Tato bakalářská práce je věnována problematice marketingu v cestovní kanceláři YOUGOLF, s.r.o., se zaměřením na golfové zájezdy. Teoretická část, obsahuje základní popis cestovního ruchu, jeho členění, dále popis situační analýzy a problematiku marketingového mixu v cestovním ruchu. V praktické části bakalářské práce následuje popis organizace YOUGOLF, s.r.o., situační analýza a SWOT analýza. Velký důraz je kladen na jednotlivé prvky marketingového mixu. Na závěr, v souladu s výsledky, které byly zjištěny v procesu výzkumu, jsou uvedeny návrhy a osobní doporučení k řízení YOUGOLF, s.r.o.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on marketing issues in tour operating business. Considering the YOUGOLF, s.r.o., tour operator, we have mainly aimed to golf tourism. The theoretical part, describes tourism in general. There, moreover, is mentioned a fundamental depiction of tourism division. Crucial pitches of marketing mix in tourism industry are thoroughly argued as well. The practical part, introduces YOUGOLF, s.r.o., organization in general, situation analysis and SWOT analysis. Great emphasis is placed on individual elements of the marketing mix. Finally, according to the results having been experienced in the research process, there are given suggestions and personal recommendations to the management of the YOUGOLF, s.r.o.
tourism, marketing in tourism, situational analysis, SWOT analysis, marketing mix
Rozsah průvodní práce
71 s. (78 790 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je věnována problematice marketingu v cestovní kanceláři YOUGOLF, s.r.o., se zaměřením na golfové zájezdy. Teoretická část, obsahuje základní popis cestovního ruchu, jeho členění, dále popis situační analýzy a problematiku marketingového mixu v cestovním ruchu. V praktické části bakalářské práce následuje popis organizace YOUGOLF, s.r.o., situační analýza a SWOT analýza. Velký důraz je kladen na jednotlivé prvky marketingového mixu. Na závěr, v souladu s výsledky, které byly zjištěny v procesu výzkumu, jsou uvedeny návrhy a osobní doporučení k řízení YOUGOLF, s.r.o.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on marketing issues in tour operating business. Considering the YOUGOLF, s.r.o., tour operator, we have mainly aimed to golf tourism. The theoretical part, describes tourism in general. There, moreover, is mentioned a fundamental depiction of tourism division. Crucial pitches of marketing mix in tourism industry are thoroughly argued as well. The practical part, introduces YOUGOLF, s.r.o., organization in general, situation analysis and SWOT analysis. Great emphasis is placed on individual elements of the marketing mix. Finally, according to the results having been experienced in the research process, there are given suggestions and personal recommendations to the management of the YOUGOLF, s.r.o.
tourism, marketing in tourism, situational analysis, SWOT analysis, marketing mix
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte šetření literatury, která se týká zadané problematiky.
II. Praktická část
Představte cestovní kancelář.
Analyzujte marketingový mix a proveďte SWOT analýzu.
Navrhněte možná doporučení na zdokonalení jednotlivých prvků marketingového mixu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte šetření literatury, která se týká zadané problematiky.
II. Praktická část
Představte cestovní kancelář.
Analyzujte marketingový mix a proveďte SWOT analýzu.
Navrhněte možná doporučení na zdokonalení jednotlivých prvků marketingového mixu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
INDROVÁ, Jarmila; HOUŠKA, Petr; Zdenka PETRŮ. Kvalita ve službách cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2011. ISBN 978-80-245-1766-7.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 288 s. ISBN 978-80-247-3247-3.
KOTÍKOVÁ, Halina. Nové trendy v nabídce cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 207 s. ISBN 978-80-247-4603-6.
PETRŮ, Michal. Základy ekonomiky cestovního ruchu. 2. vyd., Praha: IDEA SERVIS, 2007. ISBN 978-80-85970-55-5.
SHAW, Gareth; WILLIAMS Allan. Tourism and tourism spaces. Gateshead: Athenaeu Press Ltd., 2004. ISBN 0-7619-6991-8.
Seznam doporučené literatury
INDROVÁ, Jarmila; HOUŠKA, Petr; Zdenka PETRŮ. Kvalita ve službách cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2011. ISBN 978-80-245-1766-7.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 288 s. ISBN 978-80-247-3247-3.
KOTÍKOVÁ, Halina. Nové trendy v nabídce cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 207 s. ISBN 978-80-247-4603-6.
PETRŮ, Michal. Základy ekonomiky cestovního ruchu. 2. vyd., Praha: IDEA SERVIS, 2007. ISBN 978-80-85970-55-5.
SHAW, Gareth; WILLIAMS Allan. Tourism and tourism spaces. Gateshead: Athenaeu Press Ltd., 2004. ISBN 0-7619-6991-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 54 bodů
Oponent BP: 38 bodů
Ing. Jitka Svačinová:
1. V čem vidíte praktický význam práce a do jaké míry jsou vaše návrhy reálné? (odpověděla zcela)
2. Která destinace by mohla být lákadlem pro golfové klienty a jaký produkt byste pro tuto destinaci navrhla? (odpověděla zcela)
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Který způsob distribuce podle Vás je nejvhodnější pro CK a který pro zákazníka? (odpověděla zcela)
2. Využívá CK pro prodej svých zájezdů i provizní prodejce? (odpověděla zcela)
3. Kterého veletrhu se CK účastní? (viz s. 52) (odpověděla zcela)
4. Kolik zaměstnanců pracuje v CK? (odpověděla zcela)
doc. Ing. Roman Bobák Ph.D.:
1. Do jaké kategorie by jste zařadila finanční situaci? (zodpověděla částečně)