Tato práce je zaměřena na komunikaci a komunikační strategii konkrétního uměleckého festivalu. Práce analyzuje efektivitu komunikačních nástrojů a předkládá závěry, které mají být reálným přínosem organizaci akce. Součástí práce je výzkum, díky němuž je možné efektivitu nástrojů ověřit.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on communication and communication strategy of specific festival. The work analyzes the effectiveness of the communication tools and presents conclusions that should be the real benefit for organization team. The thesis contains marketing re-search, which should be able to verify the effectiveness of the tools.
Tato práce je zaměřena na komunikaci a komunikační strategii konkrétního uměleckého festivalu. Práce analyzuje efektivitu komunikačních nástrojů a předkládá závěry, které mají být reálným přínosem organizaci akce. Součástí práce je výzkum, díky němuž je možné efektivitu nástrojů ověřit.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on communication and communication strategy of specific festival. The work analyzes the effectiveness of the communication tools and presents conclusions that should be the real benefit for organization team. The thesis contains marketing re-search, which should be able to verify the effectiveness of the tools.
1. Na základě odborné literatury zpracujte teoretický základ o marketingové komunikaci s důrazem na event marketing.
2. Stanovte cíle a metody práce, definujte výzkumné otázky.
3. Proveďte analýzu komunikace zkoumaného festivalu.
4. Realizujte marketingový výzkum s nadefinovanou cílovou skupinou.
5. Zodpovězte na položené výzkumné otázky a vyvoďte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Na základě odborné literatury zpracujte teoretický základ o marketingové komunikaci s důrazem na event marketing.
2. Stanovte cíle a metody práce, definujte výzkumné otázky.
3. Proveďte analýzu komunikace zkoumaného festivalu.
4. Realizujte marketingový výzkum s nadefinovanou cílovou skupinou.
5. Zodpovězte na položené výzkumné otázky a vyvoďte závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
BERGER, Jonah a Kevin Lane KELLER. Jak stvořit pecku na trhu. Vyd. 1. Překlad Tomáš Juppa, Martin Machek. Brno: Jota, 2013, 241 s. Populárně naučná. ISBN 978-80-7462-331-8.
BERGER, Jonah a Kevin Lane KELLER. Events management: an introdu-ction. Vyd. 1. Překlad Tomáš Juppa, Martin Machek. Abingdon: Routledge, c2012, xxiii, 444 s. Populárně naučná. ISBN 978-0-415-57741-0.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komu-nikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Překlad Tomáš Juppa, Martin Machek. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komu-nikace: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komuni-kaci. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
Seznam doporučené literatury
BERGER, Jonah a Kevin Lane KELLER. Jak stvořit pecku na trhu. Vyd. 1. Překlad Tomáš Juppa, Martin Machek. Brno: Jota, 2013, 241 s. Populárně naučná. ISBN 978-80-7462-331-8.
BERGER, Jonah a Kevin Lane KELLER. Events management: an introdu-ction. Vyd. 1. Překlad Tomáš Juppa, Martin Machek. Abingdon: Routledge, c2012, xxiii, 444 s. Populárně naučná. ISBN 978-0-415-57741-0.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komu-nikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Překlad Tomáš Juppa, Martin Machek. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komu-nikace: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komuni-kaci. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Navrátilová):
1. Na ss. 18-20 parafrázujete v literatuře uváděné výhody a nevýhody jednotlivých médií. Můžete naznačit, jak se situace pro marketingové komunikace v médiích změnila vzhledem k digitalizaci a multimediální proměně médií?
2. Na s. 24 uvažujete o možnostech změny místa konání festivalu, která by mohla zvýšit počet návštěvníků. Mj. zde uvádíte i Brno, město s renomovanou přehlídkou Ignis Brunensis, konané ještě v době akademického roku. Prázdninový termín je pro nadšené členy třebíčské skupiny a jejich zahraniční přátele asi vhodnější, Brno je navíc o prázdninách zase významně ochuzeno o studentskou velmi početnou skupinu možného publika.
3. Nebylo by lépe se přesunout do turisticky silně navštívených destinací či aktivit typu Filmová škola v Uherském Hradišti a působit v doprovodných programech?