Předmětem této diplomové práce je analýza marketingových komunikací společnosti Výztuž CZ, která podniká na trhu dodavatelů betonářské oceli pro stavební firmy. K optimalizaci stávajícího stavu budou také přidány návrhy jednotlivých nástrojů, které v tomto oboru nejsou obvyklé. Podkladem pro zhodnocení výchozí situace a návrhy je teoretická základna vztahující se k předmětu této práce. V následující praktické části je specifikován podnik Výztuž CZ, přiblížen jeho výrobní program a základní přístup k podnikání. Právě ten je pro úspěšné etablování na trhu důležitý a de facto je to i jedna z konkurenčních výhod. Poznatky z dotazníkového šetření napříč stavebními firmami v České republice jsou pak použity jako podklad pro návrhy nových konkurenčních výhod, který mají vést k vybudování silné pozice mezi konkurenčními podniky.
Annotation in English
The subject of this diploma thesis is to analyze marketing comunications of company Vyztuz CZ. The company operates on the market of suppliers of reinforcing steel for construction companies. In order to optimize existing condition will be also added suggestions of individual instruments, which are not common in this field. The theoretical basis relating to the subject of this thesis is the base for the evaluation of the initial situation. In the following practical part the company Reinforcement CZ is specified, its production program is described and the basic approach to business. Because the basic approach to business itself is important to successful establishment on the market de facto it is one of the competitive advantages. Findings from the survey across construction firms in the Czech Republic are then used as a basis for designing new competitive advantages, which should lead to creating a strong position among competitive companies.
Keywords
marketing ve stavebnictví, marketingová komunikace, analýza současného stavu, věrnostní program, benefity, akce pro zákazníky
Keywords in English
marketing in the construction industry, marketing communications, analysis of the current state, loyalty program, benefits, customer events
Length of the covering note
106 s. (136 640 znaků)
Language
CZ
Annotation
Předmětem této diplomové práce je analýza marketingových komunikací společnosti Výztuž CZ, která podniká na trhu dodavatelů betonářské oceli pro stavební firmy. K optimalizaci stávajícího stavu budou také přidány návrhy jednotlivých nástrojů, které v tomto oboru nejsou obvyklé. Podkladem pro zhodnocení výchozí situace a návrhy je teoretická základna vztahující se k předmětu této práce. V následující praktické části je specifikován podnik Výztuž CZ, přiblížen jeho výrobní program a základní přístup k podnikání. Právě ten je pro úspěšné etablování na trhu důležitý a de facto je to i jedna z konkurenčních výhod. Poznatky z dotazníkového šetření napříč stavebními firmami v České republice jsou pak použity jako podklad pro návrhy nových konkurenčních výhod, který mají vést k vybudování silné pozice mezi konkurenčními podniky.
Annotation in English
The subject of this diploma thesis is to analyze marketing comunications of company Vyztuz CZ. The company operates on the market of suppliers of reinforcing steel for construction companies. In order to optimize existing condition will be also added suggestions of individual instruments, which are not common in this field. The theoretical basis relating to the subject of this thesis is the base for the evaluation of the initial situation. In the following practical part the company Reinforcement CZ is specified, its production program is described and the basic approach to business. Because the basic approach to business itself is important to successful establishment on the market de facto it is one of the competitive advantages. Findings from the survey across construction firms in the Czech Republic are then used as a basis for designing new competitive advantages, which should lead to creating a strong position among competitive companies.
Keywords
marketing ve stavebnictví, marketingová komunikace, analýza současného stavu, věrnostní program, benefity, akce pro zákazníky
Keywords in English
marketing in the construction industry, marketing communications, analysis of the current state, loyalty program, benefits, customer events
Research Plan
1. Zpracujte literární rešerši odborné literatury týkající se problematiky marketingových komunikací a tvorby marketingového plánu.
2. Stanovte cíl práce a definujte výzkumné otázky.
3. Charakterizujte marketingové aktivity podniků působících na konkurenčních trzích.
4. Analyzujte stávající komunikaci společnosti Výztuž CZ, s.r.o.
5. Zodpovězte výzkumné otázky. Vypracujte možná doporučení a návrhy pro budoucí komunikaci značky Výztuž CZ v cílovém segmentu zákazníků.
Research Plan
1. Zpracujte literární rešerši odborné literatury týkající se problematiky marketingových komunikací a tvorby marketingového plánu.
2. Stanovte cíl práce a definujte výzkumné otázky.
3. Charakterizujte marketingové aktivity podniků působících na konkurenčních trzích.
4. Analyzujte stávající komunikaci společnosti Výztuž CZ, s.r.o.
5. Zodpovězte výzkumné otázky. Vypracujte možná doporučení a návrhy pro budoucí komunikaci značky Výztuž CZ v cílovém segmentu zákazníků.
Recommended resources
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha : Grada Publishing, a.s., 2007. str. 278. 978-80-24715-35-3.
DE PELSMACKER, Patrick, GEUENS, Maggie a VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, a.s., 2003. str. 581. 978-80-247-0254-1.
KARLÍČEK, Miroslav a KRÁL, Petr. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. Praha : Grada Publishing, a.s., 2011. str. 224. 978-80-247-3541-2.
KARLÍČEK, Miroslav, a další. Základy marketingu. Praha : Grada publishing, a.s., 2013. str. 256. 978-80-247-4208-3.
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. Praha : Grada Publishing, a.s., 2007. str. 800. 978-80-247-1481-3.
KOTLER, Philip, a další. Moderní marketing. Praha : Grada Publishing a.s., 2007. str. 1048. 978-80-247-1545-2.
PLESKAČ, Jiří a SOUKUP, Leoš. Marketing ve stavebnictví. Praha : Grada Publishing, a.s., 2001. str. 224. 978-80-247-0052-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, a.s., 2010. str. 320. 978-80-247-3622-8.
SEDLÁČKOVÁ, Helena. Strategická analýza. Praha : C. H. Beck, 2006. str. 121. 80-7179-367-1.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing, 2. přepracované a doplněné vydání. Praha : C. H. Beck, 2010. str. 499. 978-80-7400-115-4.
Recommended resources
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha : Grada Publishing, a.s., 2007. str. 278. 978-80-24715-35-3.
DE PELSMACKER, Patrick, GEUENS, Maggie a VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, a.s., 2003. str. 581. 978-80-247-0254-1.
KARLÍČEK, Miroslav a KRÁL, Petr. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. Praha : Grada Publishing, a.s., 2011. str. 224. 978-80-247-3541-2.
KARLÍČEK, Miroslav, a další. Základy marketingu. Praha : Grada publishing, a.s., 2013. str. 256. 978-80-247-4208-3.
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. Praha : Grada Publishing, a.s., 2007. str. 800. 978-80-247-1481-3.
KOTLER, Philip, a další. Moderní marketing. Praha : Grada Publishing a.s., 2007. str. 1048. 978-80-247-1545-2.
PLESKAČ, Jiří a SOUKUP, Leoš. Marketing ve stavebnictví. Praha : Grada Publishing, a.s., 2001. str. 224. 978-80-247-0052-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, a.s., 2010. str. 320. 978-80-247-3622-8.
SEDLÁČKOVÁ, Helena. Strategická analýza. Praha : C. H. Beck, 2006. str. 121. 80-7179-367-1.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing, 2. přepracované a doplněné vydání. Praha : C. H. Beck, 2010. str. 499. 978-80-7400-115-4.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Soukalová):
1. Jak si vysvětlujete nízkou návratnost dotazníků. Pracoval jste s pretestem?
2. Identifikujte kritická omezení vašich návrhů v projektové části.