Cílem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu reklamní agentury Ezop s.r.o. Teoretická část je zaměřena na zpracování teoretických poznatků vztahující se k problematice marketingového plánování. Praktická část se zabývá analýzou současného marketingového mixu společnosti a provedením potřebných analýz. Stěžejní celé práce je návrh nového marketingového plánu společnosti.
Anotace v angličtině
The aim of bachelor´s thesis is to build a marketing plan for an advertising agency Ezop s.r.o. The theoretical part is focused on processing of theoretical knowledge related to the issue of marketing planning. The practical part deals with analyzing company´s current marketing mix and making the necessary analyzes. The core of the work is the proposal of a new marketing plan.
Cílem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu reklamní agentury Ezop s.r.o. Teoretická část je zaměřena na zpracování teoretických poznatků vztahující se k problematice marketingového plánování. Praktická část se zabývá analýzou současného marketingového mixu společnosti a provedením potřebných analýz. Stěžejní celé práce je návrh nového marketingového plánu společnosti.
Anotace v angličtině
The aim of bachelor´s thesis is to build a marketing plan for an advertising agency Ezop s.r.o. The theoretical part is focused on processing of theoretical knowledge related to the issue of marketing planning. The practical part deals with analyzing company´s current marketing mix and making the necessary analyzes. The core of the work is the proposal of a new marketing plan.
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k danému tématu.
Zpracujte teoretické poznatky z oboru marketingové plánování.
II. Praktická část
Charakterizujte reklamní agenturu Ezop s.r.o.
Proveďte analýzu současného stavu firmy.
Navrhněte nový marketingový plán.
Navrhněte doporučení na zlepšení aktivit ve firmě.
Závěr
Zásady pro vypracování
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k danému tématu.
Zpracujte teoretické poznatky z oboru marketingové plánování.
II. Praktická část
Charakterizujte reklamní agenturu Ezop s.r.o.
Proveďte analýzu současného stavu firmy.
Navrhněte nový marketingový plán.
Navrhněte doporučení na zlepšení aktivit ve firmě.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketing - základy a postupy. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001, 162 s. ISBN 80-722-6558-X.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006, 443 s. ISBN 8025110419.
CHERNEV, Alexander. The marketing plan handbook. 3rd ed. Chicago: Cerebellum Press, 2011, 149 s. ISBN 978-1-936572-02-1.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: [strategie a trendy]. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003, 203 s. ISBN 80-726-1082-1.
MCDONALD, Malcolm. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
URBÁNEK, Tomáš. Marketing. 1. vyd. Praha: Alfa Nakladatelství, 2010, 233 s. ISBN 978-80-87197-17-2.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketing - základy a postupy. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001, 162 s. ISBN 80-722-6558-X.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006, 443 s. ISBN 8025110419.
CHERNEV, Alexander. The marketing plan handbook. 3rd ed. Chicago: Cerebellum Press, 2011, 149 s. ISBN 978-1-936572-02-1.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: [strategie a trendy]. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003, 203 s. ISBN 80-726-1082-1.
MCDONALD, Malcolm. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
URBÁNEK, Tomáš. Marketing. 1. vyd. Praha: Alfa Nakladatelství, 2010, 233 s. ISBN 978-80-87197-17-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 45 bodů
Oponent BP: 49 bodů
Ing. Růžena Vorlová:
1. Z jakého důvodu řadíte PEST analýzu a analýzu konkurenčního prostředí (Porter) až za SWOT analýzu? (odpověděla zcela)
prof. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.:
1. Co to je posílení propagace, jak se měří? (odpověděla částečně)
2. Jaký je důvod, aby uživatelé navštěvovali dané webové stránky? (odpověděla zcela)
3. Je proklik vhodný pro zhodnocení efektivity. (odpověděla částečně)