Tato bakalářská práce se zabývá využíváním blogerů jako názorových vůdců v rámci ko-munikačního mixu kosmetických značek k propagaci a budování brandu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the use of bloggers as opinion leaders in the communication mix of cosmetics brands for promoting and building the brand.
Klíčová slova
blog, komunikační mix, public relations, opinion leader, značka, budování značky
Klíčová slova v angličtině
blog, communication mix, public relations, opinion leader, brand, brand building
Rozsah průvodní práce
71
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá využíváním blogerů jako názorových vůdců v rámci ko-munikačního mixu kosmetických značek k propagaci a budování brandu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the use of bloggers as opinion leaders in the communication mix of cosmetics brands for promoting and building the brand.
Klíčová slova
blog, komunikační mix, public relations, opinion leader, značka, budování značky
Klíčová slova v angličtině
blog, communication mix, public relations, opinion leader, brand, brand building
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy, stanovte cíl a metodiku práce.
2. Analyzujte současný stav využívání blogů zaměřených na kosmetické produkty v komunikačním mixu jednotlivých kosmetických značek.
3. Zpracujte marketingový výzkum u zvolené cílové skupiny respondentů s ohledem na cíl práce.
4. Ze zjištěných dat vyvoďte závěry a navrhněte doporučení aplikovatelná v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy, stanovte cíl a metodiku práce.
2. Analyzujte současný stav využívání blogů zaměřených na kosmetické produkty v komunikačním mixu jednotlivých kosmetických značek.
3. Zpracujte marketingový výzkum u zvolené cílové skupiny respondentů s ohledem na cíl práce.
4. Ze zjištěných dat vyvoďte závěry a navrhněte doporučení aplikovatelná v praxi.
Seznam doporučené literatury
URBÁNEK, Tomáš. Marketing. Vyd. 1. Praha: Alfa, 2010, 233 s. ISBN 978-80-87197-17-2.
MAJARO, Simon. Základy marketingu. Vyd. 1. Praha: Grada, 1996, 308 s. ISBN 80-7169-297-2.
LABSKÁ, Helena, Mária TAJTÁKOVÁ a Miroslav FORET. Základy marketingovej komunikácie. 1. vyd. Bratislava: Bratislavská vysoká škola práva, 2009, 232 s. ISBN 978-80-89447-11-4.
KOPECKÝ, Ladislav. Public relations: dějiny - teorie - praxe. Vyd. 1. Praha: Grada, 2013, 238 s. ISBN 978-80-247-4229-8.
ŠINDELÁŘ, Jan. Blog: vytváříme a vedeme internetový deník. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2006, 104 s. ISBN 80-251-0927-5.
Seznam doporučené literatury
URBÁNEK, Tomáš. Marketing. Vyd. 1. Praha: Alfa, 2010, 233 s. ISBN 978-80-87197-17-2.
MAJARO, Simon. Základy marketingu. Vyd. 1. Praha: Grada, 1996, 308 s. ISBN 80-7169-297-2.
LABSKÁ, Helena, Mária TAJTÁKOVÁ a Miroslav FORET. Základy marketingovej komunikácie. 1. vyd. Bratislava: Bratislavská vysoká škola práva, 2009, 232 s. ISBN 978-80-89447-11-4.
KOPECKÝ, Ladislav. Public relations: dějiny - teorie - praxe. Vyd. 1. Praha: Grada, 2013, 238 s. ISBN 978-80-247-4229-8.
ŠINDELÁŘ, Jan. Blog: vytváříme a vedeme internetový deník. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2006, 104 s. ISBN 80-251-0927-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Bureš):
1. Jak vidíte význam video-obsahu a trend "Youtuberů". Může tento směr nahradit klasické blogy, resp. příspěvky formou textů a obrázků?
2. Je podle vás v tomto případě vhodný výzkum pomocí dotazníků? Opravdu zjistíme, jak se uživatele chovají nebo jen to, jak si myslí, že se chovají?
3. Práce se dle zadání věnuje "efektivitě využití blogerů". Na základě jakých metrik nebo zjištění tedy můžeme posuzovat, zda je či není jejich využití efektivní?