Hlavním cílem práce je analýza trhu produkce dřeva se zaměřením na odhalení konkurence firmy CE WOOD, a.s. Jednou z částí je vypracování leterárních poznatků, dále pak samotná analýza trhu a konkurence. Z těchto částí vychází doporučení pro firmu CE WOOD, a.s. k upevnění pozice v konkurenční prostředí.
Anotace v angličtině
There are main purpose to make analyse of market of wood production and explore competition of CE WOOD company. One of main part is processing literary pieces of knowledge and then analyse of market and competition. There are recommendations for CE WOOD company to make position in market good.
Industrial market, competition, Porter´s model, segments of market.
Rozsah průvodní práce
63 s., 1 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem práce je analýza trhu produkce dřeva se zaměřením na odhalení konkurence firmy CE WOOD, a.s. Jednou z částí je vypracování leterárních poznatků, dále pak samotná analýza trhu a konkurence. Z těchto částí vychází doporučení pro firmu CE WOOD, a.s. k upevnění pozice v konkurenční prostředí.
Anotace v angličtině
There are main purpose to make analyse of market of wood production and explore competition of CE WOOD company. One of main part is processing literary pieces of knowledge and then analyse of market and competition. There are recommendations for CE WOOD company to make position in market good.
Industrial market, competition, Porter´s model, segments of market.
Zásady pro vypracování
Zpracujte přehledně literární poznatky na téma marketingový průzkum konkurence.
Vypracujte analýzu tuzemského trhu produkce dřeva se zaměřením na odhalení konkurence firmy CE WOOD, a.s.
Na základě provedené analýzy navrhněte firmě doporučení k posílení pozice firmy CE WOOD, a.s. v konkurenčním prostředí.
Zásady pro vypracování
Zpracujte přehledně literární poznatky na téma marketingový průzkum konkurence.
Vypracujte analýzu tuzemského trhu produkce dřeva se zaměřením na odhalení konkurence firmy CE WOOD, a.s.
Na základě provedené analýzy navrhněte firmě doporučení k posílení pozice firmy CE WOOD, a.s. v konkurenčním prostředí.
Seznam doporučené literatury
1. GLOGAR, Alois. Jak děláme marketing : Metodika zavádění transformačního marketingu v České republice. 1. vyd. Liberec : Institut průmyslového inženýrství, 1999. 282 s. ISBN 80-902235-4-0.
2. KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera : Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha : Management Press, 2000. 203 s. ISBN 80-7261-010-4.
3. KOZÁK, Vratislav, STAŇKOVÁ, Pavla. Marketing I.. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2004. 127 s. ISBN 80-7318-182-7.
4. PŘIBOVÁ, Marie. Analýza konkurence a trhu . 1. vyd. Praha : Grada, 1998. 92 s. ISBN 80-7169-536-X.
5. PŘIBOVÁ, Marie, et al. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. 238 s. ISBN 80-7169-299-9.
Seznam doporučené literatury
1. GLOGAR, Alois. Jak děláme marketing : Metodika zavádění transformačního marketingu v České republice. 1. vyd. Liberec : Institut průmyslového inženýrství, 1999. 282 s. ISBN 80-902235-4-0.
2. KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera : Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha : Management Press, 2000. 203 s. ISBN 80-7261-010-4.
3. KOZÁK, Vratislav, STAŇKOVÁ, Pavla. Marketing I.. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2004. 127 s. ISBN 80-7318-182-7.
4. PŘIBOVÁ, Marie. Analýza konkurence a trhu . 1. vyd. Praha : Grada, 1998. 92 s. ISBN 80-7169-536-X.
5. PŘIBOVÁ, Marie, et al. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. 238 s. ISBN 80-7169-299-9.