jaké konkrétní on-line vzdělávací kurzy (na co obsahově zaměřené) firmě doporučujete? Jaké jsou možné nevýhody z realizace zvolených kurzů právě tímto způsobem? Zodpovězeno částečně.
Michal Pilík: Co udělat pro to, aby mladí a perspektivní neodcházeli? Jaký rozdíl vidíte mezi samostudiem a e-learningem? Zodpovězeno částečně.
Kamil Dobeš: Co se ve firmě stalo v roce 2014? Podle čísel uvedených v tabulce došlo ve firmě k nějakému zlomu, víte jakému? Zodpovězeno částečně.
Jaroslav Belás: Jak jste splnila cíl práce? Proč jste se rozhodla vzdělávat v anglickém jazyce? Zodpovězeno částečně.