Informace o kvalifikační práci Jak používat internet jako základní otevřený informační zdroj, konkrétní využití jeho přenosových a komunikačních možností ve výuce a pro výuku.
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
Jak používat internet jako základní otevřený infomační zdroj, konkrétní využití jeho přenosových a komunikačních možností ve výuce a pro výuku
Hlavní téma v angličtině
How to use the Internet as an open public information source, usage of its transmission and communication possibilities during education and for education
Název dle studenta
Jak používat internet jako základní otevřený informační zdroj, konkrétní využití jeho přenosových a komunikačních možností ve výuce a pro výuku.
Cílem této práce je souhrnné zmapování možností použití Internetu ve výuce a pro výuku z pohledu žáka Střední školy oděvní a služeb Vizovice.
Dotazníkem je monitorována schopnost práce žáků s Internetem, jejich zájem o Internet, dále je mapována míra jeho využití jako prostředku k získávání informací a prostředku komunikačního.
Anotace v angličtině
The aim of this work is the aggregate mapping of possibilities of Internet use in education and for education from the point of view of a high-school student at a specialist high-school.
The ability of students to work with the Internet, as well as their interest in the Internet, is monitored using a questionnaire. The volume of the Internet’s use as a tool for obtaining information for education and for extending their outlook is also mapped. Its use as a means of communication is mapped too.
Cílem této práce je souhrnné zmapování možností použití Internetu ve výuce a pro výuku z pohledu žáka Střední školy oděvní a služeb Vizovice.
Dotazníkem je monitorována schopnost práce žáků s Internetem, jejich zájem o Internet, dále je mapována míra jeho využití jako prostředku k získávání informací a prostředku komunikačního.
Anotace v angličtině
The aim of this work is the aggregate mapping of possibilities of Internet use in education and for education from the point of view of a high-school student at a specialist high-school.
The ability of students to work with the Internet, as well as their interest in the Internet, is monitored using a questionnaire. The volume of the Internet’s use as a tool for obtaining information for education and for extending their outlook is also mapped. Its use as a means of communication is mapped too.
- Využití www stránek školy, prezentace školy na internetu
- Využití výukových programů, příprava výuky, prezentace, apod.
- Využití internetu přímo ve vyučovací hodině
- Provedení výzkumu - míra využití internetu na SŠ ve zlínském kraji - dotazník
Zásady pro vypracování
- Využití www stránek školy, prezentace školy na internetu
- Využití výukových programů, příprava výuky, prezentace, apod.
- Využití internetu přímo ve vyučovací hodině
- Provedení výzkumu - míra využití internetu na SŠ ve zlínském kraji - dotazník
Seznam doporučené literatury
- Internet ve škole, Jaroslav Kusala
- Internet pro studenty, Petr Řezníček
- Internet pro pedagogy, Jiří Zdounek, Rostislav Kříž, Richard Popík, Petr Michálík
- Internet, Pavel Michálík, Libor Nováček
- Počítačové sítě, internet, Marek Beran
- Internet pro střední školy, Roman Baranovič, Ĺudmila Moravčíková, Ľubomír Šnajder
Seznam doporučené literatury
- Internet ve škole, Jaroslav Kusala
- Internet pro studenty, Petr Řezníček
- Internet pro pedagogy, Jiří Zdounek, Rostislav Kříž, Richard Popík, Petr Michálík
- Internet, Pavel Michálík, Libor Nováček
- Počítačové sítě, internet, Marek Beran
- Internet pro střední školy, Roman Baranovič, Ĺudmila Moravčíková, Ľubomír Šnajder