Informace o kvalifikační práci Analýza konkurenceschopnosti firmy Largo CZ, s. r. o. oproti nejvýznamnějším prodejcům značek na trhu s lesní a zahradní technikou
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině, Přílohy volně vložené
Hlavní téma
Analýza konkurenceschopnosti firmy Largo CZ, s.r.o. oproti nejvýznamnějším prodejcům značek na trhu s lesní a zahradní technikou
Hlavní téma v angličtině
An analysis of the competitive strengths of Largo CZ Limited, in comparison to its largest competitors in the distribution of forestry and gardening mechanical equipment within the market
Název dle studenta
Analýza konkurenceschopnosti firmy Largo CZ, s. r. o. oproti nejvýznamnějším prodejcům značek na trhu s lesní a zahradní technikou
Nejprve ve své bakalářské práci vysvětlím základní pojmy týkající se konkurenceschopnosti jako např. co je to vůbec konkurence, konkurenceschopnost a jak poznáváme, identifikujeme a analy-zujeme konkurenci.
V praktické části na základě dotazníkového šetření zanalyzuji konkurenční prostředí firmy Largo CZ, s. r. o. a identifikuji její přednosti a nedostatky v boji s konkurencí.
Na závěr své práce navrhnu doporučení k odstranění případných nedostatků.
Anotace v angličtině
As a first step of my Bachelors theses I will explain the basic definitions of competitive advantage e. g. what is competition, the competitive advantage and how do we recognise, identify and analyze competition.
In practical part - based on the interviews - I will analyze competitive environment of Largo CZ Ltd. company and will identify its qualites and failings competitors fight.
At the end of my theses I will suggest recommendations how to remove possible failings.
Nejprve ve své bakalářské práci vysvětlím základní pojmy týkající se konkurenceschopnosti jako např. co je to vůbec konkurence, konkurenceschopnost a jak poznáváme, identifikujeme a analy-zujeme konkurenci.
V praktické části na základě dotazníkového šetření zanalyzuji konkurenční prostředí firmy Largo CZ, s. r. o. a identifikuji její přednosti a nedostatky v boji s konkurencí.
Na závěr své práce navrhnu doporučení k odstranění případných nedostatků.
Anotace v angličtině
As a first step of my Bachelors theses I will explain the basic definitions of competitive advantage e. g. what is competition, the competitive advantage and how do we recognise, identify and analyze competition.
In practical part - based on the interviews - I will analyze competitive environment of Largo CZ Ltd. company and will identify its qualites and failings competitors fight.
At the end of my theses I will suggest recommendations how to remove possible failings.
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se konkurenceschopnosti.
Analyzujte na základě marketingového průzkumu konkurenční prostředí firmy Largo CZ, s. r. o. a identifikujte její přednosti a nedostatky.
Navrhněte doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Largo CZ, s. r. o.
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se konkurenceschopnosti.
Analyzujte na základě marketingového průzkumu konkurenční prostředí firmy Largo CZ, s. r. o. a identifikujte její přednosti a nedostatky.
Navrhněte doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Largo CZ, s. r. o.
Seznam doporučené literatury
1. Čichovský, L. Marketing konkurenceschopnosti I. Praha: RADIX, spol. s r. o., 2002. ISBN 80-86031-35-7
2. Kotler, P. Marketing od A do Z. Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Praha: Management Press, 2003. ISBN 80-7261-082-1
3. Kunčar, S. Marketing pro všechny. Český Těšín. ISBN 80-901211-0-1
Seznam doporučené literatury
1. Čichovský, L. Marketing konkurenceschopnosti I. Praha: RADIX, spol. s r. o., 2002. ISBN 80-86031-35-7
2. Kotler, P. Marketing od A do Z. Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Praha: Management Press, 2003. ISBN 80-7261-082-1
3. Kunčar, S. Marketing pro všechny. Český Těšín. ISBN 80-901211-0-1