Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza a optimalizace webových stránek společnosti Precheza a.s.
Teoretická část práce, pojednává o správném obsahu, formátu a grafice webových stránek a jejich funkčnosti na různých operačních platformách. Seznamuje s analytickými online nástroji na českém i zahraničním trhu a také podrobněji představuje optimalizaci pro vyhledávače SEO.
V praktické části je uveden základní profil analyzované společnosti. Dále se věnuje obsahové analýze. Poté jsou tyto stránky zkoumány pomocí analytického nástroje Google Analytics. Z přehledů tohoto nástroje, se dále zpracovává funkčnost webových stránek, na různých platformách a webových prohlížečích. Nakonec se provádí optimalizace pro vyhledávače SEO. Tyto analýzy poskytují určité výsledky, které jsou posléze celkově shrnuty.
Anotace v angličtině
The main aim of this bachelor thesis is the analysis and optimization of web pages of a company called Precheza a.s.
The theoretical part of this work deals with the right content, format and graphics of web pages. It also discusses its function in different operating platforms. The analytical online instruments in Czech and foreign market and also the optimization for search engine SEO are introduced.
There is mentioned the basic profile of the analyzed company in the practical part. It also concerns with the content analysis. After that these web pages are explored by the analytic tool called Google Analytics. The function of web pages, based on the survey of this tool, is then processed on various platforms and web browsers. Finally, the optimization for SEO browsers is performed. Certain results are provided from the analysis and they are summarized.
web page, internet browser, analysis, optimization
Rozsah průvodní práce
62 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza a optimalizace webových stránek společnosti Precheza a.s.
Teoretická část práce, pojednává o správném obsahu, formátu a grafice webových stránek a jejich funkčnosti na různých operačních platformách. Seznamuje s analytickými online nástroji na českém i zahraničním trhu a také podrobněji představuje optimalizaci pro vyhledávače SEO.
V praktické části je uveden základní profil analyzované společnosti. Dále se věnuje obsahové analýze. Poté jsou tyto stránky zkoumány pomocí analytického nástroje Google Analytics. Z přehledů tohoto nástroje, se dále zpracovává funkčnost webových stránek, na různých platformách a webových prohlížečích. Nakonec se provádí optimalizace pro vyhledávače SEO. Tyto analýzy poskytují určité výsledky, které jsou posléze celkově shrnuty.
Anotace v angličtině
The main aim of this bachelor thesis is the analysis and optimization of web pages of a company called Precheza a.s.
The theoretical part of this work deals with the right content, format and graphics of web pages. It also discusses its function in different operating platforms. The analytical online instruments in Czech and foreign market and also the optimization for search engine SEO are introduced.
There is mentioned the basic profile of the analyzed company in the practical part. It also concerns with the content analysis. After that these web pages are explored by the analytic tool called Google Analytics. The function of web pages, based on the survey of this tool, is then processed on various platforms and web browsers. Finally, the optimization for SEO browsers is performed. Certain results are provided from the analysis and they are summarized.
web page, internet browser, analysis, optimization
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši na dané téma.
Proveďte obsahovou analýzu webových stránek firmy Precheza a.s.
Prověřte funkčnost stránek na různých operačních systémech, mobilních zařízeních a v různých prohlížečích.
Prezentujte možnosti využití nástroje Google Analytics při prováděných analýzách.
Proveďte analýzu z pohledu SEO pro vyhledávače.
Na základě provedené analýzy navrhněte možné postupy ke zlepšení a k zefektivnění webových stránek.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši na dané téma.
Proveďte obsahovou analýzu webových stránek firmy Precheza a.s.
Prověřte funkčnost stránek na různých operačních systémech, mobilních zařízeních a v různých prohlížečích.
Prezentujte možnosti využití nástroje Google Analytics při prováděných analýzách.
Proveďte analýzu z pohledu SEO pro vyhledávače.
Na základě provedené analýzy navrhněte možné postupy ke zlepšení a k zefektivnění webových stránek.
Seznam doporučené literatury
KUBÍČEK, Michal a Jan LINHART. 333 tipů a triků pro SEO: [sbírka nejlepších technik optimalizace webů pro vyhledávače]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 262 s. ISBN 978-80-251-2468-0.
KUBÍČEK, Michal. Velký průvodce SEO: jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledávačích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, 318 s. ISBN 978-80-251-2195-5.
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing: [sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 278 s. ISBN 978-80-251-3402-3.
TONKIN, Sebastian, Caleb WHITMORE a Justin CUTRONI. Výkonostní marketing s Google Analytics: [strategie a techniky maximalizace online ROI]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 432 s. ISBN 978-80-251-3339-2.
PLOTĚNÝ, Luboš. Budování úspěšného firemního webu: strategie, tvorba, propagace. 1. vyd. Praha: BEN - technická literatura, 2005, 127 s. ISBN 80-730-0173-X.
Seznam doporučené literatury
KUBÍČEK, Michal a Jan LINHART. 333 tipů a triků pro SEO: [sbírka nejlepších technik optimalizace webů pro vyhledávače]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 262 s. ISBN 978-80-251-2468-0.
KUBÍČEK, Michal. Velký průvodce SEO: jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledávačích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, 318 s. ISBN 978-80-251-2195-5.
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing: [sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 278 s. ISBN 978-80-251-3402-3.
TONKIN, Sebastian, Caleb WHITMORE a Justin CUTRONI. Výkonostní marketing s Google Analytics: [strategie a techniky maximalizace online ROI]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 432 s. ISBN 978-80-251-3339-2.
PLOTĚNÝ, Luboš. Budování úspěšného firemního webu: strategie, tvorba, propagace. 1. vyd. Praha: BEN - technická literatura, 2005, 127 s. ISBN 80-730-0173-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi se svou bakalářskou prací. Místopředseda seznámil komisi s posudkem vedoucího, oponent seznámil komisi se svým hodnocením.Studentka zodpověděla otázky oponenta a vedoucího. Následně proběhla diskuse.
Oponent vyjádřil výhrady s jazykovou úrovní práce. doc. Ing. Martin Sysel, Ph.D.: Z dat by šlo zjistit více informací o operačních systémech a původu uživatelů. Čemu říkáte inline styly, není doporučené je používat, může to způsobit penalizaci. Dle oponenta by bylo vhodnější srovávní více webových portálů rozných firem.