Cílem této bakalářské práce bude zdokonalení komunikačního plánu pro živnostenskou činnost v oblasti kosmetických služeb, sestavení jednotlivých doporučení, pro zefektivnění daného podnikání. Práce bude rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou.
Teoretická část se bude zabývat vysvětlením důležitých pojmů týkajících se komunikačního plánu a bude pojednávat o jeho jednotlivých koncepcích. Praktická část bude aplikovat teoretické poznatky do praxe. Bude tvořena popisem dosavadní situace živnostníka a následně bude zpracován nový návrh komunikačních aktivit pro rok 2015. Pro snazší pochopení bude zanalyzovaná konkurence a zpracována SWOT analýza.
V závěru celé práce budou navržena jednotlivá doporučení pro tvorbu nového komunikačního plánu.
Anotace v angličtině
Targets of this this will be the improvement of the communication plan of sole trader in cosmetic services, setting of particular recommendations for bigger efficiency of this business. Thesis will be divided into two parts theoretical and practical.
The theoretical part will deal with description of the important terms related to the communication plan and its particular conceptions. The practical part will apply the theoretical findings into the practice. It will be made up of the description of current situation of the sole trader and then the new draft of the communication activities for 2015. For easier understanding will be analyzed and created the SWOT analysis.
At the end of the thesis will be suggested particular recommendations for creation of the new communication plan.
Communication Plan, Communication Mix, Cosmetic Services, Public Relations, Trade
Rozsah průvodní práce
74 s. (114 115 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce bude zdokonalení komunikačního plánu pro živnostenskou činnost v oblasti kosmetických služeb, sestavení jednotlivých doporučení, pro zefektivnění daného podnikání. Práce bude rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou.
Teoretická část se bude zabývat vysvětlením důležitých pojmů týkajících se komunikačního plánu a bude pojednávat o jeho jednotlivých koncepcích. Praktická část bude aplikovat teoretické poznatky do praxe. Bude tvořena popisem dosavadní situace živnostníka a následně bude zpracován nový návrh komunikačních aktivit pro rok 2015. Pro snazší pochopení bude zanalyzovaná konkurence a zpracována SWOT analýza.
V závěru celé práce budou navržena jednotlivá doporučení pro tvorbu nového komunikačního plánu.
Anotace v angličtině
Targets of this this will be the improvement of the communication plan of sole trader in cosmetic services, setting of particular recommendations for bigger efficiency of this business. Thesis will be divided into two parts theoretical and practical.
The theoretical part will deal with description of the important terms related to the communication plan and its particular conceptions. The practical part will apply the theoretical findings into the practice. It will be made up of the description of current situation of the sole trader and then the new draft of the communication activities for 2015. For easier understanding will be analyzed and created the SWOT analysis.
At the end of the thesis will be suggested particular recommendations for creation of the new communication plan.
BAINES, Paul, Chris FILL a Kelly PAGE. Essentials of marketing. Oxford: Oxford University Press, 2013. ISBN 978-0-19-964650-0.
BOUČKOVÁ. Jana. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003. ISBN 9788071795773.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evr. vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2..
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2. vyd. Praha: C.H.Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-115-4.
Seznam doporučené literatury
BAINES, Paul, Chris FILL a Kelly PAGE. Essentials of marketing. Oxford: Oxford University Press, 2013. ISBN 978-0-19-964650-0.
BOUČKOVÁ. Jana. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003. ISBN 9788071795773.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evr. vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2..
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2. vyd. Praha: C.H.Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-115-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 35 bodů
Oponent BP: 36 bodů
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Kdo je podle Vás největším konkurentem Studia a samotného živnostníka? (odpověděla zcela)
2. Co je konkurenční výhodou živnostníka? (odpověděla zcela)
3. Myslíte si, že se podaří dosáhnout Vámi navrženého cíle - zvýšení počtu zákazníků o 50 %? (odpověděla zcela)
Ing. Hana Brišová:
1. Můžete uvést, jakým způsobem byl stanoven návrh rozpočtu na komunikaci? (odpověděla zcela)