Tato práce má za cíl vytvořit komunikační plán firmy MealBox s.r.o., která podniká na poli gastronomie a stravování. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. V první části, která je věnována teorii, jsou přiblíženy pojmy marketingové řízení, marketingový průzkum trhu, komunikace a budování vztahu se zákazníky, marketingová komunikace a dále rozvedeny jejich jednotlivé části. Druhá část je věnována představení projektu a praktickým krokům, které společně vedou k vytvoření komunikačního plánu. Důraz je dán také na způsoby komunikace se zákazníky.
Anotace v angličtině
The main goal of this work is to create the communication plan of MealBox company which operates in the field of gastronomy and catering. Bachelor work is divided into two parts. The first part, which is devoted to theory, describes the concepts of marketing management, marketing market research, communications and building relationships with customers, marketing communications and further developed their individual parts. The second part is devoted to the presentation of the project and practical steps, which together create a communication plan. Emphasis is also given to means of communicating with customers.
Klíčová slova
Marketingové řízení, reklama, vztahy se zákazníky, propagace, komunikační plán, průzkum trhu.
Klíčová slova v angličtině
Marketing management, advertising, customer relations, publicity, communication plan, market research.
Rozsah průvodní práce
75 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce má za cíl vytvořit komunikační plán firmy MealBox s.r.o., která podniká na poli gastronomie a stravování. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. V první části, která je věnována teorii, jsou přiblíženy pojmy marketingové řízení, marketingový průzkum trhu, komunikace a budování vztahu se zákazníky, marketingová komunikace a dále rozvedeny jejich jednotlivé části. Druhá část je věnována představení projektu a praktickým krokům, které společně vedou k vytvoření komunikačního plánu. Důraz je dán také na způsoby komunikace se zákazníky.
Anotace v angličtině
The main goal of this work is to create the communication plan of MealBox company which operates in the field of gastronomy and catering. Bachelor work is divided into two parts. The first part, which is devoted to theory, describes the concepts of marketing management, marketing market research, communications and building relationships with customers, marketing communications and further developed their individual parts. The second part is devoted to the presentation of the project and practical steps, which together create a communication plan. Emphasis is also given to means of communicating with customers.
Klíčová slova
Marketingové řízení, reklama, vztahy se zákazníky, propagace, komunikační plán, průzkum trhu.
Klíčová slova v angličtině
Marketing management, advertising, customer relations, publicity, communication plan, market research.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se komunikačních strategií, forem propagace a vztahů se zákazníky.
II. Praktická část
Proveďte marketingový výzkum v daném podnikatelském odvětví.
Vypracujte konkrétní komunikační plán firmy včetně finančního rozpočtu a časového harmonogramu.
Doporučte nové cesty pro efektivní komunikaci firmy se zákazníky.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se komunikačních strategií, forem propagace a vztahů se zákazníky.
II. Praktická část
Proveďte marketingový výzkum v daném podnikatelském odvětví.
Vypracujte konkrétní komunikační plán firmy včetně finančního rozpočtu a časového harmonogramu.
Doporučte nové cesty pro efektivní komunikaci firmy se zákazníky.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KUMAR, Nirmalya. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 236 s. ISBN 978-80-247-2439-3.
KRUM, Cindy. Mobile marketing: finding your customers no matter where they are. Indianapolis, Ind.: Que, xvi, 2010, 343 p. ISBN 07-897-3976-3.
MOUDRÝ, Marek. Marketing: Základy marketingu. 1. vyd. Kralice na Hané: Computer media, 2008. ISBN 978-80-7402-002-5.
STORBACKA, Kaj. Řízení vztahů se zákazníky: Customer relationship management. 1. vyd. Praha: Grada, 2002, 167 s. ISBN 80-716-9813-X.
ŠTĚDROŇ, Bohumír. Mezinárodní marketing a informační technologie: vybrané kapitoly. 1. vyd. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2011, 195 s. ISBN 978-80-7357-690-5.
Seznam doporučené literatury
KUMAR, Nirmalya. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 236 s. ISBN 978-80-247-2439-3.
KRUM, Cindy. Mobile marketing: finding your customers no matter where they are. Indianapolis, Ind.: Que, xvi, 2010, 343 p. ISBN 07-897-3976-3.
MOUDRÝ, Marek. Marketing: Základy marketingu. 1. vyd. Kralice na Hané: Computer media, 2008. ISBN 978-80-7402-002-5.
STORBACKA, Kaj. Řízení vztahů se zákazníky: Customer relationship management. 1. vyd. Praha: Grada, 2002, 167 s. ISBN 80-716-9813-X.
ŠTĚDROŇ, Bohumír. Mezinárodní marketing a informační technologie: vybrané kapitoly. 1. vyd. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2011, 195 s. ISBN 978-80-7357-690-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 15 bodů
Oponent BP: 13 bodů
Ing. Jana Šilhánová:
1. Jak konkrétně bude fungovat automatický telefonní systém se zákazníky, který popisujete v kap. 7.2.2.2? (odpověděl částečně)
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Jaká výše rozpočtu byla stanovena na komunikační plán? (odpověděl částečně)
2. Doplňte návrh na měření efektivity Vámi navržených komunikačních nástrojů. (odpověděl částečně)
3. Z jakého důvodu nebylo provedeno dotazníkové šetření? (odpověděl částečně)