Tato bakalářská práce obsahuje přehled používaných druhů internetové reklamy, které mohou být použity k propagaci na internetu. Cílem této práce je jednotlivé formáty charakterizovat, zmínit výhody i nevýhody a vyhodnotit z nich vítěze, typ reklamy, z pohledu efektivnosti. Velký přínos této práce spočívá v dotazníkovém šetření, které proběhlo jak na straně zadavatelů (reklamních agentur), tak na straně konzumentů (běžných uživatelů internetu). Na základě vyhodnocených informací je praktická část doplněna o příklad založe-ní internetové reklamy na sociální síti Facebook, ve kterém lze demonstrovat možnosti nastavení a přesného cílení na cílovou skupinu konzumentů.
Anotace v angličtině
This thesis consists of different forms of the Internet marketing strategies. The aim of this thesis is to evaluate these different approaches, provide advantages and disadvantages and to recognize the most effective one. It contains a survey carried out on both marketing agencies and the Internet users. As a practical part of this thesis, there is an example of social media marketing used on Facebook, as a form of advertisement done in a way to suit the target audience.
internet advertisement, form of advertisement, survey, Facebook Ads, banners, PPC
Rozsah průvodní práce
64
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce obsahuje přehled používaných druhů internetové reklamy, které mohou být použity k propagaci na internetu. Cílem této práce je jednotlivé formáty charakterizovat, zmínit výhody i nevýhody a vyhodnotit z nich vítěze, typ reklamy, z pohledu efektivnosti. Velký přínos této práce spočívá v dotazníkovém šetření, které proběhlo jak na straně zadavatelů (reklamních agentur), tak na straně konzumentů (běžných uživatelů internetu). Na základě vyhodnocených informací je praktická část doplněna o příklad založe-ní internetové reklamy na sociální síti Facebook, ve kterém lze demonstrovat možnosti nastavení a přesného cílení na cílovou skupinu konzumentů.
Anotace v angličtině
This thesis consists of different forms of the Internet marketing strategies. The aim of this thesis is to evaluate these different approaches, provide advantages and disadvantages and to recognize the most effective one. It contains a survey carried out on both marketing agencies and the Internet users. As a practical part of this thesis, there is an example of social media marketing used on Facebook, as a form of advertisement done in a way to suit the target audience.
internet advertisement, form of advertisement, survey, Facebook Ads, banners, PPC
Zásady pro vypracování
Proveďte rešerši literárních a elektronických zdrojů. Objasněte základní pojmy a principy internetové reklamy
Proveďte analýzu nejpoužívanějších reklam na internetu
Porovnejte jednotlivé typy a formáty reklam
Proveďte průzkum mezi uživateli a zadavateli a vyhodnoťte situaci
Na základě svého průzkumu doporučte nejefektivnější internetovou reklamu
Zásady pro vypracování
Proveďte rešerši literárních a elektronických zdrojů. Objasněte základní pojmy a principy internetové reklamy
Proveďte analýzu nejpoužívanějších reklam na internetu
Porovnejte jednotlivé typy a formáty reklam
Proveďte průzkum mezi uživateli a zadavateli a vyhodnoťte situaci
Na základě svého průzkumu doporučte nejefektivnější internetovou reklamu
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
MILLER, Michael. Internetový marketing s YouTube: průvodce využitím on-line videa v byznysu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 296 s. ISBN 978-80-251-3672-0.
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing: (sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik). Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 278 s. ISBN 978-80-251-3402-3.
CZ.NIC, z.s.p.o. Jak na Internet (online). 2012-2014. Dostupné z:http://www.jaknainternet.cz/
HIS WORK S.R.O. PPC - SEO - REKLAMA: Web o zákulisí a efektech internetové reklamy a online marketingu (online). 2013. Dostupné z: http://ppc-reklama-seo-blog.cz/
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
MILLER, Michael. Internetový marketing s YouTube: průvodce využitím on-line videa v byznysu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 296 s. ISBN 978-80-251-3672-0.
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing: (sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik). Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 278 s. ISBN 978-80-251-3402-3.
CZ.NIC, z.s.p.o. Jak na Internet (online). 2012-2014. Dostupné z:http://www.jaknainternet.cz/
HIS WORK S.R.O. PPC - SEO - REKLAMA: Web o zákulisí a efektech internetové reklamy a online marketingu (online). 2013. Dostupné z: http://ppc-reklama-seo-blog.cz/
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student dobře zodpověděl dotazy oponenta.
dr. Šilhavý Radek: Jaký je vztah mezi počtem ''prokliků'' a počtem koncových nakupujících?
doc. Trenz: Jaká hlediska jste použil pro vyhodnocení použitých reklam a jejich cen?
doc. Chovancová: Víte, co je to CCM?
doc. Úředníček: Vy jste žil v zahraničí, že považujete českého zákazníka za náročného?