Předmětem této bakalářské práce je analýza propagace festivalu SychrovFest, která se ode-hrávala od července do srpna roku 2014. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje definici marketingových komunikací a termínů s nimi spojených, které jsou dále v práci využívány. V praktické části jsou rozebrány jednotlivé části marketingové komunikace SychrovFestu, ale i organizační stránka projektu. Hlavní část pak tvoří jednotlivé analýzy a výzkum, jejichž výsledky jsou shrnuty spolu s doporučeními pro zlepšení do dalšího ročníku v závěru praktické části.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is to analyze the propagation of SychrovFest festival, which took place from July to August 2014. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part contains the definition of marketing communications and terms associated with them, which are then used in the work. The practical part is focused on different parts of the marketing communication of SychrovFest, but also the organizational aspect of the project. The main part comprises individual analyzes and research, the results of which are summarized together with recommendations for improvements for the next year at the end of the practical part.
Předmětem této bakalářské práce je analýza propagace festivalu SychrovFest, která se ode-hrávala od července do srpna roku 2014. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje definici marketingových komunikací a termínů s nimi spojených, které jsou dále v práci využívány. V praktické části jsou rozebrány jednotlivé části marketingové komunikace SychrovFestu, ale i organizační stránka projektu. Hlavní část pak tvoří jednotlivé analýzy a výzkum, jejichž výsledky jsou shrnuty spolu s doporučeními pro zlepšení do dalšího ročníku v závěru praktické části.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is to analyze the propagation of SychrovFest festival, which took place from July to August 2014. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part contains the definition of marketing communications and terms associated with them, which are then used in the work. The practical part is focused on different parts of the marketing communication of SychrovFest, but also the organizational aspect of the project. The main part comprises individual analyzes and research, the results of which are summarized together with recommendations for improvements for the next year at the end of the practical part.
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu. Pozornost věnujte specifikům Eventového marketingu a Propagace.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. Proveďte SWOT, PESTEL a Porterovu analýzu vybrané akce.
4. Na základě výzkumu vyhodnoťte úspěšnost propagace.
5. Objasněte možnosti pokračování projektu a dodejte doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu. Pozornost věnujte specifikům Eventového marketingu a Propagace.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. Proveďte SWOT, PESTEL a Porterovu analýzu vybrané akce.
4. Na základě výzkumu vyhodnoťte úspěšnost propagace.
5. Objasněte možnosti pokračování projektu a dodejte doporučení.
Seznam doporučené literatury
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 271 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
FREY, Petr a Pavel HORŇÁK. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008, 195 s., [8] s. barev. obr. příl. ISBN 978-80-7261-160-7.
FORET, Miroslav a Pavel HORŇÁK. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, c2008, xvii, 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
FREY, Petr a Pavel HORŇÁK. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2005, 111 s., [8] s. barev. obr. příl. ISBN 80-726-1129-1.
ŠINDLER, Petr a Pavel HORŇÁK. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
NAGYOVÁ, Jana a Pavel HORŇÁK. Marketingová komunikace není pouze reklama: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1.vyd. Praha: VOX, 1999, 150 s. ISBN 80-863-2400-1.
Seznam doporučené literatury
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 271 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
FREY, Petr a Pavel HORŇÁK. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008, 195 s., [8] s. barev. obr. příl. ISBN 978-80-7261-160-7.
FORET, Miroslav a Pavel HORŇÁK. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, c2008, xvii, 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
FREY, Petr a Pavel HORŇÁK. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2005, 111 s., [8] s. barev. obr. příl. ISBN 80-726-1129-1.
ŠINDLER, Petr a Pavel HORŇÁK. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
NAGYOVÁ, Jana a Pavel HORŇÁK. Marketingová komunikace není pouze reklama: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1.vyd. Praha: VOX, 1999, 150 s. ISBN 80-863-2400-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách. Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpověděla na níže položené otázky. V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
1. Jak by měly být použity finanční prostředky na reklamu, aby to podle vás nebyly "zbytečně utracené peníze" (s. 40)?
2. Které portály byste navrhovala jako vhodné pro internetovou reklamu?
3. Jaký je váš osobní vztah ke zpracovávanému tématu?
Studentka zodpověděla výše uvedené otázky oponenta zcela. Vedoucí práce nepokládá otázky k obhajobě.