Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků multikina Golden Apple Cinema, a.s. ve Zlíně. Cílem práce je zjistit hodnoty zákazníka a jeho kladné a záporné postoje vůči firmě. V práci je zpracována analýza spokojenosti zákazníků firmy prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou část.
V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky, které se týkají služeb, spokojenosti zákazníků a péče o zákazníka, a marketingového výzkumu.
V praktické části je charakterizována firma Golden Apple Cinema, a.s., stanovena SWOT analýza firmy. Dále jsou v práci zpracována data získaná z marketingového výzkumu a poté vyhodnocena. Na základě výsledků jsou navržena doporučení, která by mohla přispět ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on customer satisfaction measurement in the multicinema Golden Apple Cinema, a.s. in Zlin. The objective is to find out customers' values, their positive and negative attitudes towards the company. A customer satisfaction analysis has been carried out by an questionnare. The bachelor thesis is divided into two parts theoretical and practical.
The theoretical part deals with the knowledge of service, customer satisfaction, customer care and marketing research.
The company Golden Apple, a.s. is charecterized by SWOT analysis in the practical part. In the next step, the collected data of marketing research are evaluated. Based on the results, ideas improving customer satisfaction are suggested.
Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků multikina Golden Apple Cinema, a.s. ve Zlíně. Cílem práce je zjistit hodnoty zákazníka a jeho kladné a záporné postoje vůči firmě. V práci je zpracována analýza spokojenosti zákazníků firmy prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou část.
V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky, které se týkají služeb, spokojenosti zákazníků a péče o zákazníka, a marketingového výzkumu.
V praktické části je charakterizována firma Golden Apple Cinema, a.s., stanovena SWOT analýza firmy. Dále jsou v práci zpracována data získaná z marketingového výzkumu a poté vyhodnocena. Na základě výsledků jsou navržena doporučení, která by mohla přispět ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on customer satisfaction measurement in the multicinema Golden Apple Cinema, a.s. in Zlin. The objective is to find out customers' values, their positive and negative attitudes towards the company. A customer satisfaction analysis has been carried out by an questionnare. The bachelor thesis is divided into two parts theoretical and practical.
The theoretical part deals with the knowledge of service, customer satisfaction, customer care and marketing research.
The company Golden Apple, a.s. is charecterized by SWOT analysis in the practical part. In the next step, the collected data of marketing research are evaluated. Based on the results, ideas improving customer satisfaction are suggested.
Prostudujte odbornou literaturu zaměřenou na marketingový výzkum a spokojenost zákazníků.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu Golden Apple Cinema, a.s. a vytvořte SWOT analýzu.
Proveďte analýzu spokojenosti zákazníků firmy.
Na základě výsledků navrhněte doporučení, která by mohla přispět ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu zaměřenou na marketingový výzkum a spokojenost zákazníků.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu Golden Apple Cinema, a.s. a vytvořte SWOT analýzu.
Proveďte analýzu spokojenosti zákazníků firmy.
Na základě výsledků navrhněte doporučení, která by mohla přispět ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BUREŠ, Ivan a Pavel ŘEHULKA. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku. 2. vyd. Praha: Management Press, 2006, 158 s. ISBN 80-7261-149-6.
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008, 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
GEFFROY, Edgar K. Zákazník náš protivník, nebo partner?: clienting nahrazuje marketing a radikálně mění způsob prodeje. 1. vyd. Praha: Management Press, 2001, 198 s. ISBN 80-7261-034-1.
HAGUE, Paul N. Průzkum trhu: příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, 234 s. ISBN 80-7226-917-8.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
SPÁČIL, Aleš. Péče o zákazníky: co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. Praha: Grada, 2003, 116 s. ISBN 80-247-0514-1.
Seznam doporučené literatury
BUREŠ, Ivan a Pavel ŘEHULKA. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku. 2. vyd. Praha: Management Press, 2006, 158 s. ISBN 80-7261-149-6.
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008, 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
GEFFROY, Edgar K. Zákazník náš protivník, nebo partner?: clienting nahrazuje marketing a radikálně mění způsob prodeje. 1. vyd. Praha: Management Press, 2001, 198 s. ISBN 80-7261-034-1.
HAGUE, Paul N. Průzkum trhu: příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, 234 s. ISBN 80-7226-917-8.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
SPÁČIL, Aleš. Péče o zákazníky: co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. Praha: Grada, 2003, 116 s. ISBN 80-247-0514-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 42 bodů
Oponent BP: 47 bodů
Mgr. Michal Gaja:
Jde na základě dotazníkového šetření k měření spokojenosti diváků vydefinovat obecného diváka multikina GAC? Jak by vypadal jeho profil? (odpověděla zcela)
Některé hodnoty vycházející z dotazníků jde porovnat s ekonomickými ukazateli společnosti. Odpovídá třeba poměr návštěnosti dabovaných snímků a titulkových výsledku z dotazníku? (odpověděla zcela)
Ing. Růžena Vorlová: 1. V dotazníku volíte jako segmentační kritérium pohlaví a region. Je podle vašeho názoru vhodným kritériem i věk? Pokud ano, proč toto kritérium nevyužíváte? Pokud ne, uveďte důvod. (odpověděla částečně)
2. Jak často GA Cinema realizuje průzkumy měření spokojenosti zákazníků? Navazuje vaše práce nějak na předchozí průzkumy? (odpověděla zcela)