Cílem této práce je seznámit se základními prostředky ICT a jejich následné využití ve výu-kovém procesu. Jsou zde uvedeny kompetence učitelů nutné pro efektivní využívání pro-středků ICT ve výukovém procesu.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to get familiar with the principal ICT appliances and their
following use in tutorial process. The powers of teachers have been mentioned there to be necessary for efficient usage of ICT appliances in tutorial process.
: computer, Internet, Intranet, Extranet, e-learning, educational program, data - projector, interactive table, doctrinal principles, teachers´s powers, tuitional period
Rozsah průvodní práce
42 s., 20 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je seznámit se základními prostředky ICT a jejich následné využití ve výu-kovém procesu. Jsou zde uvedeny kompetence učitelů nutné pro efektivní využívání pro-středků ICT ve výukovém procesu.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to get familiar with the principal ICT appliances and their
following use in tutorial process. The powers of teachers have been mentioned there to be necessary for efficient usage of ICT appliances in tutorial process.
: computer, Internet, Intranet, Extranet, e-learning, educational program, data - projector, interactive table, doctrinal principles, teachers´s powers, tuitional period
Zásady pro vypracování
ÚVOD
PŘEHLED PROSTŘEDKŮ ICT
DIDAKTIKA VÝUKY V PŘEDMĚTECH S VYUŽITÍM ICT PROSTŘEDKŮ
INTERAKCE MEZI UČITELEM A ŽÁKEM
VYUŽITÍ PROSTŘEDKŮ ICT PŘI VÝUCE Z POHLEDU UČITELE
VYUŽITÍ PROSTŘEDKŮ ICT PŘI VÝUCE Z POHLEDU ŽÁKA
PRŮBĚH VYUČOVACÍCH JEDNOTEK S VYUŽITÍM ICT PROSTŘEDKŮ
ZÁVĚR
Zásady pro vypracování
ÚVOD
PŘEHLED PROSTŘEDKŮ ICT
DIDAKTIKA VÝUKY V PŘEDMĚTECH S VYUŽITÍM ICT PROSTŘEDKŮ
INTERAKCE MEZI UČITELEM A ŽÁKEM
VYUŽITÍ PROSTŘEDKŮ ICT PŘI VÝUCE Z POHLEDU UČITELE
VYUŽITÍ PROSTŘEDKŮ ICT PŘI VÝUCE Z POHLEDU ŽÁKA
PRŮBĚH VYUČOVACÍCH JEDNOTEK S VYUŽITÍM ICT PROSTŘEDKŮ
ZÁVĚR
PŘÍLOHA P I: ROZDĚLENÍ A KLASIFIKACE PÍSEM
PŘÍLOHA P II: ZPRACOVÁNÍ DIGITÁLNÍ FOTOGRAFIE
PŘÍLOHA P III: POČÍTAČOVÉ SÍTĚ
PŘÍLOHA P IV: TÉMATICKÝ PLÁN UČIVA PRO PŘEDMĚT INFORMAČNÍ TECHNOLOGIE