Bakalářská práce má definovat teoretické poznatky v řízení lidských zdrojů a následně tyto poznatky komparovat s praktickými hledisky personalistiky podniku. Práce je rozdělena na část, která je věnována historickému vývoji personálních činností, následně dle teoretických definic je uveden princip výběru a vzdělávání lidských zdrojů. Další část práce popisuje praktické hledisko personalistiky v podniku, analyzuje postup při vyhledávání lidských zdrojů, vzdělávání a zvyšování kvalifikace. V samotném závěru práce poukazuje
na odlišnosti teoretických a praktických poznatků.
Annotation in English
The bachelor thesis has to define the theoretical knowledge in human resource management and then to compare these findings with the practical aspects of personnel management company. The work is divided into two parts, which is devoted to the historical development of HR activities, followed by the theoretical definition is the principle of selection and training of human resources. The next part describes the practical aspect of human resources in the enterprise, analyzes the process of searching human resources, education and skills. The actual conclusion highlights the differences between theoretical and practical knowledge.
Keywords
Personalistika, vzdělávání zaměstnanců, péče o zaměstnance, řízení lidských zdrojů
Keywords in English
Human resources, employee education, employee benefits, human resources management
Length of the covering note
78 s. (76 499 znaků)
Language
CZ
Annotation
Bakalářská práce má definovat teoretické poznatky v řízení lidských zdrojů a následně tyto poznatky komparovat s praktickými hledisky personalistiky podniku. Práce je rozdělena na část, která je věnována historickému vývoji personálních činností, následně dle teoretických definic je uveden princip výběru a vzdělávání lidských zdrojů. Další část práce popisuje praktické hledisko personalistiky v podniku, analyzuje postup při vyhledávání lidských zdrojů, vzdělávání a zvyšování kvalifikace. V samotném závěru práce poukazuje
na odlišnosti teoretických a praktických poznatků.
Annotation in English
The bachelor thesis has to define the theoretical knowledge in human resource management and then to compare these findings with the practical aspects of personnel management company. The work is divided into two parts, which is devoted to the historical development of HR activities, followed by the theoretical definition is the principle of selection and training of human resources. The next part describes the practical aspect of human resources in the enterprise, analyzes the process of searching human resources, education and skills. The actual conclusion highlights the differences between theoretical and practical knowledge.
Keywords
Personalistika, vzdělávání zaměstnanců, péče o zaměstnance, řízení lidských zdrojů
Keywords in English
Human resources, employee education, employee benefits, human resources management
Research Plan
Sesbírejte informace na téma teoretické poznatky v řízení lidských zdrojů.
Proveďte analýzu práce s lidskými zdroji v podniku se zaměřením na vyhledávání lidských zdrojů a na péči o vzdělání a kvalifikaci zaměstnanců s využitím výpočetní techniky.
Porovnejte teoretické poznatky v řízení lidských zdrojů s provedenou analýzou práce s lidskými zdroji v podniku zaměřenou na vyhledávání lidských zdrojů a na péči o vzdělání a kvalifikaci zaměstnanců.
Na základě zjištěných odlišností teoretických a praktických poznatků navrhněte postup při vyhledávání lidských zdrojů a plán péče o vzdělávání a kvalifikaci lidských zdrojů v podniku s využitím výpočetní techniky.
Research Plan
Sesbírejte informace na téma teoretické poznatky v řízení lidských zdrojů.
Proveďte analýzu práce s lidskými zdroji v podniku se zaměřením na vyhledávání lidských zdrojů a na péči o vzdělání a kvalifikaci zaměstnanců s využitím výpočetní techniky.
Porovnejte teoretické poznatky v řízení lidských zdrojů s provedenou analýzou práce s lidskými zdroji v podniku zaměřenou na vyhledávání lidských zdrojů a na péči o vzdělání a kvalifikaci zaměstnanců.
Na základě zjištěných odlišností teoretických a praktických poznatků navrhněte postup při vyhledávání lidských zdrojů a plán péče o vzdělávání a kvalifikaci lidských zdrojů v podniku s využitím výpočetní techniky.
Recommended resources
ZÁKONÍK PRÁCE. 2015., 11. vyd. ANAG 167 s., ISBN 978-807263-917-5
KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: základy moderní personalistiky. 4. rozš. a dopl. vyd. Praha: Management Press, 2007, 399 s. ISBN 978-80-7261-168-3
URBAN, J. Projekty řízení lidských zdrojů. 1. vyd. Praha: VŠE, 2004. 102 s. ISBN 80-245-0773-0
NĚMEC, Otakar, Petr BUCMAN a Martin ŠIKÝŘ. Řízení lidských zdrojů. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2014, 122 s. ISBN 978-80-7408-083-8
DVOŘÁKOVÁ, Zuzana. Management lidských zdrojů. Vyd. 1. Praha: C.H. Beck, 2007, xxii, 485 s. ISBN 978-80-7179-893-4
MOHELSKÁ, Hana. Řízení lidských zdrojů. Vyd. 1. Hradec Králové: Gaudeamus, 2009, 135 s. ISBN 978-80-7041-659-4
KOCIANOVÁ, Renata. Personální řízení: východiska a vývoj. 2., přeprac. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 149 s. ISBN 978-80-247-3269-5
Recommended resources
ZÁKONÍK PRÁCE. 2015., 11. vyd. ANAG 167 s., ISBN 978-807263-917-5
KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: základy moderní personalistiky. 4. rozš. a dopl. vyd. Praha: Management Press, 2007, 399 s. ISBN 978-80-7261-168-3
URBAN, J. Projekty řízení lidských zdrojů. 1. vyd. Praha: VŠE, 2004. 102 s. ISBN 80-245-0773-0
NĚMEC, Otakar, Petr BUCMAN a Martin ŠIKÝŘ. Řízení lidských zdrojů. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2014, 122 s. ISBN 978-80-7408-083-8
DVOŘÁKOVÁ, Zuzana. Management lidských zdrojů. Vyd. 1. Praha: C.H. Beck, 2007, xxii, 485 s. ISBN 978-80-7179-893-4
MOHELSKÁ, Hana. Řízení lidských zdrojů. Vyd. 1. Hradec Králové: Gaudeamus, 2009, 135 s. ISBN 978-80-7041-659-4
KOCIANOVÁ, Renata. Personální řízení: východiska a vývoj. 2., přeprac. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 149 s. ISBN 978-80-247-3269-5
Enclosed appendices
2 CD ROM
Appendices bound in thesis
graphs
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Studentka seznámila komisi se svou bakalářskou prací. Studentka zodpověděla otázky oponenta a vedoucího. Následně proběhla diskuse.
Prof. Ing. Radim Farana, CSc.: Jakým způsobem probíhají v ČR rekvalifikace? Jaké jsou korelace mezi odpovědmi? Ing. Tomáš Sysala, Ph.D.: Dotaz na otázku tykájící se výhod home office a sick days.