Cieľom diplomovej práce je výber vhodnej marketingovej stratégie pre malého poskytova-teľa služieb, konkrétne poskytovateľa prístupu k internetu. K tomu smeruje vymedzenie teórie týkajúcej sa marketingovej stratégie. Vybraná marketingová stratégia je ďalej preta-vená do strategického marketingového plánu. Ako podklad k strategickému marketingo-vému plánu slúži praktická časť práce naplnená analýzami situačnej analýzy podniku.
Anotace v angličtině
The objective of the thesis is a selection of appropriate marketing strategy for a small ser-vice provider - internet service provider. The basis for the selection are set in the theoreti-cal part about marketing strategy. The selected marketing strategy is then implemented into strategic marketing plan. Resources for the marketing plan are presented in practical part of the thesis filled with analysis.
Cieľom diplomovej práce je výber vhodnej marketingovej stratégie pre malého poskytova-teľa služieb, konkrétne poskytovateľa prístupu k internetu. K tomu smeruje vymedzenie teórie týkajúcej sa marketingovej stratégie. Vybraná marketingová stratégia je ďalej preta-vená do strategického marketingového plánu. Ako podklad k strategickému marketingo-vému plánu slúži praktická časť práce naplnená analýzami situačnej analýzy podniku.
Anotace v angličtině
The objective of the thesis is a selection of appropriate marketing strategy for a small ser-vice provider - internet service provider. The basis for the selection are set in the theoreti-cal part about marketing strategy. The selected marketing strategy is then implemented into strategic marketing plan. Resources for the marketing plan are presented in practical part of the thesis filled with analysis.
1. Zpracujte teoretická východiska k problematice marketingové strategie, jejích analýz a metod sestavení. Pozornost věnujte specifikům zvoleného odvětví.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Na základě sběru sekundárních zdrojů dat zpracujte analýzy prostředí, postavení firmy na trhu, analýzu konkurence, mapu tržního bojiště, příp. sestavte benchmarking služeb vybraného poskytovatele. Dílčí závěry sestavte do SWOT analýzy.
4. Zpracujte projekt marketingové strategie s konkrétním nastavením marketingového plánu.
5. Formulujte závěry, doporučení, limity a možnosti realizace projektu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k problematice marketingové strategie, jejích analýz a metod sestavení. Pozornost věnujte specifikům zvoleného odvětví.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Na základě sběru sekundárních zdrojů dat zpracujte analýzy prostředí, postavení firmy na trhu, analýzu konkurence, mapu tržního bojiště, příp. sestavte benchmarking služeb vybraného poskytovatele. Dílčí závěry sestavte do SWOT analýzy.
4. Zpracujte projekt marketingové strategie s konkrétním nastavením marketingového plánu.
5. Formulujte závěry, doporučení, limity a možnosti realizace projektu.
Seznam doporučené literatury
HORÁKOVÁ, H., 2014. Marketingové strategie. 1. vyd. Praha : Idea servis, 2014. s. 103. ISBN 978-80-85970-81-4.
CHERNEV, A., 2012. Strategic marketing management. 7th ed. Chicago : Cerebellum Press, 2012. s. 246. ISBN 978-1-936572-15-1.
JAKUBÍKOVÁ, D., 2013. Strategický marketing: strategie a trendy. 2. rozš. vyd. Preha : Grada, 2013. s. 362. ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, P.; LANE K.; L., 2006. Marketing Management. 12th ed. Upper Saddle River, NJ : Pearson Prentice Hall, 2006. s. 733. ISBN 0-13-145757-8.
McDONALD, M.; WILSON, H., 2012. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 1. vyd. Brno : BizBooks, 2012. s. 575. ISBN 978-80-265-0014-8.
Seznam doporučené literatury
HORÁKOVÁ, H., 2014. Marketingové strategie. 1. vyd. Praha : Idea servis, 2014. s. 103. ISBN 978-80-85970-81-4.
CHERNEV, A., 2012. Strategic marketing management. 7th ed. Chicago : Cerebellum Press, 2012. s. 246. ISBN 978-1-936572-15-1.
JAKUBÍKOVÁ, D., 2013. Strategický marketing: strategie a trendy. 2. rozš. vyd. Preha : Grada, 2013. s. 362. ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, P.; LANE K.; L., 2006. Marketing Management. 12th ed. Upper Saddle River, NJ : Pearson Prentice Hall, 2006. s. 733. ISBN 0-13-145757-8.
McDONALD, M.; WILSON, H., 2012. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 1. vyd. Brno : BizBooks, 2012. s. 575. ISBN 978-80-265-0014-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státní závěrečné zkoušce.
Studentka představila státní zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Na základě vašich zjištění můžete vyhodnotit, zda zde platí tzv. Paretovo pravidlo 80/20?
2. Identifikujte na základě vašich analýz největší konkurenční výhodu sledované firmy.
Studentka odpověděla na všechny položené otázky.