Bakalářská práce pojednává o komunikačním mixu firem a nových formách marketingových komunikací. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jednotlivých částí komunikačního mixu, z nových forem marketingových komunikací je to e-marketing, komunikace na sociálních sítích, mobilní marketing, event marketing, guerilla marketing a další. V praktické části je popsán komunikační mix společnosti Českomoravský cement a uvedeny nové formy marketingových komunikací, které společnost využívá. Práce se dále zaměřuje na eventy, které společnost organizuje. Jeden z eventů je předmětem marketingového výzkumu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the communications mix of companies and new forms of marketing communications. The theoretical part defines terms of communication mix and new forms of marketing communications e.g. e-marketing, social media communication, mobile marketing, event marketing, guerilla marketing and others. The practical part describes the communication mix of company Českomoravský cement and introduces new forms of marketing communication which are used by the company. Further, the thesis also focuses on the events organized by the company. One of the events is the subject of marketing research.
communication mix, e-marketing, social media, guerilla marketing, buzz marketing, product placement, viral marketing, mobile marketing, events, content analysis
Rozsah průvodní práce
59 s. (92 918 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce pojednává o komunikačním mixu firem a nových formách marketingových komunikací. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jednotlivých částí komunikačního mixu, z nových forem marketingových komunikací je to e-marketing, komunikace na sociálních sítích, mobilní marketing, event marketing, guerilla marketing a další. V praktické části je popsán komunikační mix společnosti Českomoravský cement a uvedeny nové formy marketingových komunikací, které společnost využívá. Práce se dále zaměřuje na eventy, které společnost organizuje. Jeden z eventů je předmětem marketingového výzkumu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the communications mix of companies and new forms of marketing communications. The theoretical part defines terms of communication mix and new forms of marketing communications e.g. e-marketing, social media communication, mobile marketing, event marketing, guerilla marketing and others. The practical part describes the communication mix of company Českomoravský cement and introduces new forms of marketing communication which are used by the company. Further, the thesis also focuses on the events organized by the company. One of the events is the subject of marketing research.
communication mix, e-marketing, social media, guerilla marketing, buzz marketing, product placement, viral marketing, mobile marketing, events, content analysis
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy se zaměřením na nové formy marketingových komunikací, definujte cíle práce.
2. Analyzujte současnou situaci využívání nových forem marketingových komunikací ve zvolené firmě. Podrobně se zaměřte na jednu z nových forem marketingové komunikace, kterou firma využívá. Zpracujte marketingový výzkum s cílem ověřit, zda nové formy marketingových komunikací vedou k posílení marketingové komunikacefirmy s laickou a odbornou veřejností.
3. Z provedené analýzy vyvoďte závěry a navrhněte opatření využitelná v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy se zaměřením na nové formy marketingových komunikací, definujte cíle práce.
2. Analyzujte současnou situaci využívání nových forem marketingových komunikací ve zvolené firmě. Podrobně se zaměřte na jednu z nových forem marketingové komunikace, kterou firma využívá. Zpracujte marketingový výzkum s cílem ověřit, zda nové formy marketingových komunikací vedou k posílení marketingové komunikacefirmy s laickou a odbornou veřejností.
3. Z provedené analýzy vyvoďte závěry a navrhněte opatření využitelná v praxi.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, c2008, xvii, 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s., [4] s. obr. příl. ISBN 978-80-7261-237-6.
SOUKALOVÁ, Radomila. Role mediální komunikace vysokých škol s veřejností. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2013, 62 s. ISBN 978-80-87500-47-7.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, c2008, xvii, 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s., [4] s. obr. příl. ISBN 978-80-7261-237-6.
SOUKALOVÁ, Radomila. Role mediální komunikace vysokých škol s veřejností. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2013, 62 s. ISBN 978-80-87500-47-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách. Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky. V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
1. Firma primárně působí na B2B trhu a o to víc je potřebné ocenit využívání sociálních sítí. V práci je popsáno, jak firma na sítích funguje a v podstatě je využívá jako podporu pro různé soutěže a další eventy, které pořádá. Dá se přes sociální sítě budovat vztah s obchodním partnerem na trhu B2B? Pokud ano, jak?
2. Ze závěrů vyplývá, že podíl vlastních zpráv firmy a zpráv jiných autorů je 50 na 50, což je určitě dobrý výsledek. Čím si to autor vysvětluje? Atraktivita tématu či něco jiného?
3. Chápu dobře, že autor práce řadí event marketing mezi nové formy marketingové komunikace? Pokud ano, může toto sdělení blíže vysvětlit?
Student zodpověděl všechny výše uvedené otázky zcela.
doc. Šramová položila otázku: Můžete k vaší třetí odpovědi jmenovat nějakého konkrétního autora? Student zodpověděl otázku.
Vedoucí nepokládá otázky k obhajobě.