Diplomová práce prezentuje projekt rozšíření služeb soukromé gynekologicko-porodnické ordinace XY.
Diplomová práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází ze studia odpovídající literatury a je věnována marketingu, marketingu ve zdravotnictví, marketingovém mixu ve zdravotnictví a důležitou součástí teoretické části je i teorie analytických metod. V první polovině praktické části je provedena analýza současné situace soukromé gynekologicko-porodnické ordinace XY a to pomocí PEST analýzy, Porterovy analýzy a SWOT analýzy. Druhá polovina praktické části obsahuje samotný projekt, který je navržen na základě podrobné analýzy současného stavu soukromé gynekologicko-porodnické ordinace XY. Na závěr diplomové práce je provedena nákladová a riziková analýza.
Anotace v angličtině
The Master thesis presents a project dealing with the extension of services of a private Obstetric and Gynecologic Clinic XY. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is based on the study of literature and is dedicated to marketing, healthcare marketing and marketing mix in health care. An important part of the theoretical section is also the theory of analytic methods. The first half of the practical part is dedicated to the analysis of current situation in private Obstetric and Gynecologic Clinic XY, using the PEST analysis, Porter's analysis and SWOT analysis. The second half of the practical part contains the project itself, which is designed and based on a detailed analysis of the current state of the Obstetric and Gynecologic Clinic XY. The conclusion of the thesis contains the cost and risk analysis of the project.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, zdravotnictví, PEST analýza, Porterova analýza, SWOT analýza, gynekologie a porodnictví, soukromá ordinace
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mix, healthcare, PEST analysis, Porter analysis, SWOT analysis, gynekology and midwifery, private clinic
Rozsah průvodní práce
102 s. (142 540)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce prezentuje projekt rozšíření služeb soukromé gynekologicko-porodnické ordinace XY.
Diplomová práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází ze studia odpovídající literatury a je věnována marketingu, marketingu ve zdravotnictví, marketingovém mixu ve zdravotnictví a důležitou součástí teoretické části je i teorie analytických metod. V první polovině praktické části je provedena analýza současné situace soukromé gynekologicko-porodnické ordinace XY a to pomocí PEST analýzy, Porterovy analýzy a SWOT analýzy. Druhá polovina praktické části obsahuje samotný projekt, který je navržen na základě podrobné analýzy současného stavu soukromé gynekologicko-porodnické ordinace XY. Na závěr diplomové práce je provedena nákladová a riziková analýza.
Anotace v angličtině
The Master thesis presents a project dealing with the extension of services of a private Obstetric and Gynecologic Clinic XY. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is based on the study of literature and is dedicated to marketing, healthcare marketing and marketing mix in health care. An important part of the theoretical section is also the theory of analytic methods. The first half of the practical part is dedicated to the analysis of current situation in private Obstetric and Gynecologic Clinic XY, using the PEST analysis, Porter's analysis and SWOT analysis. The second half of the practical part contains the project itself, which is designed and based on a detailed analysis of the current state of the Obstetric and Gynecologic Clinic XY. The conclusion of the thesis contains the cost and risk analysis of the project.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, zdravotnictví, PEST analýza, Porterova analýza, SWOT analýza, gynekologie a porodnictví, soukromá ordinace
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mix, healthcare, PEST analysis, Porter analysis, SWOT analysis, gynekology and midwifery, private clinic
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k problematice marketingu, marketingu služeb a marketingového mixu ve zdravotnictví.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň služeb soukromé gynekologicko-porodnické ordinace XY.
Navrhněte projekt rozšíření služeb soukromé gynekologicko-porodnické ordinace XY.
Vyhodnoťte očekávané přínosy a rizika projektu rozšíření soukromé gynekologicko-porodnické ordinace XY.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k problematice marketingu, marketingu služeb a marketingového mixu ve zdravotnictví.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň služeb soukromé gynekologicko-porodnické ordinace XY.
Navrhněte projekt rozšíření služeb soukromé gynekologicko-porodnické ordinace XY.
Vyhodnoťte očekávané přínosy a rizika projektu rozšíření soukromé gynekologicko-porodnické ordinace XY.
Závěr
Seznam doporučené literatury
GLADKIJ, Ivan. Management ve zdravotnictví. 1. Vyd. Brno: Computer Press, 2003, 380 s. ISBN 8072269968.
HILLESTAD, Steven G. a Eric N. BERKOWITZ. Health care strategy: from planning to action. Sudbury, MA.: Jones and Bartlett Publishers, 2004, 287 s. ISBN 0-7637-4799-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 13th ed. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall, 2009, 662 s. ISBN 978-0-13-600998-6.
ŠKARABELOVÁ, Simona. Marketing ve veřejném sektoru. Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, 2007, 214 s. ISBN 9788021042926.
ZLÁMAL, Jaroslav, Marketing ve zdravotnictví. Vyd. 2. nezměněné. Brno: NCONZO, 2009, 150 s. ISBN 9788070135037.
Seznam doporučené literatury
GLADKIJ, Ivan. Management ve zdravotnictví. 1. Vyd. Brno: Computer Press, 2003, 380 s. ISBN 8072269968.
HILLESTAD, Steven G. a Eric N. BERKOWITZ. Health care strategy: from planning to action. Sudbury, MA.: Jones and Bartlett Publishers, 2004, 287 s. ISBN 0-7637-4799-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 13th ed. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall, 2009, 662 s. ISBN 978-0-13-600998-6.
ŠKARABELOVÁ, Simona. Marketing ve veřejném sektoru. Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, 2007, 214 s. ISBN 9788021042926.
ZLÁMAL, Jaroslav, Marketing ve zdravotnictví. Vyd. 2. nezměněné. Brno: NCONZO, 2009, 150 s. ISBN 9788070135037.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP, doc. Staňková, 22 bodů:
Jak jsou podle Vás vnímány certifikáty, jako např. The Fetal Medicine Foundation), laickou veřejností? Je to vnímáno jako konkurenční výhoda? Zodpovězeno zcela. Váš projekt je již realizován. Došlo při jeho realizaci k ohrožení vlivem Vámi zvažovaného rizika? Pokud ano, jak byla situace řešena? Zodpovězeno zcela
Oponent DP, Dr. Vydrová, 22 bodů:
Vysvětlete, proč jste zařadila, v rámci SWOT analýzy, široký sortiment nabízených služeb jak do silných, tak do slabých stránek. Zodpovězeno zcela. Byl Vámi navržený projekt opravdu realizován od 1. 1. 2015? Zodpovězeno zcela. Jaká je vytíženost Vámi navrhovaných služeb (v projektu počítáte s 1092 klientkami ročně) - daří se Vám tento plán naplnit? Zodpovězeno zcela
Dr. Papadaki: Jak jste ověřovala hypotézy ve své práci? Co je hypotéza? Řešila jste otázku, zda je poptávka po těchto službách? Zodpovězeno zcela