Bakalářská práce se zabývá problematikou direct marketingu. Práce je zaměřena na analýzu efektivity a vlivu direct-marketingového nástroje na nákupní chování zvolené cílové skupiny. Na základě zjištěných dat jsou vyvozeny závěry a doporučení pro efektivnější využití zvoleného direct-marketingového nástroje.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with the issue of direct marketing. The work is focused on the analysis of the effectiveness and impact of direct-marketing tool on the buying behavior of selected target audience. Based on the obtained data the conclusions and recommendations are drawn for more efficient use of selected direct-marketing tool.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, komunikace, reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations, přímý marketing
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mix, communication, advertisement, sales promotion, personal selling, public relations, direct marketing
Rozsah průvodní práce
70 s. (85 059)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá problematikou direct marketingu. Práce je zaměřena na analýzu efektivity a vlivu direct-marketingového nástroje na nákupní chování zvolené cílové skupiny. Na základě zjištěných dat jsou vyvozeny závěry a doporučení pro efektivnější využití zvoleného direct-marketingového nástroje.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with the issue of direct marketing. The work is focused on the analysis of the effectiveness and impact of direct-marketing tool on the buying behavior of selected target audience. Based on the obtained data the conclusions and recommendations are drawn for more efficient use of selected direct-marketing tool.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, komunikace, reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations, přímý marketing
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mix, communication, advertisement, sales promotion, personal selling, public relations, direct marketing
Zásady pro vypracování
1. Definujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy, stanovte cíl a metodiku práce.
2. Popište zvolený nástroj přímého marketingu, popište metodiku výzkumu.
3. Analyzujte vliv direct-marketingového nástroje na nákupní chování zvolené cílové skupiny.
4. Ze zjištěných dat vyvoďte závěry a doporučení pro efektivní využití zvoleného direct-marketingového nástroje.
Zásady pro vypracování
1. Definujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy, stanovte cíl a metodiku práce.
2. Popište zvolený nástroj přímého marketingu, popište metodiku výzkumu.
3. Analyzujte vliv direct-marketingového nástroje na nákupní chování zvolené cílové skupiny.
4. Ze zjištěných dat vyvoďte závěry a doporučení pro efektivní využití zvoleného direct-marketingového nástroje.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav, 2003. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
KOZEL, Roman, 2006. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 277 s. ISBN 80-247-0966-X.
NASH, Edward, 2003. Direct marketing. 1.vyd. Praha: Computer Press, 604 s. ISBN 80-722-6838-4.
PELSMACKER, Patrick de, 2003. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Praha: Grada, 581 s., [16] s. barev. obr. příl. ISBN 80-247-0254-1.
SMITH, Paul, 2000. Moderní marketing. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 518 s. ISBN 80-722-6252-1.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav, 2003. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
KOZEL, Roman, 2006. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 277 s. ISBN 80-247-0966-X.
NASH, Edward, 2003. Direct marketing. 1.vyd. Praha: Computer Press, 604 s. ISBN 80-722-6838-4.
PELSMACKER, Patrick de, 2003. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Praha: Grada, 581 s., [16] s. barev. obr. příl. ISBN 80-247-0254-1.
SMITH, Paul, 2000. Moderní marketing. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 518 s. ISBN 80-722-6252-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
MUŽ
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Kačérková):
1. Mezi formy direct marketingu řadíte i osobní prodej. Splňuje tento specifický komunikační nástroj všechny hlavní rysy direct marketingu?
2. Domníváte se, že pojmy uvedené ve vašich výzkumných otázkách (potřeby a představy cílové skupiny, vliv na nákupní chování, vztah, důvěra) lze zkoumat anonymní kvantitativní dotazníkovou formou šetření?
3. V kapitole 1.4 se zabýváte měřením efektivity direct marketingu. Která data z praktické části práce směřují k poznání efektivnosti tohoto direct marketingového nástroje?