Letáky jsou důležitou součástí direct marketingu a direct marketing je jedním ze základ-ních nástrojů marketingové komunikace. Společnost Tesco Stores ČR, a.s., ve které pracuji, věnuje správnému výběru produktů prezentovaných v letáku a výběru formy prezentace určité kampaně, např. výprodejů, velkou pozornost. Na úspěchu letákových kampaní totiž do velké míry závisí vývoj tržeb. Touto problematikou se zabývám ve své bakalářské práci.
V teoretické části bakalářské práce zpracovávám literární prameny týkající se marketingo-vých komunikací se zaměřením na direct marketing.
Praktická část je věnována analýze letákové kampaně velkého zimního výprodeje oděvů a obuvi 2006, její marketingové podpory a doporučením na zlepšení do budoucna.
Annotation in English
Leaflets are an important part of direct marketing and direct marketing is one of the basic tools of marketing communication.
Tesco Stores ČR, a.s., where I work, pays major attention to the right selection of products featured in leaflets and to the best form of presentation of specific campaign, e.g. seasonal clearance. These campaigns are very important for Tesco because the volume of sales mostly depends on their success. This question is the topic of my bachelor thesis.
The theoretic part considers literary sources related to marketing communication focused on direct marketing.
The analytic part is concerned with analysis of leaflet campaign of the winter clothing and footwear clearance 2006, its marketing support and suggestions for future improvement.
Keywords
Marketingové komunikace, reklama, direct marketing, leták, POS materiál, výprodej.
Keywords in English
Marketing communication, advertising, direct marketing, leaflet, POS material, clearance.
Length of the covering note
54 s., 12 s. obr. příloh
Language
CZ
Annotation
Letáky jsou důležitou součástí direct marketingu a direct marketing je jedním ze základ-ních nástrojů marketingové komunikace. Společnost Tesco Stores ČR, a.s., ve které pracuji, věnuje správnému výběru produktů prezentovaných v letáku a výběru formy prezentace určité kampaně, např. výprodejů, velkou pozornost. Na úspěchu letákových kampaní totiž do velké míry závisí vývoj tržeb. Touto problematikou se zabývám ve své bakalářské práci.
V teoretické části bakalářské práce zpracovávám literární prameny týkající se marketingo-vých komunikací se zaměřením na direct marketing.
Praktická část je věnována analýze letákové kampaně velkého zimního výprodeje oděvů a obuvi 2006, její marketingové podpory a doporučením na zlepšení do budoucna.
Annotation in English
Leaflets are an important part of direct marketing and direct marketing is one of the basic tools of marketing communication.
Tesco Stores ČR, a.s., where I work, pays major attention to the right selection of products featured in leaflets and to the best form of presentation of specific campaign, e.g. seasonal clearance. These campaigns are very important for Tesco because the volume of sales mostly depends on their success. This question is the topic of my bachelor thesis.
The theoretic part considers literary sources related to marketing communication focused on direct marketing.
The analytic part is concerned with analysis of leaflet campaign of the winter clothing and footwear clearance 2006, its marketing support and suggestions for future improvement.
Keywords
Marketingové komunikace, reklama, direct marketing, leták, POS materiál, výprodej.
Keywords in English
Marketing communication, advertising, direct marketing, leaflet, POS material, clearance.
Research Plan
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingových komunikací s důrazem na direct marketing.
Zanalyzujte vývoj letáků jako jednoho z nástrojů marketingové komunikace, jejich užití, tržní segmenty, historii na trhu České republiky.
Na základě získaných teoretických poznatků a prostudovaných materialů proveďte analýzu účinnosti letákové kampaně Tesco Stores ČR a.s. v rámci zimního výprodeje textilu a obuvi.
Zhodnoťte kampaň a navrhněte doporučení pro následující letákové kampaně.
Research Plan
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingových komunikací s důrazem na direct marketing.
Zanalyzujte vývoj letáků jako jednoho z nástrojů marketingové komunikace, jejich užití, tržní segmenty, historii na trhu České republiky.
Na základě získaných teoretických poznatků a prostudovaných materialů proveďte analýzu účinnosti letákové kampaně Tesco Stores ČR a.s. v rámci zimního výprodeje textilu a obuvi.
Zhodnoťte kampaň a navrhněte doporučení pro následující letákové kampaně.
Recommended resources
[1.] KOTLER, Philip. Marketing Management. Praha : Victoria Publishing, 1992. 789 s. ISBN 80-247-0016-6
[2.] MAJARO, S. Základy marketingu. Praha : Grada Publishing, 1996. 308 s. ISBN 8O-7169-297-2 3
[3.] NASH, Edward. Direct Marketing. Brno : Computer Press, 2003. 650 s. ISBN: 80-7226-838-4
[4.] PRAŽSKÁ, Lenka, JINDRA, Jiří. Obchodní podnikání = Retail management. Praha : Management Press, 1997. 880 s. ISBN: 80-7261-059-7
[5.] WUNDERMAN, Lester. Direct Marketing. 2004. vyd. 2004 : Grada Publishing, 2004. 256 s. ISBN: 80-247-0731-4
Recommended resources
[1.] KOTLER, Philip. Marketing Management. Praha : Victoria Publishing, 1992. 789 s. ISBN 80-247-0016-6
[2.] MAJARO, S. Základy marketingu. Praha : Grada Publishing, 1996. 308 s. ISBN 8O-7169-297-2 3
[3.] NASH, Edward. Direct Marketing. Brno : Computer Press, 2003. 650 s. ISBN: 80-7226-838-4
[4.] PRAŽSKÁ, Lenka, JINDRA, Jiří. Obchodní podnikání = Retail management. Praha : Management Press, 1997. 880 s. ISBN: 80-7261-059-7
[5.] WUNDERMAN, Lester. Direct Marketing. 2004. vyd. 2004 : Grada Publishing, 2004. 256 s. ISBN: 80-247-0731-4
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Lipták: Dotaz k práci vzhledem k nesouladu mezi tématem práce a její obhajovou.
Paseková: Dotaz na přínos autorky do práce.