Tato bakalářská práce je zaměřena na zlepšení komunikace se zákazníky ve firmě železářství Gurský. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou.
V teoretické části je čtenář seznámen s problematikou, týkající se marketingového mixu a marketingové komunikace. Dále je práce zaměřena na situační analýzu, SWOT analýzu a komunikační mix.
Část praktická zahrnuje charakteristiku společnosti a jsou zde charakterizovány současné komunikační aktivity firmy, dále jsou v této části provedeny příslušné analýzy. Hlavní podstatou praktické části je návrh nového komunikačního plánu, který zahrnuje určení cílových skupin a cílů komunikace, popis komunikačních aktivit, časový harmonogram a rozpočet. V závěru najdeme návrhy, jak měřit efektivitu tohoto plánu.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on improving customer communications in the company Gurský, hardware store. The thesis is divided into theoretical and practical part.
Theoretical part is dealing with the issues relating to the marketing mix and marketing communications. Further, the work is focused on the situational analysis, SWOT analysis and communications mix.
The practical part includes characteristics of the company and its communications activities. There are analyses related to this topic included in this part. The main purpose of the practical part is to design a new communications plan, which includes identifying target groups and communications objectives, description of the communications activities, timetable and budget. In the conclusion, we can find suggestions for measuring the efficiency of the plan.
Tato bakalářská práce je zaměřena na zlepšení komunikace se zákazníky ve firmě železářství Gurský. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou.
V teoretické části je čtenář seznámen s problematikou, týkající se marketingového mixu a marketingové komunikace. Dále je práce zaměřena na situační analýzu, SWOT analýzu a komunikační mix.
Část praktická zahrnuje charakteristiku společnosti a jsou zde charakterizovány současné komunikační aktivity firmy, dále jsou v této části provedeny příslušné analýzy. Hlavní podstatou praktické části je návrh nového komunikačního plánu, který zahrnuje určení cílových skupin a cílů komunikace, popis komunikačních aktivit, časový harmonogram a rozpočet. V závěru najdeme návrhy, jak měřit efektivitu tohoto plánu.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on improving customer communications in the company Gurský, hardware store. The thesis is divided into theoretical and practical part.
Theoretical part is dealing with the issues relating to the marketing mix and marketing communications. Further, the work is focused on the situational analysis, SWOT analysis and communications mix.
The practical part includes characteristics of the company and its communications activities. There are analyses related to this topic included in this part. The main purpose of the practical part is to design a new communications plan, which includes identifying target groups and communications objectives, description of the communications activities, timetable and budget. In the conclusion, we can find suggestions for measuring the efficiency of the plan.
Prostudujte a zpracujte odbornou literaturu vztahující se k danému tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte vybranou společnost.
Popište současný stav komunikačních metod ve společnosti.
Proveďte analýzy nutné k vytvoření komunikačního plánu.
Vytvořte nový komunikační plán.
Navrhněte způsoby měření efektivnosti nového komunikačního plánu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte a zpracujte odbornou literaturu vztahující se k danému tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte vybranou společnost.
Popište současný stav komunikačních metod ve společnosti.
Proveďte analýzy nutné k vytvoření komunikačního plánu.
Vytvořte nový komunikační plán.
Navrhněte způsoby měření efektivnosti nového komunikačního plánu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: ComputerPress, 2011. ISBN 978-80-251-3432-0.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4354-7.
KOTLER, Philip a kolektiv. Principles of Marketing. 4th European ed. Harlow: Prentice-Hall, 2005. ISBN 02-736-8456-6.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: ComputerPress, 2011. ISBN 978-80-251-3432-0.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4354-7.
KOTLER, Philip a kolektiv. Principles of Marketing. 4th European ed. Harlow: Prentice-Hall, 2005. ISBN 02-736-8456-6.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 48 bodů
Oponent BP: 51 bodů
Ing. Pavel Gurský:
1. Který z navržených nástrojů komunikace považujete za nejefektivnější? (odpověděla zcela)
2. Jak často by měly být aktualizovány informace na webových stránkách a sociální síti? (odpověděla částečně)
Ing. Růžena Vorlová:
1. Jakou konkurenční výhodu má podle Vás Železářství Gurský? Komunikuje ji v rámci propagace? (odpověděla částečně)
2. Navrhujete založení profilu na FB. Kdo by tento profil (a webové stránky) spravoval? (odpověděla zcela)
3. Je majitel ochoten akceptovat Vaše návrhy včetně rozpočtu? (odpověděla zcela)