Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení stávající marketingové komunikace ve společnosti a návrh nového komunikačního plánu firmy FIRMPLUS, s. r. o., která podniká pod obchodním jménem Zastavárna & Bazar Zlín U radnice. Práce je rozdělena na dvě části. Do první části jsou zapracovány poznatky z odborné literatury související s řešenou problematikou. Praktická část je započata představením společnosti a charakteristikou činnosti zastavárny. Následuje popis situace ve firmě a zhodnocení stávající marketingové komunikace. Součástí bakalářské práce je navržení nového komunikačního plánu, jehož součástí je stanovení komunikačních cílů a popis cílových skupin, podpořený situačními analýzami. Dalším krokem je volba vhodných komunikačních nástrojů a časového harmonogramu. V závěru práce jsou popsány návrhy na měření efektivnosti komunikačních nástrojů.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the evaluation of the current marketing communication within the company and on a proposal of a new plan of the communication in the company FIRMPLUS Ltd., which operates under the trade name Pawnshop & Bazar Zlín - U Radnice. In the first part are incorporated findings from the literature related with the problem. At the beginning of the practical part there is an introduction and a description of the activities of the pawnshop. The description of the situation in the company and the evaluation of current marketing communication follow. A draft proposal of a new plan of communication, which includes the setting of the aims of the communication and a description of the target groups, supported by situational analyzes, is also the part of the thesis. The next step is the selection of appropriate tools of communication and a timetable. The proposals for measuring the effectiveness of the tools of the communication are described in the conclusion.
Marketing communication, plan of communication, situational analysis, SWOT analysis, target group, communication mix, aims of communication, tools of communication, pawn.
Rozsah průvodní práce
59. + 2 přílohy (12 502)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení stávající marketingové komunikace ve společnosti a návrh nového komunikačního plánu firmy FIRMPLUS, s. r. o., která podniká pod obchodním jménem Zastavárna & Bazar Zlín U radnice. Práce je rozdělena na dvě části. Do první části jsou zapracovány poznatky z odborné literatury související s řešenou problematikou. Praktická část je započata představením společnosti a charakteristikou činnosti zastavárny. Následuje popis situace ve firmě a zhodnocení stávající marketingové komunikace. Součástí bakalářské práce je navržení nového komunikačního plánu, jehož součástí je stanovení komunikačních cílů a popis cílových skupin, podpořený situačními analýzami. Dalším krokem je volba vhodných komunikačních nástrojů a časového harmonogramu. V závěru práce jsou popsány návrhy na měření efektivnosti komunikačních nástrojů.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the evaluation of the current marketing communication within the company and on a proposal of a new plan of the communication in the company FIRMPLUS Ltd., which operates under the trade name Pawnshop & Bazar Zlín - U Radnice. In the first part are incorporated findings from the literature related with the problem. At the beginning of the practical part there is an introduction and a description of the activities of the pawnshop. The description of the situation in the company and the evaluation of current marketing communication follow. A draft proposal of a new plan of communication, which includes the setting of the aims of the communication and a description of the target groups, supported by situational analyzes, is also the part of the thesis. The next step is the selection of appropriate tools of communication and a timetable. The proposals for measuring the effectiveness of the tools of the communication are described in the conclusion.
Marketing communication, plan of communication, situational analysis, SWOT analysis, target group, communication mix, aims of communication, tools of communication, pawn.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte a zpracujte odbornou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte společnost FIRMPLUS, s. r. o. a její oblast podnikání zastavárny.
Popište situaci ve společnosti ve vztahu ke konkurenci, dodavatelům a odběratelům.
Zhodnoťte současnou marketingovou komunikaci ve firmě.
Vypracujte nový komunikační plán, jeho časový harmonogram a rozpočet.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte a zpracujte odbornou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte společnost FIRMPLUS, s. r. o. a její oblast podnikání zastavárny.
Popište situaci ve společnosti ve vztahu ke konkurenci, dodavatelům a odběratelům.
Zhodnoťte současnou marketingovou komunikaci ve firmě.
Vypracujte nový komunikační plán, jeho časový harmonogram a rozpočet.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, Marie a ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace: a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1520-5.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: Strategie a trendy. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2690-8.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3541-2.
NEWLANDS, Murray. Online marketing: A User´s Manual. United Kingdom: John Wiley & Sons Ltd, 2011. ISBN 978-1-119-97453-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-5037-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: Jak dělat reklamu. 3. vyd. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3492-7.
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, Marie a ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace: a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1520-5.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: Strategie a trendy. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2690-8.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3541-2.
NEWLANDS, Murray. Online marketing: A User´s Manual. United Kingdom: John Wiley & Sons Ltd, 2011. ISBN 978-1-119-97453-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-5037-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: Jak dělat reklamu. 3. vyd. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3492-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 51 bodů
Oponent BP: 44 bodů
Ing. Radka Hlavicová:
1. Jak se k tomuto návrhu staví majitel FIRMPLUS, s. r. o.? (odpověděl zcela)
2. Jaký prostředek komunikace je dle Vás nejúčinnější k dosažení zadaných cílů a proč? (odpověděl zcela)
Ing. Hana Brišová:
1. Jakými nástroji chcete naplnit sekundární cíl - vytváření pozitivní asociace na společnost? (odpověděl zcela)
2. Z jakých zdrojů a podkladů jste čerpal při sestavení SWOT analýzy? (odpověděl zcela)
3. Co je podle vás předmětem analýzy mezoprostředí? (zodpověděl zcela)
doc. Ing. Roman Bobák Ph.D.:
1. Jak jste posuzoval kriterium cen, zkoumal jste úroveň cen v jednotlivých zastavárnách? (odpověděl zcela)
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Co je nejčastějším produktem? (odpověděl zcela)