Cílem bakalářské práce je navržení a vypracování komunikačního plánu pro fitness studio Vibrogym se zaměřením na nově plánované rozšíření služeb ke konci roku 2015.
Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů jako marketingová komunikace a její proces, integrovaná marketingová komunikace, analýza konkurence, PEST a SWOT analýza, komunikační plán a jeho jednotlivé části.
Praktická část je soustředěna na aplikaci teoretických poznatků do praxe. Součástí je popis činností studia a nabídka jeho služeb. Poté je provedena potřebná analýza obsahující srovnání konkurence, PEST analýzu, definici cílových zákazníků, popis použitých marketingových nástrojů a SWOT analýzu. Následně je zpracován konkrétní komunikační plán.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to suggest and create a communication plan for fitness studio Vibrogym, which is focused on its newly planned expansion of services at the end of year 2015.
The theoretical part deals with the explanation of terms such as marketing communication and its process, integrated marketing communication, competitor analysis, PEST and SWOT analysis, communication plan and its individual parts.
Practical part is concetrated on the application of theoretical knowledge into practice. Also included is a description of activities and service which its offer. Afterwards, the necessary analysis is performed, that includes compared competition, PEST analysis, definition of target customers, a description of used marketing tools and SWOT analysis. Subsequently is made the specific communication plan.
Klíčová slova
Klíčová slova: Komunikační plán, cílové skupiny, konkurence, analýza, komunikační mix.
Klíčová slova v angličtině
Keywords: Comunnication plan, target groups, competition, analysis, communication mix.
Rozsah průvodní práce
75
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je navržení a vypracování komunikačního plánu pro fitness studio Vibrogym se zaměřením na nově plánované rozšíření služeb ke konci roku 2015.
Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů jako marketingová komunikace a její proces, integrovaná marketingová komunikace, analýza konkurence, PEST a SWOT analýza, komunikační plán a jeho jednotlivé části.
Praktická část je soustředěna na aplikaci teoretických poznatků do praxe. Součástí je popis činností studia a nabídka jeho služeb. Poté je provedena potřebná analýza obsahující srovnání konkurence, PEST analýzu, definici cílových zákazníků, popis použitých marketingových nástrojů a SWOT analýzu. Následně je zpracován konkrétní komunikační plán.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to suggest and create a communication plan for fitness studio Vibrogym, which is focused on its newly planned expansion of services at the end of year 2015.
The theoretical part deals with the explanation of terms such as marketing communication and its process, integrated marketing communication, competitor analysis, PEST and SWOT analysis, communication plan and its individual parts.
Practical part is concetrated on the application of theoretical knowledge into practice. Also included is a description of activities and service which its offer. Afterwards, the necessary analysis is performed, that includes compared competition, PEST analysis, definition of target customers, a description of used marketing tools and SWOT analysis. Subsequently is made the specific communication plan.
Klíčová slova
Klíčová slova: Komunikační plán, cílové skupiny, konkurence, analýza, komunikační mix.
Klíčová slova v angličtině
Keywords: Comunnication plan, target groups, competition, analysis, communication mix.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu zaměřující se na komunikační plán, komunikační mix a jeho jednotlivé formy.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu, její cílové skupiny a komunikační nástroje.
Proveďte potřebné analýzy.
Vytvořte konkrétní komunikační plán.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu zaměřující se na komunikační plán, komunikační mix a jeho jednotlivé formy.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu, její cílové skupiny a komunikační nástroje.
Proveďte potřebné analýzy.
Vytvořte konkrétní komunikační plán.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BLAKEMAN, Robyn. Nontraditional media in marketing and advertising. Thousand Oaks, California: SAGE Publications, 2014. ISBN 978-1-4129-9761-4.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 4. evr. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 9788024715452.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada publishing, a.s., 2010. ISBN 9788024736228.
STAŇKOVÁ, Pavla, Růžena VORLOVÁ a Ilona VLČKOVÁ. Marketing obchodu a služeb: studijní pomůcka pro distanční studium. 2. vyd. upr. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010. ISBN 978-80-7318-927-3.
SVĚTLÍK, Jaroslav. O podstatě reklamy. Bratislava: Eurokódex, 2012. ISBN 978-80-89447-85-5.
Seznam doporučené literatury
BLAKEMAN, Robyn. Nontraditional media in marketing and advertising. Thousand Oaks, California: SAGE Publications, 2014. ISBN 978-1-4129-9761-4.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 4. evr. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 9788024715452.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada publishing, a.s., 2010. ISBN 9788024736228.
STAŇKOVÁ, Pavla, Růžena VORLOVÁ a Ilona VLČKOVÁ. Marketing obchodu a služeb: studijní pomůcka pro distanční studium. 2. vyd. upr. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010. ISBN 978-80-7318-927-3.
SVĚTLÍK, Jaroslav. O podstatě reklamy. Bratislava: Eurokódex, 2012. ISBN 978-80-89447-85-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 53 bodů
Oponent BP: 45 bodů
Ing. Martin Prusenovský:
1. V práci zmiňujete horní strop pro marketingovou komunikaci na částku 45 000 Kč. Cílová finanční částka použitých marketingových výdajů je 40 010 Kč. Proč jste nevyužila celou částku a tím pádem více nepropagovala studio? (odověděla zcela)
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Zjišťovala jste si kolik žen ve věku 18 - 40 let je v sídle firmy a okolí? (odpověděla zcela)
2. Jaké jsou náklady a výnosy studia za rok 2014? (odpověděla zcela)
3. Vysvětlete pojem "čistý příjem" s. 62 - tabulka. (odpověděla zcela)
4. Jak přijalo studio návrh komunikačního plánu? (odpověděla zcela)