Cílem této bakalářské práce je návrh vhodného produktu seniorského cestovního ruchu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je definován cestovní ruch. Další kapitoly jsou věnovány marketingovému výzkumu, marketingovému mixu, tvorbě produktu a specifikacím seniorského cestovního ruchu. Praktická část je věnována vyhodnocení marketingovému výzkumu a následnému navržení vhodného produktu.
Annotation in English
The aim of the bachelor thesis is to design a suitable product of senior tourism. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part tourism is defined. Next chapters deal with marketing research, marketing mix, product creation and specification of senior tourism. The practical part is devoted to evaluation of marketing research and the subsequent design of a suitable product.
Keywords
cestovní ruch, seniorský cestovní ruch, tvorba produktu, marketingový výzkum, dotazník.
Cílem této bakalářské práce je návrh vhodného produktu seniorského cestovního ruchu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je definován cestovní ruch. Další kapitoly jsou věnovány marketingovému výzkumu, marketingovému mixu, tvorbě produktu a specifikacím seniorského cestovního ruchu. Praktická část je věnována vyhodnocení marketingovému výzkumu a následnému navržení vhodného produktu.
Annotation in English
The aim of the bachelor thesis is to design a suitable product of senior tourism. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part tourism is defined. Next chapters deal with marketing research, marketing mix, product creation and specification of senior tourism. The practical part is devoted to evaluation of marketing research and the subsequent design of a suitable product.
Keywords
cestovní ruch, seniorský cestovní ruch, tvorba produktu, marketingový výzkum, dotazník.
Prostudujte odbornou literaturu týkající se daného tématu.
II. Praktická část
Proveďte marketingový výzkum cílové skupiny pomocí dotazníkového šetření.
Vyhodnoťte výsledky dotazníkové šetření a vytvořte kritéria pro tvorbu produktu.
Navrhněte vhodný produkt cestovního ruchu.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se daného tématu.
II. Praktická část
Proveďte marketingový výzkum cílové skupiny pomocí dotazníkového šetření.
Vyhodnoťte výsledky dotazníkové šetření a vytvořte kritéria pro tvorbu produktu.
Navrhněte vhodný produkt cestovního ruchu.
Závěr
Recommended resources
BÁRTOVÁ, Hilda, Vladimír BÁRTA a Jan KOUDELKA. Chování spotřebitele a výzkum trhu. 2. vyd. Praha: Oeconomica, 2004, 243 s. ISBN 80-245-0778-1.
HESKOVÁ, Marie. Cestovní ruch: pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2006, 223 s. ISBN 80-7168-948-3.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. vyd. Praha: Grada, 2012, 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
KOTLER, Philip, John T BOWEN a James C MAKENS. Marketing forhospitality and tourism. 6th ed. Harlow: Pearson, 2014, 630 s. ISBN 978-1-292-02003-7.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. ISBN 80-247-0966-X.
RYGLOVÁ, Kateřina. Cestovní ruch: soubor studijních materiálů. 3. vyd. Ostrava: KeyPublishing, 2009, 187 s. ISBN 978-80-7418-028-6.
Recommended resources
BÁRTOVÁ, Hilda, Vladimír BÁRTA a Jan KOUDELKA. Chování spotřebitele a výzkum trhu. 2. vyd. Praha: Oeconomica, 2004, 243 s. ISBN 80-245-0778-1.
HESKOVÁ, Marie. Cestovní ruch: pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2006, 223 s. ISBN 80-7168-948-3.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. vyd. Praha: Grada, 2012, 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
KOTLER, Philip, John T BOWEN a James C MAKENS. Marketing forhospitality and tourism. 6th ed. Harlow: Pearson, 2014, 630 s. ISBN 978-1-292-02003-7.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. ISBN 80-247-0966-X.
RYGLOVÁ, Kateřina. Cestovní ruch: soubor studijních materiálů. 3. vyd. Ostrava: KeyPublishing, 2009, 187 s. ISBN 978-80-7418-028-6.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí BP: 45 bodů
Oponent BP: 44 bodů
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Vysvětlete postup při kalkulaci jednodenního zájezdu. (odpověděla zcela)
2. Bude některý z Vámi navrhovaných produktů realizován? (odpověděla částečně)
Ing. Jana Šilhánová:
1. Je podle Vašeho názoru vhodně formulovaná směrem k cílové skupině Vaše otázka č. 22 v dotazníkovém šetření? (odpověděla zcela)
2. Vysvětlete rozdíl mezi cestovní kanceláří a cestovní agenturou. Jaký konkrétní dopad může mít pro zákazníka volba zákazníka mezi kanceláří a agenturou? (odpověděla zcela)
3. Které důvody Vás vedly k oslovení autobusové firmy Gracla, spol. s r. o. jako dopravce v rámci Vašeho navrženého produktu? (odpověděla zcela)
doc. Ing. Roman Bobák Ph.D.:
1. Jaký byl poměr respondentů z cestovní kanceláře a ostatních respondentů? (odpověděla zcela)