Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci české značky Meatfly, která je na trhu již dvacet let. Teoretická část práce vymezuje marketingovou komunikaci v procesu marketingu a rozebírá její jednotlivé prvky, cíle a strategie. Přibližuje problematiku značky a rozebírá kroky jejího řízení v rámci marketingové komunikace.
Praktická část s odstupem času podrobuje značku analýze, pomocí dotazníku ověřuje její cílové skupiny a používané komunikační kanály.
Projektová část se následně zabývá návrhem úprav v marketingové komunikaci této značky.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on marketing communication of a Czech brand of Meatfly, which has been on the market for 20 years. The theoretical part of the thesis defines the marketing communication within the marketing process and evaluates its individual elements, objectives and strategy. It also explains the brand issues and discuss steps of the brand management in the marketing communication.
The practical part analyzes the brand in the course of time and by using the questionnaire survey it verifies its target customers and communication channels.
The project part subsequently deals with suggestion on modification in marketing communication.
Klíčová slova
marketing, marketingové komunikace, komunikační mix, značka, cílová skupina
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, communication mix, brand, target group
Rozsah průvodní práce
101 s. (135 104 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci české značky Meatfly, která je na trhu již dvacet let. Teoretická část práce vymezuje marketingovou komunikaci v procesu marketingu a rozebírá její jednotlivé prvky, cíle a strategie. Přibližuje problematiku značky a rozebírá kroky jejího řízení v rámci marketingové komunikace.
Praktická část s odstupem času podrobuje značku analýze, pomocí dotazníku ověřuje její cílové skupiny a používané komunikační kanály.
Projektová část se následně zabývá návrhem úprav v marketingové komunikaci této značky.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on marketing communication of a Czech brand of Meatfly, which has been on the market for 20 years. The theoretical part of the thesis defines the marketing communication within the marketing process and evaluates its individual elements, objectives and strategy. It also explains the brand issues and discuss steps of the brand management in the marketing communication.
The practical part analyzes the brand in the course of time and by using the questionnaire survey it verifies its target customers and communication channels.
The project part subsequently deals with suggestion on modification in marketing communication.
Klíčová slova
marketing, marketingové komunikace, komunikační mix, značka, cílová skupina
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, communication mix, brand, target group
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k danému tématu. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte cíl práce a výzkumné otázky.
2. Představte analyzovaný subjekt a realizujte sekundární analýzu.
3. Realizujte průzkumnou sondu vztahující se k cíli práce.
4. Vyhodnoťte a interpretujte informace získané analýzami a vyvoďte doporučení.
5. Na základě doporučení navrhněte projekt k řešení dané problematiky.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k danému tématu. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte cíl práce a výzkumné otázky.
2. Představte analyzovaný subjekt a realizujte sekundární analýzu.
3. Realizujte průzkumnou sondu vztahující se k cíli práce.
4. Vyhodnoťte a interpretujte informace získané analýzami a vyvoďte doporučení.
5. Na základě doporučení navrhněte projekt k řešení dané problematiky.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav a Marcela ZAMAZALOVÁ. Marketingová komunikace. Vyd. 1. V Praze: Oeconomica, 2009, 176 s. ISBN 978-80-245-1601-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
RAJ, Zain. Brand rituals: how successful brands bond with customers for life. 1st ed. Mill Valley, CA: Spyglass Publishing Group, Inc., 2012, 178 s. ISBN 978-098-4633-708.
TYBOUT, Alice M. a Tim CALKINS. Kellogg on branding: the marketing faculty of the Kellogg School of Management. Hoboken, N.J.: Wiley, 2005, 334 s. ISBN 04-716-9016-3.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 356 s. ISBN 978-80-247-3528-3.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav a Marcela ZAMAZALOVÁ. Marketingová komunikace. Vyd. 1. V Praze: Oeconomica, 2009, 176 s. ISBN 978-80-245-1601-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
RAJ, Zain. Brand rituals: how successful brands bond with customers for life. 1st ed. Mill Valley, CA: Spyglass Publishing Group, Inc., 2012, 178 s. ISBN 978-098-4633-708.
TYBOUT, Alice M. a Tim CALKINS. Kellogg on branding: the marketing faculty of the Kellogg School of Management. Hoboken, N.J.: Wiley, 2005, 334 s. ISBN 04-716-9016-3.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 356 s. ISBN 978-80-247-3528-3.
Přílohy volně vložené
1 disk DVD
Přílohy vázané v práci
plány
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státní závěrečné zkoušce.
Student představil státní zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Str. 75 - Zdůraznění českého původu značky je zbytečné, protože pro většinu respondentů český původ není důležitý - je to opravdu důkaz, že je to zbytečné?
Jak je možno zhodnotit efektivitu projektu? Za jak dlouho se vrátí jeho náklady?
Student plně odpověděl na položené otázky.