Tato bakalářská práce se zabývá, vytvořením vyhovujícího komunikačního plánu pro hotel Adamantino. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na oblast teoretickou a praktickou.
Obsahem teoretické části je objasnění teoretických pojmů, kde je každá jednotlivá část komunikačního mixu detailně rozebrána. Práce vysvětluje dílčí náležitosti komunikačního plánu.
Praktická část této práce je nejprve věnována základní charakteristice hotelu a jeho organizační struktuře. Dále je vymezena cílová skupina a také zhodnoceny současné a plánované aktivity hotelu. V praktické části této práce je obsažena analýza mezoprostředí konkurence a také SWOT analýza. Hlavním cílem práce je navržení konkrétního komunikačního plánu a jeho realizace v uvedeném hotelu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the creation of a satisfactory communication plan for hotel Adamantino. The work is divided into two parts, namely the theoretical part and the practical part.
The theoretical part explains the theoretical concepts where especially the component parts of the communication mix are analysed in detail. This work also describes the different components of the communication plan.
The practical part examines the basic characteristics of the hotel and its organizational structure. There are also identified the target groups and evaluated the current and planned activities of the hotel. The practical part also includes the analysis of the Meso environment and the SWOT analysis. The main objective of my bachelor thesis is to suggest specific communication plan and its implementation in the hotel.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, komunikační plán, komunikační mix, SWOT analýza, cílová skupina
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, communication plan, communication mix, SWOT analysis, target group
Rozsah průvodní práce
69 s. (109 560 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá, vytvořením vyhovujícího komunikačního plánu pro hotel Adamantino. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na oblast teoretickou a praktickou.
Obsahem teoretické části je objasnění teoretických pojmů, kde je každá jednotlivá část komunikačního mixu detailně rozebrána. Práce vysvětluje dílčí náležitosti komunikačního plánu.
Praktická část této práce je nejprve věnována základní charakteristice hotelu a jeho organizační struktuře. Dále je vymezena cílová skupina a také zhodnoceny současné a plánované aktivity hotelu. V praktické části této práce je obsažena analýza mezoprostředí konkurence a také SWOT analýza. Hlavním cílem práce je navržení konkrétního komunikačního plánu a jeho realizace v uvedeném hotelu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the creation of a satisfactory communication plan for hotel Adamantino. The work is divided into two parts, namely the theoretical part and the practical part.
The theoretical part explains the theoretical concepts where especially the component parts of the communication mix are analysed in detail. This work also describes the different components of the communication plan.
The practical part examines the basic characteristics of the hotel and its organizational structure. There are also identified the target groups and evaluated the current and planned activities of the hotel. The practical part also includes the analysis of the Meso environment and the SWOT analysis. The main objective of my bachelor thesis is to suggest specific communication plan and its implementation in the hotel.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, komunikační plán, komunikační mix, SWOT analýza, cílová skupina
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, communication plan, communication mix, SWOT analysis, target group
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte a zpracujte odbornou literaturu týkající daného tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte hotel a popište jeho plánované aktivity.
Proveďte příslušné analýzy.
Vypracujte konkrétní komunikační plán.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte a zpracujte odbornou literaturu týkající daného tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte hotel a popište jeho plánované aktivity.
Proveďte příslušné analýzy.
Vypracujte konkrétní komunikační plán.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: ComputerPress, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. 2. vyd. Praha: Ekopress, 2006, 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
KOTLER, Philip. John T BOWEN a James C MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 6th ed. Harlow: Pearson, 2014, 630 s. ISBN 978-1-292-02003-7.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: ComputerPress, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. 2. vyd. Praha: Ekopress, 2006, 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
KOTLER, Philip. John T BOWEN a James C MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 6th ed. Harlow: Pearson, 2014, 630 s. ISBN 978-1-292-02003-7.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 56 bodů
Oponent BP: 49 bodů
Mgr. Jana Tvarůžková, DiS.:
1. Jaká si myslíte, že je nejúčinnější forma reklamy na nynější hosty hotelu Adamantino? (odpověděla částečně)
2. V čem vidíte největší problém z hlediska nedostatku peněz při stále se zvyšujícím počtu hostů? (odpověděla částečně)
3. Myslíte si, že by hotelu pomohla samostatná funkce marketingového pracovníka - a případně jakou by měl náplň každodenní práce.(odpověděla zcela)
Ing. Hana Brišová:
1. Neuvažovala jste v nahvrhovaném komunikačním mixu zahrnout některou z forem podpory prodeje jako např. slevy věrným zákazníkům? (odpověděla zcela)
2. Jaký byl dřívější rozpočet na komunikační aktivity ve srovnání s navrhovaným? (odpověděla zcela)