Cílem práce je vypracovat analýzu tuzemského trhu zpracování dřeva se zaměřením na nalezení potencionálních zákazníků. S využitím teoretických poznatků provést analýzu firem, které by mohly být potencionálními zákazníky firmy CE WOOD, a.s. Na základě provedených analýz byly vybrány firmy, se kterými by společnost měla navázat obchodní kontakt.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to elaborate an analysis of the domestic wood processing market aimed at finding new potential customers. Based on theoretical knowledge I tried to ana-lyze the potential of companies which could become future customers of the CE WOOD company. As a result of this analysis I have chosen such companies which would be best suitable for any further business cooperation.
Cílem práce je vypracovat analýzu tuzemského trhu zpracování dřeva se zaměřením na nalezení potencionálních zákazníků. S využitím teoretických poznatků provést analýzu firem, které by mohly být potencionálními zákazníky firmy CE WOOD, a.s. Na základě provedených analýz byly vybrány firmy, se kterými by společnost měla navázat obchodní kontakt.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to elaborate an analysis of the domestic wood processing market aimed at finding new potential customers. Based on theoretical knowledge I tried to ana-lyze the potential of companies which could become future customers of the CE WOOD company. As a result of this analysis I have chosen such companies which would be best suitable for any further business cooperation.
Systematicky zpracujte literární poznatky o problematice marketingového průzkumu trhu.
Proveďte analýzu tuzemského trhu zpracování dřeva se zaměřením na nalezení potencionálních zákazníků firmy CE WOOD, a.s.
Na základě provedené analýzy vyhledejte firmě potencionální zákazníky vhodné ke spolupráci.
Zásady pro vypracování
Systematicky zpracujte literární poznatky o problematice marketingového průzkumu trhu.
Proveďte analýzu tuzemského trhu zpracování dřeva se zaměřením na nalezení potencionálních zákazníků firmy CE WOOD, a.s.
Na základě provedené analýzy vyhledejte firmě potencionální zákazníky vhodné ke spolupráci.
Seznam doporučené literatury
1. GLOGAR, Alois. Jak děláme marketing : Metodika zavádění transformačního marketingu v České republice. 1. vyd. Liberec : Institut průmyslového inženýrství, 1999. 282 s. ISBN 80-902235-4-0.
2. HORÁKOVÁ, Iveta. Marketing v současné světové praxi. 1. vyd. Praha : Grada, 1992. 368 s. ISBN 80-85424-83-5.
3. KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera : Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha : Management Press, 2000. 203 s. ISBN 80-7261-010-4.
4. KOZÁK, Vratislav, STAŇKOVÁ, Pavla. Marketing I.. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2004. 127 s. ISBN 80-7318-182-7.
5. PŘIBOVÁ, Marie, et al. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. 238 s. ISBN 80-7169-299-9.
Seznam doporučené literatury
1. GLOGAR, Alois. Jak děláme marketing : Metodika zavádění transformačního marketingu v České republice. 1. vyd. Liberec : Institut průmyslového inženýrství, 1999. 282 s. ISBN 80-902235-4-0.
2. HORÁKOVÁ, Iveta. Marketing v současné světové praxi. 1. vyd. Praha : Grada, 1992. 368 s. ISBN 80-85424-83-5.
3. KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera : Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha : Management Press, 2000. 203 s. ISBN 80-7261-010-4.
4. KOZÁK, Vratislav, STAŇKOVÁ, Pavla. Marketing I.. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2004. 127 s. ISBN 80-7318-182-7.
5. PŘIBOVÁ, Marie, et al. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. 238 s. ISBN 80-7169-299-9.