Zdravá mateřská škola je cestou k vytváření podmínek pro tělesnou, duševní a společenskou pohodu dítěte po dobu jeho pobytu v mateřské škole. Směřuje výchovu dítěte ke zdravému životnímu stylu, jenž je charakterizován návyky, dovednostmi a odolností vůči stresům, zdraví škodícím vlivům, které mohou vést ke zneužití a závislostem.
Ve své bakalářské práci se zabývám mateřskou školou podporující zdraví a otázkami, jak pedagogové vnímají a chápou Program podpory zdraví v mateřské škole a jak si představují jeho aplikaci v praxi.
Anotace v angličtině
A healthy kindergarten is a way of creating conditions for physical, mental and social welfare of the child in the course of his or her stay in the kindergarten. It directs the education of the child towards a heathy lifestyle characterized by habits, skills and resistance against stress and unhealthy influences that can lead to kindergarten supporting healt and with questions of how educators perceive and understand the Program for support of health in kindergartens and how they imagine its aplication in practice.
Zdravá mateřská škola je cestou k vytváření podmínek pro tělesnou, duševní a společenskou pohodu dítěte po dobu jeho pobytu v mateřské škole. Směřuje výchovu dítěte ke zdravému životnímu stylu, jenž je charakterizován návyky, dovednostmi a odolností vůči stresům, zdraví škodícím vlivům, které mohou vést ke zneužití a závislostem.
Ve své bakalářské práci se zabývám mateřskou školou podporující zdraví a otázkami, jak pedagogové vnímají a chápou Program podpory zdraví v mateřské škole a jak si představují jeho aplikaci v praxi.
Anotace v angličtině
A healthy kindergarten is a way of creating conditions for physical, mental and social welfare of the child in the course of his or her stay in the kindergarten. It directs the education of the child towards a heathy lifestyle characterized by habits, skills and resistance against stress and unhealthy influences that can lead to kindergarten supporting healt and with questions of how educators perceive and understand the Program for support of health in kindergartens and how they imagine its aplication in practice.
1.Zpracování teoretických východisek na základě odborné literatury.
2.Provedení výzkumu a jeho zpracování.
3.Shrnutí a přijetí odpovídajících závěrů.
Zásady pro vypracování
1.Zpracování teoretických východisek na základě odborné literatury.
2.Provedení výzkumu a jeho zpracování.
3.Shrnutí a přijetí odpovídajících závěrů.
Seznam doporučené literatury
Dobson Y.: Zdravá rodina
Gordon T.: Úspěšná rodičovská výchova
Matoušek O.: Rodina jako instituce a vztahová síť
Možný I.: Moderní rodina
J. Malík, E. Malíková: O výchově
Havlínová M. a kol.: Zdravá mateřská škola
časopis: Zdravá rodina
Seznam doporučené literatury
Dobson Y.: Zdravá rodina
Gordon T.: Úspěšná rodičovská výchova
Matoušek O.: Rodina jako instituce a vztahová síť
Možný I.: Moderní rodina
J. Malík, E. Malíková: O výchově
Havlínová M. a kol.: Zdravá mateřská škola
časopis: Zdravá rodina