Bakalářská práce se zabývá problematikou kvality poskytovaných služeb ve Spa hotelu Lanterna. Cílem práce je důkladně analyzovat a následně zhodnotit úroveň stávajících služeb. V teoretické části jsou zpracovány základní poznatky z oblasti cestovního ruchu, marketingu cestovního ruchu, hotelových služeb a marketingového výzkumu. Praktická část je věnována analýze hotelových služeb. Pomocí sestaveného dotazníku je zjištěna míra spokojenosti zákazníků se stávajícími službami. Na základě provedené analýzy jsou v závěru práce vyvozena doporučení vedoucí ke zkvalitnění poskytovaných služeb.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with a topic of quality of services provided by the Spa hotel Lanterna. The aim of my work is to carry out a detailed analysis and evaluate the level of current services. In the theoretical part, basic knowledge about tourism, tourism marketing, hotel services and marketing research are processed. The practical part is devoted to the analysis of the hotel services. Using a questionnaire is determined by the extent of customer satisfaction with the current services. Based on my findings, some recommendations are suggested the hotel to increase the quality of the provided services.
Klíčová slova
hotelové služby, cestovní ruch, kvalita, marketing cestovního ruchu, marketingový mix v cestovním ruchu, hotel
Klíčová slova v angličtině
hotel services, tourism, quality, tourism marketing, marketing mix in tourism, hotel
Rozsah průvodní práce
63 s. (91 408 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá problematikou kvality poskytovaných služeb ve Spa hotelu Lanterna. Cílem práce je důkladně analyzovat a následně zhodnotit úroveň stávajících služeb. V teoretické části jsou zpracovány základní poznatky z oblasti cestovního ruchu, marketingu cestovního ruchu, hotelových služeb a marketingového výzkumu. Praktická část je věnována analýze hotelových služeb. Pomocí sestaveného dotazníku je zjištěna míra spokojenosti zákazníků se stávajícími službami. Na základě provedené analýzy jsou v závěru práce vyvozena doporučení vedoucí ke zkvalitnění poskytovaných služeb.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with a topic of quality of services provided by the Spa hotel Lanterna. The aim of my work is to carry out a detailed analysis and evaluate the level of current services. In the theoretical part, basic knowledge about tourism, tourism marketing, hotel services and marketing research are processed. The practical part is devoted to the analysis of the hotel services. Using a questionnaire is determined by the extent of customer satisfaction with the current services. Based on my findings, some recommendations are suggested the hotel to increase the quality of the provided services.
Klíčová slova
hotelové služby, cestovní ruch, kvalita, marketing cestovního ruchu, marketingový mix v cestovním ruchu, hotel
Klíčová slova v angličtině
hotel services, tourism, quality, tourism marketing, marketing mix in tourism, hotel
Zásady pro vypracování
1. Na základě dostupné literatury přehledně zpracujte literární poznatky zaměřené na cestovní ruch se specializací hotelových služeb a marketingový výzkum.
2. Analyzujte současný stav služeb ve Spa hotelu Lanterna s důrazem na marketingový výzkum.
3. Na základě analýzy vypracujte návrhy řešení na zlepšení nabízených služeb pro Spa hotel Lanterna.
Zásady pro vypracování
1. Na základě dostupné literatury přehledně zpracujte literární poznatky zaměřené na cestovní ruch se specializací hotelových služeb a marketingový výzkum.
2. Analyzujte současný stav služeb ve Spa hotelu Lanterna s důrazem na marketingový výzkum.
3. Na základě analýzy vypracujte návrhy řešení na zlepšení nabízených služeb pro Spa hotel Lanterna.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
BERÁNEK, Jaromír. Moderní řízení hotelového provozu. 5., zcela přeprac. vyd. Praha: MAG Consulting, 2013, 335 s. ISBN 978-80-86724-45-4.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. Vyd. 2. Praha: Ekopress, 2006, 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
JANEČKOVÁ, Lidmila a Miroslava VAŠTÍKOVÁ. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 179 s. ISBN 80-7169-995-0.
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 159 s. ISBN 8024703858.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
BERÁNEK, Jaromír. Moderní řízení hotelového provozu. 5., zcela přeprac. vyd. Praha: MAG Consulting, 2013, 335 s. ISBN 978-80-86724-45-4.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. Vyd. 2. Praha: Ekopress, 2006, 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
JANEČKOVÁ, Lidmila a Miroslava VAŠTÍKOVÁ. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 179 s. ISBN 80-7169-995-0.
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 159 s. ISBN 8024703858.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státní závěrečné zkoušce.
Studentka představila státní zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Str. 17: Lidé - "Úspěch podniku závisí především na vhodném výběru ? tak i zákazníků, pro které by měla být také stanovena určitá pravidla chování". Prosím vysvětlit, jakým způsobem podnik vybírá vhodné zákazníky, podle jakých kritérií.
2. Str. 24: "Hotel bez welness centra neobstojí v konkurenci". Čím je toto tvrzení podloženo?
3. Str. 44: Dotazník, zastoupení věkových skupin. Koresponduje to s konstatováním ze str. 34 (hotel cílí především na hosty z vyšší ekonomické třídy středního věku)? Ovlivnila tato skutečnost navrhovaná opatření? A dále - měsíční příjmy hostů (respondentů) ovlivní navrhovaná řešení?
Studentka odpověděla na položené otázky.