Hlavním cílem bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků týkající se CRM softwaru od společnosti RAYNET a návrh možného zlepšení. V teoretické části jsou shrnuty hlavní přednosti spojené s budováním vztahů se zákazníky v rámci firem a organizací. Dále je v teoretické části popsáno rozdělení CRM systémů a technologií, které jsou s tím spojené. V praktické části se nachází charakteristika české společnosti RAYNET. Je provedena analýza pomocí dotazníkového šetření spokojenosti zákazníků se softwarem RAYNET CRM a konkurenčním CRM BLUEJET. V závěru práce je navrhnuto vhodné řešení, které by vedlo ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Anotace v angličtině
The main objective of this bachelor thesis is the analysis of customer satisfaction regarding CRM software from the company RAYNET and proposal for its possible improvement. The theoretical part summarizes the main advantages associated with building customer relations within companies and organizations. Furthermore, the theoretical part describes the division of CRM systems and technologies that are associated with it. The practical part includes the description of Czech society RAYNET. Analysis is performed using a questionnaire survey of customer satisfaction with CRM software RAYNET and competi-tive CRM BLUEJET. In conclusion, it is suggested a suitable solution that would lead to increased customer satisfaction.
Klíčová slova
CRM, Customer Relationship Management, systém, RAYNET, BLUEJET, software, zákazník
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků týkající se CRM softwaru od společnosti RAYNET a návrh možného zlepšení. V teoretické části jsou shrnuty hlavní přednosti spojené s budováním vztahů se zákazníky v rámci firem a organizací. Dále je v teoretické části popsáno rozdělení CRM systémů a technologií, které jsou s tím spojené. V praktické části se nachází charakteristika české společnosti RAYNET. Je provedena analýza pomocí dotazníkového šetření spokojenosti zákazníků se softwarem RAYNET CRM a konkurenčním CRM BLUEJET. V závěru práce je navrhnuto vhodné řešení, které by vedlo ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Anotace v angličtině
The main objective of this bachelor thesis is the analysis of customer satisfaction regarding CRM software from the company RAYNET and proposal for its possible improvement. The theoretical part summarizes the main advantages associated with building customer relations within companies and organizations. Furthermore, the theoretical part describes the division of CRM systems and technologies that are associated with it. The practical part includes the description of Czech society RAYNET. Analysis is performed using a questionnaire survey of customer satisfaction with CRM software RAYNET and competi-tive CRM BLUEJET. In conclusion, it is suggested a suitable solution that would lead to increased customer satisfaction.
Klíčová slova
CRM, Customer Relationship Management, systém, RAYNET, BLUEJET, software, zákazník
Charakterizujte podstatu CRM informačních systémů v řízení vztahu se zákazníky.
Vytvořte přehled CRM systému, cloud computing se zaměřením na Raynet CRM.
Analyzujte RAYNET CRM.
Zhodnoťte efektivitu systému řízení vztahu se zákazníky v RAYNET CRM.
Zásady pro vypracování
Charakterizujte podstatu CRM informačních systémů v řízení vztahu se zákazníky.
Vytvořte přehled CRM systému, cloud computing se zaměřením na Raynet CRM.
Analyzujte RAYNET CRM.
Zhodnoťte efektivitu systému řízení vztahu se zákazníky v RAYNET CRM.
Seznam doporučené literatury
BASL, Josef a Roman BLAŽÍČEK. Podnikové informační systémy: podnik v informační společnosti. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012, 323 s. ISBN 978-80-247-4307-3.
GÁLA, Libor, Jan POUR a Zuzana ŠEDIVÁ. Podniková informatika. 2., přeprac. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2009, 496 s. ISBN 978-80-247-2615-1.
KOZÁK, Vratislav. Budování vztahů se zákazníky: CRM v teorii a praxi. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011, 182 s. ISBN 978-80-87500-02-6.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. ISBN 802470966x.
VYMĚTAL, Dominik. Informační systémy v podnicích: teorie a praxe projektování. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 142 s. ISBN 978-80-247-3046-2.
Seznam doporučené literatury
BASL, Josef a Roman BLAŽÍČEK. Podnikové informační systémy: podnik v informační společnosti. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012, 323 s. ISBN 978-80-247-4307-3.
GÁLA, Libor, Jan POUR a Zuzana ŠEDIVÁ. Podniková informatika. 2., přeprac. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2009, 496 s. ISBN 978-80-247-2615-1.
KOZÁK, Vratislav. Budování vztahů se zákazníky: CRM v teorii a praxi. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011, 182 s. ISBN 978-80-87500-02-6.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. ISBN 802470966x.
VYMĚTAL, Dominik. Informační systémy v podnicích: teorie a praxe projektování. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 142 s. ISBN 978-80-247-3046-2.
Přílohy volně vložené
2 CD
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámil komisi se svou bakalářskou prací. Následně proběhla diskuse. Student zodpověděl všechny otázky.
Prof. Ing. Radim Farana, CSc.: Na základě jakých kritérií jste zvolil tyto dva produkty? Zpracování grafu spokojenosti uživatelů je nesprávně zpracované. Data měly být převedena na relativní. Jakým způsobem převedete data na procenta. Student otázku zodpověděl.