Předmětem bakalářské práce Vizovské noviny v letech 20072014: analýza média je posouzení vývoje konkrétního radničního novinového periodika ve dvou po sobě jdoucích volebních obdobích, sledování jednotlivých změn po stránce obsahové, formální a legislativní.
Anotace v angličtině
The subject of the bachelor thesis Vizovské noviny in the years 20072014: analysis of media is to assess the development of a specific municipal periodicals in two consecutive election periods, monitoring a changes in terms of content, formal and legislative.
Klíčová slova
média, radniční periodika, obsah, forma, legislativa, analýza, žurnalistika, public relations, marketing
Klíčová slova v angličtině
media, municipal newspapers, content, form, legislation, analysis, journalism, public relations, marketing
Rozsah průvodní práce
74
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem bakalářské práce Vizovské noviny v letech 20072014: analýza média je posouzení vývoje konkrétního radničního novinového periodika ve dvou po sobě jdoucích volebních obdobích, sledování jednotlivých změn po stránce obsahové, formální a legislativní.
Anotace v angličtině
The subject of the bachelor thesis Vizovské noviny in the years 20072014: analysis of media is to assess the development of a specific municipal periodicals in two consecutive election periods, monitoring a changes in terms of content, formal and legislative.
Klíčová slova
média, radniční periodika, obsah, forma, legislativa, analýza, žurnalistika, public relations, marketing
Klíčová slova v angličtině
media, municipal newspapers, content, form, legislation, analysis, journalism, public relations, marketing
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části bakalářské práce kriticky shrňte zdroje, které se týkají vydávání periodického tisku se zaměřením na zákony upravující činnost radničních médií a s tím související činnost orgánů státní správy a samosprávy.
2. Na základě závěrů v teoretické části bakalářské práce stanovte cíle práce a metodologii.
3. V praktické části bakalářské práce zpracujte analýzu Vizovských novin v letech 20072014. Definujte skladbu média obsahem a rozsahem, konfrontujte jednotlivé roky, popište cílové skupiny a uspokojení jejich potřeb, srovnejte hlediska pravidel žurnalistky a public relations, popište silné a slabé stránky tohoto novinového periodika. Uveďte, jak se na vydávání Vizovských novin jako radničního periodika projevilo vydávání občanského média Vizovská vrba. Také uveďte zásady publikování informací Vizovských novin a Vizovské vrby.
4. Na základě výsledků analýzy představte stručný nástin možností změn v náplni radničního periodika. Naznačte, jaké zásady by měly akcentovat případné změny, případně uveďte, jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení tohoto tématu.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části bakalářské práce kriticky shrňte zdroje, které se týkají vydávání periodického tisku se zaměřením na zákony upravující činnost radničních médií a s tím související činnost orgánů státní správy a samosprávy.
2. Na základě závěrů v teoretické části bakalářské práce stanovte cíle práce a metodologii.
3. V praktické části bakalářské práce zpracujte analýzu Vizovských novin v letech 20072014. Definujte skladbu média obsahem a rozsahem, konfrontujte jednotlivé roky, popište cílové skupiny a uspokojení jejich potřeb, srovnejte hlediska pravidel žurnalistky a public relations, popište silné a slabé stránky tohoto novinového periodika. Uveďte, jak se na vydávání Vizovských novin jako radničního periodika projevilo vydávání občanského média Vizovská vrba. Také uveďte zásady publikování informací Vizovských novin a Vizovské vrby.
4. Na základě výsledků analýzy představte stručný nástin možností změn v náplni radničního periodika. Naznačte, jaké zásady by měly akcentovat případné změny, případně uveďte, jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení tohoto tématu.
Seznam doporučené literatury
JAKUBOWICZ, Karol. Nová ekologie médií: konvergence a mediamorfóza. 1. vyd. Zlín: Verbum, 2013, 334 s. ISBN 978-80-87500-38-5.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. ISBN 80-247-0966-X.
KUŽÍLEK, Oldřich. Dalších 106 odpovědí na Vaše dotazy: (s rozsudky) : příručka pro občany o svobodném přístupu k informacím a otevřenosti veřejné správy. 1. vyd. Praha: Otevřená společnost, 2004, 277 s. ISBN 80-903-3311-7.
SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně: budování důvěry a pozitivních vztahů s veřejností, image, reputace a identita organizace, média a PR, efektivní formy a prostředky PR, úspěšné strategie a taktiky. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 240 s. ISBN 80-247-0564-8.
TRAMPOTA, Tomáš. Zpravodajství. Vyd. 1. Praha: Portál, 2006, 191 s. ISBN 80-736-7096-8.
Seznam doporučené literatury
JAKUBOWICZ, Karol. Nová ekologie médií: konvergence a mediamorfóza. 1. vyd. Zlín: Verbum, 2013, 334 s. ISBN 978-80-87500-38-5.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. ISBN 80-247-0966-X.
KUŽÍLEK, Oldřich. Dalších 106 odpovědí na Vaše dotazy: (s rozsudky) : příručka pro občany o svobodném přístupu k informacím a otevřenosti veřejné správy. 1. vyd. Praha: Otevřená společnost, 2004, 277 s. ISBN 80-903-3311-7.
SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně: budování důvěry a pozitivních vztahů s veřejností, image, reputace a identita organizace, média a PR, efektivní formy a prostředky PR, úspěšné strategie a taktiky. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 240 s. ISBN 80-247-0564-8.
TRAMPOTA, Tomáš. Zpravodajství. Vyd. 1. Praha: Portál, 2006, 191 s. ISBN 80-736-7096-8.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Boušková):
1.Proč podle vás při webové prezentaci obce i nadále velký počet občanů preferuje tištěný časopis?
2.Zaznamenal jste ve Vizovické vrbě i prezentaci soukromých záměrů podnikatelských subjektů, které financovaly vydávání tohoto periodika?
3. Jakým způsobem byla vytvořena redakční rada Vizovských novin v r. 2011? Co bylo důvodem jejího brzkého rozpadu?