Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací coworkingového centra Naše místo v Havířově. Teoretická část charakterizuje pojmy jako marketingový mix, strategický marketing, freelancer a coworking. Praktická část popisuje typy coworkingových center v České republice s důrazem na jejich marketingovou komunikaci a srovnává jedno vybrané s centrem Naše místo. Na základě porovnání a provedených analýz navrhuje efektivnější řešení marketingové komunikace coworkingového centra Naše místo.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis is focused on marketing communication of the coworking centre "Naše místo" in Havířov. The theoretical part characterizes terms such as marketing mix, strategic marketing, freelacer and coworking. The practical part describes types of coworking centres in the Czech Republic, emphasises their marketing communication and compares one of the centres with "Naše místo". On the grounds of comparison and accomplished analyses it suggests more effective solving of the marketing communication in the coworking centre "Naše místo".
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací coworkingového centra Naše místo v Havířově. Teoretická část charakterizuje pojmy jako marketingový mix, strategický marketing, freelancer a coworking. Praktická část popisuje typy coworkingových center v České republice s důrazem na jejich marketingovou komunikaci a srovnává jedno vybrané s centrem Naše místo. Na základě porovnání a provedených analýz navrhuje efektivnější řešení marketingové komunikace coworkingového centra Naše místo.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis is focused on marketing communication of the coworking centre "Naše místo" in Havířov. The theoretical part characterizes terms such as marketing mix, strategic marketing, freelacer and coworking. The practical part describes types of coworking centres in the Czech Republic, emphasises their marketing communication and compares one of the centres with "Naše místo". On the grounds of comparison and accomplished analyses it suggests more effective solving of the marketing communication in the coworking centre "Naše místo".
1. Prostudujte teoretické zdroje související s problematikou coworkingových center se zaměřením na jejich vznik a marketingové komunikace.
2. Formulujte cíle a metody bakalářské práce.
3. Stručně charakterizujte nabídku coworkingových center v České republice, dle stanovených kritérií vyberte vhodné coworkingové centrum pro srovnání s coworkingovým centrem "Naše místo" se zaměřením na marketingové komunikace.
4. Na základě srovnání, navrhněte efektivní změny marketingové komunikace coworkingového centra "Naše místo".
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte teoretické zdroje související s problematikou coworkingových center se zaměřením na jejich vznik a marketingové komunikace.
2. Formulujte cíle a metody bakalářské práce.
3. Stručně charakterizujte nabídku coworkingových center v České republice, dle stanovených kritérií vyberte vhodné coworkingové centrum pro srovnání s coworkingovým centrem "Naše místo" se zaměřením na marketingové komunikace.
4. Na základě srovnání, navrhněte efektivní změny marketingové komunikace coworkingového centra "Naše místo".
Seznam doporučené literatury
Co je to coworking? Coworking v Praze [online]. Dostupné z: http://www.coworkingvpraze.cz/co
Coworking. Locus: workspace [online]. Dostupné z: http://www.locusworkspace.cz/coworking
Global coworking blog [online]. Dostupné z: http://blog.coworking.com/
HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003, 200 s. ISBN 8024704471.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
KUMAR, Nirmalya. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 236 s. ISBN 978-80-247-2439-3.
Na volné noze: portál nezávislých profesionálů [online]. Dostupné z: http://navolnenoze.cz/blog/kouzlo-podnikani-na-volne-noze/
PELSMACKER, Patrick de, Joeri van den BERGH a Maggie GEUENS. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003, 581 s., [16] s. barev. obr. příl. ISBN 80-247-0254-1.
ŠVIRÁKOVÁ, Eva. Kreativní projektový management: 1. vyd. Zlín: Verbum, 2014. ISBN 978-80-87500-58-3.
ŠVIRÁKOVÁ, Eva. Kreativní třída: talent vs. bohatství. 1. Vyd. Zlín: Verbum, 2014. ISBN 978-80-87500-48-4
Seznam doporučené literatury
Co je to coworking? Coworking v Praze [online]. Dostupné z: http://www.coworkingvpraze.cz/co
Coworking. Locus: workspace [online]. Dostupné z: http://www.locusworkspace.cz/coworking
Global coworking blog [online]. Dostupné z: http://blog.coworking.com/
HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003, 200 s. ISBN 8024704471.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
KUMAR, Nirmalya. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 236 s. ISBN 978-80-247-2439-3.
Na volné noze: portál nezávislých profesionálů [online]. Dostupné z: http://navolnenoze.cz/blog/kouzlo-podnikani-na-volne-noze/
PELSMACKER, Patrick de, Joeri van den BERGH a Maggie GEUENS. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003, 581 s., [16] s. barev. obr. příl. ISBN 80-247-0254-1.
ŠVIRÁKOVÁ, Eva. Kreativní projektový management: 1. vyd. Zlín: Verbum, 2014. ISBN 978-80-87500-58-3.
ŠVIRÁKOVÁ, Eva. Kreativní třída: talent vs. bohatství. 1. Vyd. Zlín: Verbum, 2014. ISBN 978-80-87500-48-4
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
plány
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách. Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpověděla na níže položené otázky. V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
" Je možno předložit data o návštěvnosti centra a využívání pracovních stanic?
" Pokud by měla být zpracována srovnávací analýza s podobnými centry, jaké parametry (srovnávací kritéria) byste využila?
" Předložte, prosím, u obhajoby důkladnější analýzu mikroprostředí.
Studentka zodpověděla všechny výše uvedené otázky oponenta. Studentka dodala dodatečné materiály k nahlédnutí.
Vedoucí práce nepokládá otázky k obhajobě.