Cílem této bakalářské práce bude navrhnout komunikační plán událostí pořádaných v areálu Ruční papírny Velké Losiny a.s. pro rok 2016. Práce bude rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část bude vysvětlovat základní pojmy související s marketingovou komunikací, které budou použity v praktické části. Praktická část bude tvořena profilem společnosti, kde bude blíže specifikována organizační struktura, sortiment a poskytované služby a také zde budou popsány události pořádané v Ruční papírně. Následně budou zpracovány analýzy nezbytné pro zjištění současné situace, ve které se papírna nachází. To bude společně s dotazníkem tvořit stěžejní body pro zpracování návrhu komunikačního plánu. Tento návrh bude zahrnovat stanovení cílů, cílových skupin, jednotlivé komunikační prostředky, finanční rozpočet a časový harmonogram. V závěru budou definovány jednotlivé návrhy na měření efektivity použitých komunikačních nástrojů.
Annotation in English
The aim of this bachelor thesis is to create a communication plan of the events organized in the area of the handmade paper mill Velké Losiny plc. for the year 2016. The thesis will be divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part will explain the basic terms related to marketing communications, which will be used in the practical part. The practical part will be formed by the company profile, where the organizational structure will be further specified. Also the specification of the product range and services, as well as the events organized there will be described in the thesis. Subsequently, analysis necessary for findings of the current situation in the paper mill will be worked out. It will create, together with a questionnaire, crucial points for the processing of a communication plan. This proposal will include setting goals, target groups, particular communication tools, budget and timetable. To conclude with, there will be defined a particular proposal for measuring the effectiveness of the communication tools.
Keywords
komunikační plán, komunikační mix, SWOT analýza
Keywords in English
communication plan, communication mix, SWOT analysis
Length of the covering note
62 s. (85 000 znaků)
Language
CZ
Annotation
Cílem této bakalářské práce bude navrhnout komunikační plán událostí pořádaných v areálu Ruční papírny Velké Losiny a.s. pro rok 2016. Práce bude rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část bude vysvětlovat základní pojmy související s marketingovou komunikací, které budou použity v praktické části. Praktická část bude tvořena profilem společnosti, kde bude blíže specifikována organizační struktura, sortiment a poskytované služby a také zde budou popsány události pořádané v Ruční papírně. Následně budou zpracovány analýzy nezbytné pro zjištění současné situace, ve které se papírna nachází. To bude společně s dotazníkem tvořit stěžejní body pro zpracování návrhu komunikačního plánu. Tento návrh bude zahrnovat stanovení cílů, cílových skupin, jednotlivé komunikační prostředky, finanční rozpočet a časový harmonogram. V závěru budou definovány jednotlivé návrhy na měření efektivity použitých komunikačních nástrojů.
Annotation in English
The aim of this bachelor thesis is to create a communication plan of the events organized in the area of the handmade paper mill Velké Losiny plc. for the year 2016. The thesis will be divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part will explain the basic terms related to marketing communications, which will be used in the practical part. The practical part will be formed by the company profile, where the organizational structure will be further specified. Also the specification of the product range and services, as well as the events organized there will be described in the thesis. Subsequently, analysis necessary for findings of the current situation in the paper mill will be worked out. It will create, together with a questionnaire, crucial points for the processing of a communication plan. This proposal will include setting goals, target groups, particular communication tools, budget and timetable. To conclude with, there will be defined a particular proposal for measuring the effectiveness of the communication tools.
Keywords
komunikační plán, komunikační mix, SWOT analýza
Keywords in English
communication plan, communication mix, SWOT analysis
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k marketingové komunikaci.
II. Praktická část
Proveďte charakteristiku společnosti a zhodnoťte jednotlivé události.
Vypracujte vhodné analýzy a realizujte marketingový průzkum.
Navrhněte konkrétní komunikační plán.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k marketingové komunikaci.
II. Praktická část
Proveďte charakteristiku společnosti a zhodnoťte jednotlivé události.
Vypracujte vhodné analýzy a realizujte marketingový průzkum.
Navrhněte konkrétní komunikační plán.
Závěr
Recommended resources
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s., [4] s. obr. příl. ISBN 978-80-7261-237-6.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 9788024741505.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Foundations of marketing communications: a European perspective. 3rd ed. New York: Prentice Hall, 2006. ISBN 0273706934.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. 1. vyd. Praha: Grada, 2014, 289 s. ISBN 9788024748436.
Recommended resources
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s., [4] s. obr. příl. ISBN 978-80-7261-237-6.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 9788024741505.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Foundations of marketing communications: a European perspective. 3rd ed. New York: Prentice Hall, 2006. ISBN 0273706934.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. 1. vyd. Praha: Grada, 2014, 289 s. ISBN 9788024748436.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí BP: 53 bodů
Oponent BP: 47 bodů
Ing. Michaela Vávrová:
1. Jakým způsobem jste stanovila příklady typických zákazníků? (odpověděla zcela)
2. Jakým způsobem byl stanoven časový harmonogram komunikačních prostředků? (odpověděla zcela)
Ing. Hana Brišová:
1. Na základě jakých analýz jste dospěla k závěru, že papírna Velké Losiny je v Evropě největší a nejproduktivnější? (odpověděla částečně)
2. Dotazníkové šetření proběhlo pouze na sociální síti Facebook. Jaký je váš názor na vypovídací schopnost tohoto šetření? Proč jste neoslovila respondenty přímo na akcích pořádaných papírnou? (odpověděla částečně)
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.
1. Kolik bylo otázek v dotazníku? (odpověděla zcela)