Informace o kvalifikační práci Reflexe dosavadních manažerských zkušeností z festivalu SkrzPrsty a její možné využití při pozitivním ovlivňování kvality dalších ročníků
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
Reflexe dosavadních manažerských zkušeností z festivalu SkrzPrsty a její možné využití při pozitivním ovlivňování kvality dalších ročníků
Hlavní téma v angličtině
The reflection of existing managerial experiences from the festival SkrzPrsty and its possible use for the positive impact on the quality of future years
Název dle studenta
Reflexe dosavadních manažerských zkušeností z festivalu SkrzPrsty a její možné využití při pozitivním ovlivňování kvality dalších ročníků
Bakalářská práce se zabývá reflexí dosavadních manažerských zkušeností z prvních dvou ročníků studentského festivalu SkrzPrsty. Teoretická část pojednává o projektovém managementu, rozebírá vedení lidí i fungování týmu a popisuje kvalitativní výzkum a jeho metody. Praktická část je zaměřena na vznik projektu a jeho výstupy v obou letech fungování. Manažerské zkušenosti jsou zhodnoceny prostřednictvím autorova vlastního pozorování a analýzou hloubkových rozhovorů se všemi hlavními i liniovými manažery Skrzprstů. Hlavním cílem bakalářské práce je objektivní zhodnocení průběhu a výsledků obou ročníků festivalu a navržení doporučení pro zvýšení kvality projektu v následujících letech.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with reflection of existing managerial experiences from first two years of student festival SkrzPrsty. The theoretical part discusses conception of project management, human management, team work and qualitative research and its methods. The practical part analyses establishment of project SkrzPrsty and its outputs in last two years. Managerial experiences are evaluated by way of author´s own observation and in-depth interview with all managers. The main objektive of bachelor thesis is unbiased evaluation of the process and results of SkrzPrsty 2014 and SkrzPrsty 2015. Author of this thesis then propose recommendations to improve the quality of next years.
Klíčová slova
projektový management, vedení lidí, týmová práce, event. marketing, kvalitativní výzkum, hloubkový rozhovor, Komunikační agentura, SkrzPrsty 2014, SkrzPrsty 2015
Klíčová slova v angličtině
project management, human management, team work, event. marketing, qualitative research, in-depth interview, leadership, the Communication agency, SkrzPrsty 2014, SkrzPrsty 2015
Rozsah průvodní práce
70 s. (103 859 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá reflexí dosavadních manažerských zkušeností z prvních dvou ročníků studentského festivalu SkrzPrsty. Teoretická část pojednává o projektovém managementu, rozebírá vedení lidí i fungování týmu a popisuje kvalitativní výzkum a jeho metody. Praktická část je zaměřena na vznik projektu a jeho výstupy v obou letech fungování. Manažerské zkušenosti jsou zhodnoceny prostřednictvím autorova vlastního pozorování a analýzou hloubkových rozhovorů se všemi hlavními i liniovými manažery Skrzprstů. Hlavním cílem bakalářské práce je objektivní zhodnocení průběhu a výsledků obou ročníků festivalu a navržení doporučení pro zvýšení kvality projektu v následujících letech.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with reflection of existing managerial experiences from first two years of student festival SkrzPrsty. The theoretical part discusses conception of project management, human management, team work and qualitative research and its methods. The practical part analyses establishment of project SkrzPrsty and its outputs in last two years. Managerial experiences are evaluated by way of author´s own observation and in-depth interview with all managers. The main objektive of bachelor thesis is unbiased evaluation of the process and results of SkrzPrsty 2014 and SkrzPrsty 2015. Author of this thesis then propose recommendations to improve the quality of next years.
Klíčová slova
projektový management, vedení lidí, týmová práce, event. marketing, kvalitativní výzkum, hloubkový rozhovor, Komunikační agentura, SkrzPrsty 2014, SkrzPrsty 2015
Klíčová slova v angličtině
project management, human management, team work, event. marketing, qualitative research, in-depth interview, leadership, the Communication agency, SkrzPrsty 2014, SkrzPrsty 2015
Zásady pro vypracování
1. Vymezte teoretická východiska k zadanému tématu.
2. Stanovte cíl práce a výzkumné otázky.
3. Představte analyzovaný projekt a definujte rozdílné zaměření v rámci jednotlivých ročníků.
4. Realizujte hloubkové rozhovory s hlavními a liniovými manažery.
5. Realizujte komparativní analýzu projektů SkrzPrsty 2014 a 2015.
6. Vyvoďte závěry a doporučení pro budoucí manažery projektu.
Zásady pro vypracování
1. Vymezte teoretická východiska k zadanému tématu.
2. Stanovte cíl práce a výzkumné otázky.
3. Představte analyzovaný projekt a definujte rozdílné zaměření v rámci jednotlivých ročníků.
4. Realizujte hloubkové rozhovory s hlavními a liniovými manažery.
5. Realizujte komparativní analýzu projektů SkrzPrsty 2014 a 2015.
6. Vyvoďte závěry a doporučení pro budoucí manažery projektu.
Seznam doporučené literatury
BĚLOHLÁVEK, František; KOŠŤAN, Pavol; ŠULEŘ, Oldřich. Management. Olomouc: Rubico, 2001. ISBN 80-85839-45-8.
DOLEŽAL, Jan, Pavel MÁCHAL a Branislav LACKO. Projektový management podle IPMA. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2848-3.
ADAIR, John. Vytváření efektivních týmů. Praha: Management Press, 1994. ISBN 80-85603-70-5.
KRCHOVÁ, Hana. Řízení životního cyklu projektů v Komunikační agentuře FMK. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. ISBN 80-7318-464-8.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0646-6.
Seznam doporučené literatury
BĚLOHLÁVEK, František; KOŠŤAN, Pavol; ŠULEŘ, Oldřich. Management. Olomouc: Rubico, 2001. ISBN 80-85839-45-8.
DOLEŽAL, Jan, Pavel MÁCHAL a Branislav LACKO. Projektový management podle IPMA. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2848-3.
ADAIR, John. Vytváření efektivních týmů. Praha: Management Press, 1994. ISBN 80-85603-70-5.
KRCHOVÁ, Hana. Řízení životního cyklu projektů v Komunikační agentuře FMK. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. ISBN 80-7318-464-8.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0646-6.
Přílohy volně vložené
1 CD s hloubkovými rozhovory a kopií bakalářské práce
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státní závěrečné zkoušce.
Student představil státní zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
V závěru práce se setkáváme s doporučeními, která by mohla být případnou odpovědí na druhou výzkumnou otázku. Zkuste na základě analýzy dát jednoznačnou odpověď na první výzkumnou otázku: "Jaké manažerské zkušenosti mají organizační týmy prvních dvou ročníků festivalu SkrzPrsty?" Je možná komparace odpovědí vzhledem k jednotlivým ročníkům? Předložte v jednoduché struktuře (heslovitě) případné shody x odlišnosti v manažerských zkušenostech jednotlivých týmů. Jak zajistíte, aby "do projektu tohoto typu byli zváni a nabíráni pouze lidi, co téma opravdu zajímá a chtějí se jím zabývat"? Byla v rámci ročníkové práce stanovena doporučení a v jaké míře byla aplikována v druhém ročníku projektu. Byly s případnými doporučeními manažerky předem seznámeny?
Student odpověděl na položené otázky.