Tato bakalářská práce se zabývá analýzou systému vzdělávání ve firmě V-PLAST Vsetín, s.r.o. Teoretická část vychází z poznatků získaných studiem literatury a je zaměřena na definování podstaty vzdělávání se zdůrazněním jeho nezbytnosti a dále především na jednotlivé fáze procesu vzdělávání.
Analytická část je již orientována na systém vzdělávání ve firmě. Potřebné údaje byly získány především rozhovory s příslušnými zaměstnanci a vyhodnocením dotazníkového šetření. Z těchto údajů byly zjištěny silné i slabé stránky procesu vzdělávání. Silnou stránkou je fáze jeho realizace, slabou pak především fáze vyhodnocování vzdělávání.
Anotace v angličtině
The subject of my bachelor thesis persues the analysis of the educational system at V-PLAST Vsetín, s.r.o. company. The theoretical part is resulting from studying the special literature and focusing on the definition of the educational body, emphasizing its importance and further particularly the individual phases of the educational process.
The analytical part is already focusing on the educational system at the company. The requisite information mainly follow interviews with competent employees and the interpretation of the questionnaire. The result shows strong and weak points of the educational system. The strong point is the phase of the implementation. The weak point is mainly the phase of the evaluation.
Klíčová slova
vzdělávání, rozvoj pracovníků, fáze procesu vzdělávání, metody vzdělávání
Klíčová slova v angličtině
education, employee development, phase of educational process, methods of education
Rozsah průvodní práce
65 s., 10 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou systému vzdělávání ve firmě V-PLAST Vsetín, s.r.o. Teoretická část vychází z poznatků získaných studiem literatury a je zaměřena na definování podstaty vzdělávání se zdůrazněním jeho nezbytnosti a dále především na jednotlivé fáze procesu vzdělávání.
Analytická část je již orientována na systém vzdělávání ve firmě. Potřebné údaje byly získány především rozhovory s příslušnými zaměstnanci a vyhodnocením dotazníkového šetření. Z těchto údajů byly zjištěny silné i slabé stránky procesu vzdělávání. Silnou stránkou je fáze jeho realizace, slabou pak především fáze vyhodnocování vzdělávání.
Anotace v angličtině
The subject of my bachelor thesis persues the analysis of the educational system at V-PLAST Vsetín, s.r.o. company. The theoretical part is resulting from studying the special literature and focusing on the definition of the educational body, emphasizing its importance and further particularly the individual phases of the educational process.
The analytical part is already focusing on the educational system at the company. The requisite information mainly follow interviews with competent employees and the interpretation of the questionnaire. The result shows strong and weak points of the educational system. The strong point is the phase of the implementation. The weak point is mainly the phase of the evaluation.
Klíčová slova
vzdělávání, rozvoj pracovníků, fáze procesu vzdělávání, metody vzdělávání
Klíčová slova v angličtině
education, employee development, phase of educational process, methods of education
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se plánování a řízení odborné přípravy a rozvoje kvalifikace pracovníků firmy V-PLAST Vsetín, s.r.o.
Analyzujte stávající systém odborné přípravy a rozvoje kvalifikace pracovníků firmy V-PLAST Vsetín, s.r.o.
Navrhněte firmě V-PLAST Vsetín, s.r.o. doporučení ke zlepšení systému odborné přípravy a rozvoje kvalifikace pracovníků.
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se plánování a řízení odborné přípravy a rozvoje kvalifikace pracovníků firmy V-PLAST Vsetín, s.r.o.
Analyzujte stávající systém odborné přípravy a rozvoje kvalifikace pracovníků firmy V-PLAST Vsetín, s.r.o.
Navrhněte firmě V-PLAST Vsetín, s.r.o. doporučení ke zlepšení systému odborné přípravy a rozvoje kvalifikace pracovníků.
Seznam doporučené literatury
[1] KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů : základy moderní personalistiky. 3.přeprac.vyd. Praha : Management Press, 2001. 367 s. ISBN 80-7261-033-3.
[2] BELCOURT, M., WRIGHT, P.C. Vzdělávání pracovníků a řízení pracovního výkonu. 1.vyd. Praha : Grada Publishing, 1998. 248 s. ISBN 80-7169-459-2.
[3] KUBEŠ, M., SPILLEROVÁ, D., KURNICKÝ, R. Manažerské kompetence : způsobilosti výjimečných manažerů. 1.vyd. Praha : Grada Publishing, 2004. 184 s. ISBN 80-247-0698-9
[4] PROKOPENKO, J., KUBR, M. a kol. Vzdělávání a rozvoj manažerů. 1.vyd. Praha : Grada Publishing, 1996. 632 s. ISBN 80-7169-250-6.
Seznam doporučené literatury
[1] KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů : základy moderní personalistiky. 3.přeprac.vyd. Praha : Management Press, 2001. 367 s. ISBN 80-7261-033-3.
[2] BELCOURT, M., WRIGHT, P.C. Vzdělávání pracovníků a řízení pracovního výkonu. 1.vyd. Praha : Grada Publishing, 1998. 248 s. ISBN 80-7169-459-2.
[3] KUBEŠ, M., SPILLEROVÁ, D., KURNICKÝ, R. Manažerské kompetence : způsobilosti výjimečných manažerů. 1.vyd. Praha : Grada Publishing, 2004. 184 s. ISBN 80-247-0698-9
[4] PROKOPENKO, J., KUBR, M. a kol. Vzdělávání a rozvoj manažerů. 1.vyd. Praha : Grada Publishing, 1996. 632 s. ISBN 80-7169-250-6.