Cílem této bakalářské práce je návrh a zpracování komunikačního plánu Čokoládovny Troubelice na rok 2016 se zaměřením na tabulkové čokolády a koncového zákazníka. Teoretická část se zabývá základními pojmy, které souvisejí s danou problematikou a následně jsou v práci aplikovány. V úvodu praktické části je podnik charakterizován a zpracován marketingový mix čokoládovny. Následně jsou zhodnoceny jednotlivé aktivity současného komunikačního mixu, na které navazuje zpracování důležitých analýz potřebných k cílené komunikaci na B2C trhu. Hlavní část této bakalářské práce tvoří vlastní návrh komunikačního plánu, který zahrnuje i časový harmonogram a finanční rozpočet pro jednotlivé komunikační kanály. V závěru jsou definovány možné způsoby měření efektivity daných komunikačních nástrojů.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to propose and create a communication plan of the Troubelice chocolate company for the year 2016 focused on chocolate bars plus end consumer. The theoretical part deals with fundamental terms, which are connected with the given issue and used consequently in the work. The company is introduced and the marketing mix is processed in the introduction of the practical part. Consequently, particular activities of the contemporary communication mix are analyzed and followed by the important analysis needed to goal-directed communication at B2C market. The major part of this bachelor thesis is to create a proposal of the communication plan that includes a time progress chart and also a budget for the particular communication channels. Finally, available methods for measuring of the effectiveness of selected communications tools are defined.
Klíčová slova
komunikační plán, komunikační mix, SWOT analýza, reklama, public relations
Klíčová slova v angličtině
communication plan, communication mix, SWOT analysis, promotion, public relations
Rozsah průvodní práce
74 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je návrh a zpracování komunikačního plánu Čokoládovny Troubelice na rok 2016 se zaměřením na tabulkové čokolády a koncového zákazníka. Teoretická část se zabývá základními pojmy, které souvisejí s danou problematikou a následně jsou v práci aplikovány. V úvodu praktické části je podnik charakterizován a zpracován marketingový mix čokoládovny. Následně jsou zhodnoceny jednotlivé aktivity současného komunikačního mixu, na které navazuje zpracování důležitých analýz potřebných k cílené komunikaci na B2C trhu. Hlavní část této bakalářské práce tvoří vlastní návrh komunikačního plánu, který zahrnuje i časový harmonogram a finanční rozpočet pro jednotlivé komunikační kanály. V závěru jsou definovány možné způsoby měření efektivity daných komunikačních nástrojů.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to propose and create a communication plan of the Troubelice chocolate company for the year 2016 focused on chocolate bars plus end consumer. The theoretical part deals with fundamental terms, which are connected with the given issue and used consequently in the work. The company is introduced and the marketing mix is processed in the introduction of the practical part. Consequently, particular activities of the contemporary communication mix are analyzed and followed by the important analysis needed to goal-directed communication at B2C market. The major part of this bachelor thesis is to create a proposal of the communication plan that includes a time progress chart and also a budget for the particular communication channels. Finally, available methods for measuring of the effectiveness of selected communications tools are defined.
Klíčová slova
komunikační plán, komunikační mix, SWOT analýza, reklama, public relations
Klíčová slova v angličtině
communication plan, communication mix, SWOT analysis, promotion, public relations
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu a dostupné zdroje vztahující se k dané problematice.
II. Praktická část
Charakterizujte podnik, specifikujte konkrétní produkty a zhodnoťte současný komunikační mix.
Proveďte analýzy potřebné k návrhu nového komunikačního plánu pro B2C trh.
Zpracujte návrh komunikačního plánu včetně rozpočtu a časové realizace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu a dostupné zdroje vztahující se k dané problematice.
II. Praktická část
Charakterizujte podnik, specifikujte konkrétní produkty a zhodnoťte současný komunikační mix.
Proveďte analýzy potřebné k návrhu nového komunikačního plánu pro B2C trh.
Zpracujte návrh komunikačního plánu včetně rozpočtu a časové realizace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CHERNEV, Alexander. Strategic marketing management. 7th ed. Chicago: Cerebellum Press, 2012, 246 s. ISBN 978-1-936572-15-1.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 271 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 9788024741505.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
CHERNEV, Alexander. Strategic marketing management. 7th ed. Chicago: Cerebellum Press, 2012, 246 s. ISBN 978-1-936572-15-1.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 271 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 9788024741505.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 55 bodů
Oponent BP: 57 bodů
Mgr. Zdenka Bačíková:
1. Které návrhy z komunikačního plánu považujete za klíčové? (odpověděla zcela)
2. Jakým přínosem by pro nás byl dle Vašeho názoru marketingový specialista, kterého jste zmínila ve své práci? (odpověděla zcela)
Ing. Hana Brišová:
1. Akceptuje firma vámi navrhovaný rozpočet, přestože jste přesáhla stanovený limit o 43 170 Kč? (odpověděla zcela)
2. Jaký byl rozpočet na dřívější komunikační aktivity firmy? (odpověděla zcela)
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Jaké jsou ceny výrobků firmy? (odpověděla zcela)
Ing. Dušan Jurášek:
1. Kdy by bylo nejvhodnější použití city lightů? (odpověděla zcela)
doc. Ing. Roman Bobák Ph.D.:
1. Diferencovala by jste nějak marketingový mix pro uvedené dvě cílové skupiny? (odpověděla zcela)