Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním konkurenčního postavení marketingové a reklamní agentury TopLimit v porovnání s ostatními agenturami stejného zaměření ve Zlínském kraji a navrhuje doporučení pro její zlepšení.
Teoretická část se opírá o dostupnou literaturu zaměřenou na toto téma. V části praktické je prostřednictvím dostupných metod, podkladů firmy a jiných zdrojů zhodnocena úroveň konkurenceschopnosti agentury TopLimit na jejímž základě jsou vypracována doporučení pro firmu.
Annotation in English
This Bachelor‘s thesis examines the competitive position of the marketing and advertising agency TopLimit as compared with others agencies the same survey in Zlin region and makes recommendations to enhance these areas.
The teory examines is informed by extensive literature on the subject. The analysis examines in detail, the company base and others resources the estimated level of competitive advantage of the agency and finally provides recommendations for the company.
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním konkurenčního postavení marketingové a reklamní agentury TopLimit v porovnání s ostatními agenturami stejného zaměření ve Zlínském kraji a navrhuje doporučení pro její zlepšení.
Teoretická část se opírá o dostupnou literaturu zaměřenou na toto téma. V části praktické je prostřednictvím dostupných metod, podkladů firmy a jiných zdrojů zhodnocena úroveň konkurenceschopnosti agentury TopLimit na jejímž základě jsou vypracována doporučení pro firmu.
Annotation in English
This Bachelor‘s thesis examines the competitive position of the marketing and advertising agency TopLimit as compared with others agencies the same survey in Zlin region and makes recommendations to enhance these areas.
The teory examines is informed by extensive literature on the subject. The analysis examines in detail, the company base and others resources the estimated level of competitive advantage of the agency and finally provides recommendations for the company.
Proveďte literární průzkum k tématu konkurenceschopnosti.
Proveďte průzkum marketingových agentur ve Zlínském kraji a zhodnoťte výsledky tohoto průzkumu.
Analyzujte a srovnejte faktory konkurenceschopnosti jednotlivých agentur a navrhněte řešení pro zlepšení konkurenceschopnosti marketingové agentury TopLimit.
Research Plan
Proveďte literární průzkum k tématu konkurenceschopnosti.
Proveďte průzkum marketingových agentur ve Zlínském kraji a zhodnoťte výsledky tohoto průzkumu.
Analyzujte a srovnejte faktory konkurenceschopnosti jednotlivých agentur a navrhněte řešení pro zlepšení konkurenceschopnosti marketingové agentury TopLimit.
Recommended resources
1.BARTES, F. Konkurenční strategie. Praha: Management Press, 1997. ISBN 80-85943-41-7
2.KOTLER, P. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3
3.KOTLER, P. Marketing od A do Z. Praha: Management Press, 2003. ISBN 80-7261-082-1
4.PORTER, M. Konkurenční strategie. Praha: The Free Press, 1994. ISBN 80-85605-11-2
5.PORTER, M. Konkurenční výhoda, Praha, Victoria Publishing, ISBN 80-85605-12-0
6.SMITH, P. Moderní marketing,Praha, Computer Press, 2000, ISBN 80-7226-252-1
Recommended resources
1.BARTES, F. Konkurenční strategie. Praha: Management Press, 1997. ISBN 80-85943-41-7
2.KOTLER, P. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3
3.KOTLER, P. Marketing od A do Z. Praha: Management Press, 2003. ISBN 80-7261-082-1
4.PORTER, M. Konkurenční strategie. Praha: The Free Press, 1994. ISBN 80-85605-11-2
5.PORTER, M. Konkurenční výhoda, Praha, Victoria Publishing, ISBN 80-85605-12-0
6.SMITH, P. Moderní marketing,Praha, Computer Press, 2000, ISBN 80-7226-252-1