Práce se zaobírá tématem osobního rozvoje. Lidé od nepaměti usilují o to, aby žili šťastný a naplňující život. Nyní přichází odvětví, které pomáhá lidem toto téma řešit. Tím odvětvím je právě osobní rozvoj. V teoretické části je definováno, co osobní rozvoj znamená, nastíněna jeho problematika a vysvětleny odborné pojmy, související s praktickou částí. V praktické části je provedena analýza internetového prostředí v souvislosti s tímto tématem a kvalitativní šetření formou hloubkových rozhovorů s cílovou skupinou. Výstupem z práce je návrh projektu, kterým je tvorba internetové sociální platformy.
Anotace v angličtině
This final thesis is about personal development. People have been always seeking happy and satisfying life. Nowadays, there exists the field which helps people to solve this topic. The field is called personal development. In theoretical part of this thesis it is defined what personal development is and what its issues are and the theory about technical terms used in practical part is also explained. Internet environment analysis and qualitative research realised through in-depth interviews with target group are included in practical part of the thesis. The draft of an online social platform project is the output of the thesis.
Klíčová slova
osobní rozvoj, komunikace, analýza webu, internet, kvalitativní výzkum, hloubkový rozhovor
Klíčová slova v angličtině
Personal Development, Communication, Web Analysis, Internet, Qualitative Research, In-depth Interveiw
Rozsah průvodní práce
84 s. (139 958 znaků)
Jazyk
AN
Anotace
Práce se zaobírá tématem osobního rozvoje. Lidé od nepaměti usilují o to, aby žili šťastný a naplňující život. Nyní přichází odvětví, které pomáhá lidem toto téma řešit. Tím odvětvím je právě osobní rozvoj. V teoretické části je definováno, co osobní rozvoj znamená, nastíněna jeho problematika a vysvětleny odborné pojmy, související s praktickou částí. V praktické části je provedena analýza internetového prostředí v souvislosti s tímto tématem a kvalitativní šetření formou hloubkových rozhovorů s cílovou skupinou. Výstupem z práce je návrh projektu, kterým je tvorba internetové sociální platformy.
Anotace v angličtině
This final thesis is about personal development. People have been always seeking happy and satisfying life. Nowadays, there exists the field which helps people to solve this topic. The field is called personal development. In theoretical part of this thesis it is defined what personal development is and what its issues are and the theory about technical terms used in practical part is also explained. Internet environment analysis and qualitative research realised through in-depth interviews with target group are included in practical part of the thesis. The draft of an online social platform project is the output of the thesis.
Klíčová slova
osobní rozvoj, komunikace, analýza webu, internet, kvalitativní výzkum, hloubkový rozhovor
Klíčová slova v angličtině
Personal Development, Communication, Web Analysis, Internet, Qualitative Research, In-depth Interveiw
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu. Pozornost věnujte kvalitativnímu výzkumu.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Na základě sběru a analýzy sekundárních dat a primárního průzkumu analyzujte trh v oblasti osobního rozvoje.
4. Ze závěrů analýz sestavte profil uživatele produktu a sestavte projekt sociální platformy, která bude vycházet z výsledků zjištěných kvalitativním výzkumem.
5. Formulujte možnosti a limity realizace projektu, odpovězte výzkumné otázky.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu. Pozornost věnujte kvalitativnímu výzkumu.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Na základě sběru a analýzy sekundárních dat a primárního průzkumu analyzujte trh v oblasti osobního rozvoje.
4. Ze závěrů analýz sestavte profil uživatele produktu a sestavte projekt sociální platformy, která bude vycházet z výsledků zjištěných kvalitativním výzkumem.
5. Formulujte možnosti a limity realizace projektu, odpovězte výzkumné otázky.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
HAGUE, Paul N. Průzkum trhu: příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. Vyd. 1. Brno: ComputerPress, 2003, xii, 234 s. ISBN 80-7226-917-8.
CANFIELD, Jack. Pravidla úspěchu: Jak se dostat z místa kde jste, tam kde chcete být. Praha: PRAGMA, 2005. ISBN 80-7349-004-8.
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. Vyd. 1. Brno: ComputerPress, 2008, iv, 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
HAGUE, Paul N. Průzkum trhu: příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. Vyd. 1. Brno: ComputerPress, 2003, xii, 234 s. ISBN 80-7226-917-8.
CANFIELD, Jack. Pravidla úspěchu: Jak se dostat z místa kde jste, tam kde chcete být. Praha: PRAGMA, 2005. ISBN 80-7349-004-8.
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. Vyd. 1. Brno: ComputerPress, 2008, iv, 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státní závěrečné zkoušce.
Studentka představila státní zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1) Uveďte hlavní rozdíly mezi kvalitativním a kvantitativním výzkumem.
2) Stručně charakterizujte hloubkový rozhovor, polostrukturovaný rozhov a interview.
3) Co považujete za nejvíce problematické v literatuře, která se zabývá tématem osobního rozvoje?
Studentka odpověděla na položené otázky.
Otázky vedoucí práce:
1. V úvode svojej práce autorka konštatuje, že internet je zaplavený webovými stránkami, ktoré ponúkajú semináre, prednášky a literatúru z oblasti osobného rozvoja. Zaujíma ma, v čom by sa autorkou navrhovaná sociálna platforma odlišovala od ostatných webových stránok, v čom by spočívala jej unikátnosť?
2. Aká je autorkina definícia šťastia?
Studentka reagovala i na položené otázky vedoucí práce a odpověděla na všechny připomínky.