Cílem této bakalářské práce je (v teoretické části) shrnout historii a trendy v české reklamě a propagaci po první světové válce do roku 1945 s odděleným popisem vývoje reklamny a propagace v rámci Baťova koncernu. V praktické části se autor pokusí podrobně popsat jednotlivé nástroje Baťova komunikačního mixu, identifikuje novátorské koncepty v tehdejším reklamním prostředí a srovná je s dnešní reklamní a propagační praxí velkých firem
Annotation in English
Aim of this bachelor thesis is to describe the czech advertising and propagation standards from 1920 to 1945 with a particular focus on the development of advertising and propagation within Baťa´s business empire in the theoretical part. Practical part consists of scrutinizing the particular tools of Baťa communication mix and identifying the innovative parts of the mix, comparing these to the propagation standards of the big companies at present.
Cílem této bakalářské práce je (v teoretické části) shrnout historii a trendy v české reklamě a propagaci po první světové válce do roku 1945 s odděleným popisem vývoje reklamny a propagace v rámci Baťova koncernu. V praktické části se autor pokusí podrobně popsat jednotlivé nástroje Baťova komunikačního mixu, identifikuje novátorské koncepty v tehdejším reklamním prostředí a srovná je s dnešní reklamní a propagační praxí velkých firem
Annotation in English
Aim of this bachelor thesis is to describe the czech advertising and propagation standards from 1920 to 1945 with a particular focus on the development of advertising and propagation within Baťa´s business empire in the theoretical part. Practical part consists of scrutinizing the particular tools of Baťa communication mix and identifying the innovative parts of the mix, comparing these to the propagation standards of the big companies at present.
1. Proveďte rešerši a analýzu propagace a reklamy v rámci rodiny podniků Baťa, a zpracujte teoretickou základnu práce
2. Identifikujte zásadní body inovace propagačního oddělení rodiny firem Baťa
3. Analyzujte současnou reklamu a propagaci na úrovni reklamních agentur a propagačních oddělení velkých firem
4. Srovnejte, zda se inovativní prvky propagace, zavedené v rodině firem Baťa v dnešních podmínkách stále používají.
5. Vyhodnoťte přínos propagace rodiny firem Baťa pro dnešní svět propagace.
Research Plan
1. Proveďte rešerši a analýzu propagace a reklamy v rámci rodiny podniků Baťa, a zpracujte teoretickou základnu práce
2. Identifikujte zásadní body inovace propagačního oddělení rodiny firem Baťa
3. Analyzujte současnou reklamu a propagaci na úrovni reklamních agentur a propagačních oddělení velkých firem
4. Srovnejte, zda se inovativní prvky propagace, zavedené v rodině firem Baťa v dnešních podmínkách stále používají.
5. Vyhodnoťte přínos propagace rodiny firem Baťa pro dnešní svět propagace.
Recommended resources
POKLUDA, Zdeněk. Baťa v kostce. Vyd. 1. Zlín: Kniha Zlín, 2013, 112 s. ISBN 978-80-7473-126-6.
JANDÍK, Stanislav. Železní tovaryši: sociologická reportáž o zrození nového věku. Praha: Volná myšlenka, 1938, 469 s.
CEKOTA, Antonín. Geniální podnikatel Tomáš Baťa. Toronto: Sixty-Eight Publishers, 1981, 371 s., [13]l. obr. příl. ISBN 0-88781-109-4
KASPEROVÁ, Dana. Výchova průmyslového člověka a firma Baťa v meziválečném Zlíně. Vyd. 1. V Liberci: Technická univerzita, 2014, 162 s. ISBN 978-80-7494-176-4.
CAYWOOD, Clarke L. Public relations: řízená komunikace podniku s veřejností. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, xxxvii, 600 s. ISBN 8072268864.
HORŇÁK, Pavel. Reklama: teroreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Vyd. 1. Zlín: VeRBuM, 2010, 318 s., 14 s. fot. příl. ISBN 978-80-904273-3-4.
LEHÁR, Bohumil. Přehledné dějiny národního podniku Svit před znárodněním 1894-1945. Gottwaldov: Svit, 1959, 112 s.
Recommended resources
POKLUDA, Zdeněk. Baťa v kostce. Vyd. 1. Zlín: Kniha Zlín, 2013, 112 s. ISBN 978-80-7473-126-6.
JANDÍK, Stanislav. Železní tovaryši: sociologická reportáž o zrození nového věku. Praha: Volná myšlenka, 1938, 469 s.
CEKOTA, Antonín. Geniální podnikatel Tomáš Baťa. Toronto: Sixty-Eight Publishers, 1981, 371 s., [13]l. obr. příl. ISBN 0-88781-109-4
KASPEROVÁ, Dana. Výchova průmyslového člověka a firma Baťa v meziválečném Zlíně. Vyd. 1. V Liberci: Technická univerzita, 2014, 162 s. ISBN 978-80-7494-176-4.
CAYWOOD, Clarke L. Public relations: řízená komunikace podniku s veřejností. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, xxxvii, 600 s. ISBN 8072268864.
HORŇÁK, Pavel. Reklama: teroreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Vyd. 1. Zlín: VeRBuM, 2010, 318 s., 14 s. fot. příl. ISBN 978-80-904273-3-4.
LEHÁR, Bohumil. Přehledné dějiny národního podniku Svit před znárodněním 1894-1945. Gottwaldov: Svit, 1959, 112 s.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, graphs
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách. Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky. Oponent se k práci a k pokládaným otázkám vyjádřil takto:
Vzhľadom na rozsah a kvalitu bakalárskej práce nemá podľa môjho názoru zmysel klásť odborné otázky k jej obsahu. Autor práce sa môže vyjadriť k mojim pripomienkam uvedeným v posudku, ktorých je viac ako dosť, a prípadne navrhnúť, ako by bolo možné prácu prepracovať tak, aby spĺňala všetky potrebné kritériá kladené na bakalárskej práce.
Vedoucí práce nepokládá otázky k obhajobě.
Student souhlasí s posudky vedoucího a oponenta práce. Student sdělil, že je seznámen s faktem, že musí práci přepracovat.