Bakalářská práce bude zaměřená na komunikační plán firmy TECHNOMETAL, s. r. o. Práce se dělí na dvě části, a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je zpracovaná dle dostupných literárních zdrojů vhodných k danému tématu, která je následně aplikovaná v části praktické, zahrnující kromě komunikačního mixu také analýzy PEST
a SWOT. Dále práce obsahuje shrnutí současného komunikačního plánu firmy. Závěrem práce bude návrh na nový komunikační plán pro firmu TECHNOMETAL, s. r. o.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is focused on the company's communication plan TECHNOMETAL Ltd. The thesis is divided into two parts, a theoretical and practical part. The theoretical part is processed according to the available sources appropriate to the topic, which is then applied in a practical including, except communication mix, also PEST and SWOT analysis. The thesis also includes a summary of current communication plan of the company. At the end thesis will include new communication plan for the company TECHNOMETAL Ltd.
marketing communication, promotional mix, communication plan, PEST analysis, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
61 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce bude zaměřená na komunikační plán firmy TECHNOMETAL, s. r. o. Práce se dělí na dvě části, a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je zpracovaná dle dostupných literárních zdrojů vhodných k danému tématu, která je následně aplikovaná v části praktické, zahrnující kromě komunikačního mixu také analýzy PEST
a SWOT. Dále práce obsahuje shrnutí současného komunikačního plánu firmy. Závěrem práce bude návrh na nový komunikační plán pro firmu TECHNOMETAL, s. r. o.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is focused on the company's communication plan TECHNOMETAL Ltd. The thesis is divided into two parts, a theoretical and practical part. The theoretical part is processed according to the available sources appropriate to the topic, which is then applied in a practical including, except communication mix, also PEST and SWOT analysis. The thesis also includes a summary of current communication plan of the company. At the end thesis will include new communication plan for the company TECHNOMETAL Ltd.
marketing communication, promotional mix, communication plan, PEST analysis, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu zaměřenou na problematiku oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Charakterizujte společnost TECHNOMETAL, s. r. o. a její stávající komunikační aktivity.
Zpracujte vhodné ekonomické analýzy.
Vytvořte koncept komunikačního plánu společnosti TECHNOMETAL, s. r. o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu zaměřenou na problematiku oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Charakterizujte společnost TECHNOMETAL, s. r. o. a její stávající komunikační aktivity.
Zpracujte vhodné ekonomické analýzy.
Vytvořte koncept komunikačního plánu společnosti TECHNOMETAL, s. r. o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003, 432 s. ISBN 80-717-9577-1.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip. Marketing management. 12th ed. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall, 2006, 733 s. ISBN 01-314-5757-8.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace. 2. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009, 91 s. ISBN 978-80-7318-797-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 4. vyd. Praha: Grada, 2012, 324 s. ISBN 978-80-247-4005-8.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003, 432 s. ISBN 80-717-9577-1.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip. Marketing management. 12th ed. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall, 2006, 733 s. ISBN 01-314-5757-8.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace. 2. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009, 91 s. ISBN 978-80-7318-797-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 4. vyd. Praha: Grada, 2012, 324 s. ISBN 978-80-247-4005-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 48 bodů
Oponent BP: 46 bodů
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Kdo je největším konkurentem firmy v ČR? (odpověděla zcela)
2. Co je konkurenční výhodou firmy? (odpověděla zcela)
3. Který veletrh v ČR by bylo vhodné navštívit, popř. se zúčastnit jako vystavovatel? (odpověděla zcela)
Ing. Hana Brišová:
1. Jaký byl dřívější rozpočet na komunikační aktivity firmy TECHNOMETAL? (odpověděla zcela)
2. Ve SWOT analýze jako jednu z příležitostí uvádíte propagaci v polském magazínu. Proč jste se zaměřila právě na tento trh? (odpověděla zcela)