Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací studia formování postavy a zdravého životního stylu Mazaná kočka. Cílem této práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace studia, zejména nových forem marketingové komunikace a také popsat průběh nové kampaně, zjistit, zda splňuje stanovené cíle a má vliv na pozitivní image studia. Teoretická část práce pojednává jak o základních pojmech marketingu a marketingové komunikace, jako jsou marketingový a komunikační mix a komunikace firmy, tak o nových formách marketingové komunikace. Je rozdělena do šesti kapitol. Praktická část práce je rozdělena do pěti kapitol a představuje studio Mazaná kočka.cz, jeho marketingový mix a novou formu komunikace spolu s reklamními kampaněmi, od nichž se odvíjí i následný průzkum formou dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení spolu s návrhy a doporučeními.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the marketing communication of the Mazaná kočka Studio. Its main objective is to analyze the current state of marketing communication of the studio, especially the new forms of marketing communication and describe the process of creating a new campaign, to determine whether it meets the objectives and has a positive effect on the image of the Studio. The theoretical part of this thesis deals with the basic concepts of marketing and marketing communications, such as marketing and communication mix and communication of the company and new forms of marketing communication. It is divided into six chapters. The practical part is divided into five chapters and introduces the Mazaná Kočka Studio, its marketing mix and the new form of communication, along with the advertising campaigns, which are followed by a questionnaire survey and its evaluation, along with suggestions and recommendations.
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, marketing na sociálních sítích, internetový marketing, e-mail marketing, reklamní kampaň, Facebook, Mailchimp, Google Analytics
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communication, social media marketing, internet marketing, e-mail marketing, advertising campaign, Facebook, Mailchimp, Google Analytics
Rozsah průvodní práce
75 s. a obrazové přílohy 14 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací studia formování postavy a zdravého životního stylu Mazaná kočka. Cílem této práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace studia, zejména nových forem marketingové komunikace a také popsat průběh nové kampaně, zjistit, zda splňuje stanovené cíle a má vliv na pozitivní image studia. Teoretická část práce pojednává jak o základních pojmech marketingu a marketingové komunikace, jako jsou marketingový a komunikační mix a komunikace firmy, tak o nových formách marketingové komunikace. Je rozdělena do šesti kapitol. Praktická část práce je rozdělena do pěti kapitol a představuje studio Mazaná kočka.cz, jeho marketingový mix a novou formu komunikace spolu s reklamními kampaněmi, od nichž se odvíjí i následný průzkum formou dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení spolu s návrhy a doporučeními.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the marketing communication of the Mazaná kočka Studio. Its main objective is to analyze the current state of marketing communication of the studio, especially the new forms of marketing communication and describe the process of creating a new campaign, to determine whether it meets the objectives and has a positive effect on the image of the Studio. The theoretical part of this thesis deals with the basic concepts of marketing and marketing communications, such as marketing and communication mix and communication of the company and new forms of marketing communication. It is divided into six chapters. The practical part is divided into five chapters and introduces the Mazaná Kočka Studio, its marketing mix and the new form of communication, along with the advertising campaigns, which are followed by a questionnaire survey and its evaluation, along with suggestions and recommendations.
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, marketing na sociálních sítích, internetový marketing, e-mail marketing, reklamní kampaň, Facebook, Mailchimp, Google Analytics
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communication, social media marketing, internet marketing, e-mail marketing, advertising campaign, Facebook, Mailchimp, Google Analytics
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši dostupných literárních pramenů z oblasti marketingové komunikace.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumnou otázku práce.
3. Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve společnosti Mazaná kočka. Proveďte dotazníkové šetření na vzorku zákaznic studia se zaměřením na vnímání marketingové komunikace a nové kampaně.
4. Na základě teoretických poznatků a závěrů z analýzy navrhněte doporučení vedoucí k zefektivnění marketingové komunikace.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši dostupných literárních pramenů z oblasti marketingové komunikace.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumnou otázku práce.
3. Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve společnosti Mazaná kočka. Proveďte dotazníkové šetření na vzorku zákaznic studia se zaměřením na vnímání marketingové komunikace a nové kampaně.
4. Na základě teoretických poznatků a závěrů z analýzy navrhněte doporučení vedoucí k zefektivnění marketingové komunikace.
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr, 2011. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press. ISBN 978-80-7261-237-6.
JURÁŠKOVÁ, Olga, Pavel HORŇÁK a kolektiv, 2012. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4354-7.
PELSMACKER, Patrick de, Joeri van den BERGH a Maggie GEUENS, 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada. ISBN 80-247-0254-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr, 2011. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press. ISBN 978-80-7261-237-6.
JURÁŠKOVÁ, Olga, Pavel HORŇÁK a kolektiv, 2012. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4354-7.
PELSMACKER, Patrick de, Joeri van den BERGH a Maggie GEUENS, 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada. ISBN 80-247-0254-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách. Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpověděla na níže položené otázky. V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
1. Str. 15: prosím stručně definovat pojem "strategické cíle firmy".
2. Str. 15: Kdo vytváří firemní identitu, co skutečně tento pojem obsahuje. Jaké formy byste volila při "přesvědčování a proškolování" zaměstnanců, aby dodržovali principy firemní identity?
3. Str. 23: Píšete, že sociální sítě jsou ideálním zdrojem informaci a názorů zákazníků. Má marketing na soc. sítích nějaké limity, pokud ano - v čem?
4. Podle odhadu - jak časově náročné bude realizovat Vaše doporučení ze str. 64 a 65?
Studentka zodpověděla výše uvedené otázky zcela.
Vedoucí práce nepokládá otázky k obhajobě.