Cílem této bakalářské práce je zdokonalení komunikačního plánu firmy EPOS spol. s r.o.
a sestavení jednotlivých doporučení pro zefektivnění komunikace se zákazníky. Práce bude rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. První část se bude zabývat teoretickými poznatky, které budou aplikovány v praktické části. Praktická část bude tvořena popisem stávající situace firmy EPOS spol. s r.o., která se specializuje na zpracování a potisk papíru do rolí, formulářů, lístků a prodej ostatního papírenského zboží. Následně bude zpracován stávající komunikační mix firmy. Pro snazší pochopení bude vypracována SWOT analýza. Předpokládaným závěrem je navržení nových, efektivnějších řešení komunikace se zákazníky a zkvalitnění jejich informovanosti.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is improve the communication plan of the company EPOS spol. s r.o. and a compilation of recommendations for streamlining communication with customers. The work will be divided into two parts: theoretical and practical. The first part will deal with the theoretical knowledge that will be applied in the practical part. The practical part will consist of a description of the current situation of the company EPOS spol. s r.o. which specializes in processing and printing paper into rolls, forms and tickets and other paper goods. Subsequently will be processed the current communication mix of company. For easier understanding the SWOT analysis will be developing. The expected conclusion is proposing more effective solutions of communication with clients and improving their awareness.
Communication mix, websites, web banners, SWOT analysis, advertising.
Rozsah průvodní práce
56 s. (82 505 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je zdokonalení komunikačního plánu firmy EPOS spol. s r.o.
a sestavení jednotlivých doporučení pro zefektivnění komunikace se zákazníky. Práce bude rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. První část se bude zabývat teoretickými poznatky, které budou aplikovány v praktické části. Praktická část bude tvořena popisem stávající situace firmy EPOS spol. s r.o., která se specializuje na zpracování a potisk papíru do rolí, formulářů, lístků a prodej ostatního papírenského zboží. Následně bude zpracován stávající komunikační mix firmy. Pro snazší pochopení bude vypracována SWOT analýza. Předpokládaným závěrem je navržení nových, efektivnějších řešení komunikace se zákazníky a zkvalitnění jejich informovanosti.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is improve the communication plan of the company EPOS spol. s r.o. and a compilation of recommendations for streamlining communication with customers. The work will be divided into two parts: theoretical and practical. The first part will deal with the theoretical knowledge that will be applied in the practical part. The practical part will consist of a description of the current situation of the company EPOS spol. s r.o. which specializes in processing and printing paper into rolls, forms and tickets and other paper goods. Subsequently will be processed the current communication mix of company. For easier understanding the SWOT analysis will be developing. The expected conclusion is proposing more effective solutions of communication with clients and improving their awareness.
Communication mix, websites, web banners, SWOT analysis, advertising.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se internetového marketingu.
II. Praktická část
Charakterizujte činnost firmy.
Analyzujte současný komunikační mix firmy.
Navrhněte komunikační plán pro poskytování služeb.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se internetového marketingu.
II. Praktická část
Charakterizujte činnost firmy.
Analyzujte současný komunikační mix firmy.
Navrhněte komunikační plán pro poskytování služeb.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 255 s. ISBN 978-80-247-4208-3.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, 2004, 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 9780273786993.
VYSEKALOVÁ, Jitka a kol. Marketing. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2006, 247 s. ISBN 80-716-8979-3.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2., přeprac. a dopl. vyd. Praha: C.H.Beck, 2010, 499 s. ISBN 978-80-7400-115-4.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 255 s. ISBN 978-80-247-4208-3.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, 2004, 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 9780273786993.
VYSEKALOVÁ, Jitka a kol. Marketing. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2006, 247 s. ISBN 80-716-8979-3.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2., přeprac. a dopl. vyd. Praha: C.H.Beck, 2010, 499 s. ISBN 978-80-7400-115-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 56 bodů
Oponent BP: 35 bodů
Ing. Jana Šilhánová:
1. Ve své práci zmiňujete tzv. QR kód. Můžete vysvětlit tento pojem? (odpověděla zcela)
2. Doporučujete firmě Epos spol. s r. o. pověřit jednoho zaměstnance marketingovou komunikací. Jak na toto Vaše doporučení firma zareagovala? (odpověděla zcela)
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Popište mezinárodní věrnostní program Lyoness. (odpověděla částečně)
2. Doplňte Vaše návrhy na zlepšení komunikace o finanční náklady. (odpověděla zcela)
3. Jak firma řeší ekologickou stránku svých produktů? (odpověděla zcela)
4. Vysvětlete pojmy: burz marketing, affiliate marketing, advergaming. (odpověděla zcela)
doc. Ing. Roman Bobák Ph.D.:
1. Jak velká vzhledem k počtu zaměstnanců je firma dnes? (odpověděla zcela)
2. Je umístění firmy v areálu Svitu jen silnou stránkou? (odpověděla zcela)